Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

Tätä ketjua ei kannata sitten ottaa liian vakavasti, vaikka varmasti monet mielipiteet voivatkin olla äkkiseltään aika jyrkkiä tai täysin omaa maailmankuvaa vastaan, kokeillaan millaisia täältä löytyy. :D

Oma:

- Lapsettomuus on varmasti ikävä asia, mutta ehkä kaikkien ei kuulu saada lapsia, tai etenkään kaikkien pariskuntien keskenään. Lapsettomuushoidot ovat luonnonvastaisia.



 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
m
Alle kolmevuotias kuuluu hoitaa kotona eikä päiväkodissa, perhepäivähoitajalla tms. Kotona oleva pitkäaikainen hoitaja voi tulla varauksin kyseeseen. Kaikki jotka muuta väittävät, huijaavat itseään. Tästä huolimatta oma 2 v. on osaviikon hoidossa. Mutta mielipiteeni on siis se että pienen lapsen paras paikka on äidin/isän kanssa kotihoidossa.
 
miuku
sektio ei todellakaan ole mielestäni synnytys vaan leikkaus. Raskausaikana tupakoivat äidit ovat pohjasakkaa eivätkä ansaitse saada lapsia. En voi sietää maahanmuuttajia, saisivat mennä menolipulla takaisin.
 
"Sun kämppä on ihan kamalassa kunnossa, miten sä kehtaat päästää ihmisiä kylään? Ja ei ihme et sun muksus on usein kipeänä kun asutte sikolätissä. Enkä usko puoliakaan noista sun perheen ongelmista. Ja enkä ymmärrä et oletko ihan sekaisin vai vaan tyhmä, hengaat huumeitten käyttäjien kans ja oot jo 6 vuotta ollu suhteessa mieheen joka pettää sua aina tilaisuuden tullen, on pahoinpidellytkin sua joskus eikä päästä sua mihinkään eikä hyväksy sun kavereita. Sori mutta mua ei enää kiinnosta, ota yhteyttä sitten kun saat elämäs kuntoon."

*muoks* En huomannut et alusta jäi hävis pari lausetta :D Eli alussa piti lukea ettei mulla ole yleisiin asioihin sellaisia mielipiteitä joita en kehtaisi sanoa mutta yksityisihmisiä koskien on kylläkin. :D
 
mun mielestä liian aikainen raskauden selvittäminen ja alkuraskauden keskenmenosta valtaisa sureminen on "tyhmää" . Yleensä asialla on syynsä. tikutetaan jatkuvasti, kuunnellaan oireita ja lasketaan päiviä ja sitten ihan just raskauden alussa ollaan tietoisia tilanteesta ja jos ikävästi käy niin murrutaan.
 
äp
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta
Sama, lisään tuohon vielä sairaalloisen ylipainon. Lisäksi rasistit ovat mielestäni ihmiskunnan jätettä ja keskivertoa typerämpiä. Teiniäideistä suurin osa on roskasakkia. Lastensa seurassa tupakoivat äidit ja isät kakkosluokan kansalaisia.
 
Vieras
En voi sietää mamuja, en millään muotoa, en tunne sääliä Haitilaisia kohtaan, luonnon omaa harvennusta, sossunpummeja en ymmärrä, enkä tykkää, että minun maksamista ja muiden työssäkäyvien veroista kustannetaan pummien kotona makaaminen ja kattoon syljeskeleminen
ällöttää työtävieroksuvat kotiäidit, jotka pukkaa lapsia tietyin aikaväelein, että saa siiveillä yhteiskunnan ja puolison rahoilla
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta
nyt mä olen pettynyt sinuun :(
...noo, sehän on tunnettua että tyypit jotka ovat lopettaneet tupakanpolton ovat kaikista tiukkapipoisimpia tupakoinnin vastustajia...
tai siis joo, jokainen polttakoon jos haluaa, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka sanoo haluavansa lopettaa, mutta toteavat samaan hengen vetoon "mutta kun mä en vaan pysty"...
 

Yhteistyössä