Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

vieras
mä vihaan ihmsiä jotka kertovat avoimesti mielenterveysongelmistaan ja odottavat saavansa sympatiaa kun sitä julkisuudessa niin innokkaasti tarjotaan. Mielestäni sellaiset ovat tyhmiä ja heikkoja. Masennuksesta kärsivät kans pitäis viedä saunan taa ja ampua, laiskoja ne vaan on. Kautta historian on ollut vaikeaa mut ei ennen ole ruikutettu masennuksesta vaan puhuttiin arjesta, josta sitten on vaan pitänyt selvitä.
 
En ymmärrä yli 40-vuotiaana lapsia hankkivia naisia eikä mielestäni hedelmöityshoitoja pitäisi antaa tietyn iän ylittäneille.

Ei yhtään poliittisesti korrekti mielipide, mutta minkäs teet :D Iteppä kysyit :kieh:

*Sateenvarjon avaus*
 
vieras
Merkonomit on turhia.

Ylioppilaat on turhempia.

Uskovaiset on yksinkertaisia ja aivopestyjä, etenkin helluntalaiset.

Rumat, lihavat ja tyhmät seurustelee ulkolaisen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Lähihoitajat ovat tyhmiä ja kuvittelevat tiedoistaan ja taidoistaan liikoja. Muutenkin matalasti koulutetut kotiäidit ovat tyhmiä ja omaavat suppean maailmankatsomuksen.
Just tätä tarkotin tossa hieman ylempänä. Älytöntä yleistämistä, eteenkin tuo kotiäiti juttu. Mistäs hitosta sä tiedät mitä "Einsteinejä" meissäkin piilee??? Korkeasti koulutetut voi tietää paljonkin omasta alastaan, mutta sosiaalisissa ja "maalaisjärjen käyttö sallittu" tilanteissa ne on täysiä ääliöitä. :flower:

 
vieras
On väärin, että ns. uskovaiset ihmiset voivat tehdä sydämen kyllyydestä pahaa toiselle ihmiselle, mutta kaikki synnit saa anteeksi kun vain pyydetään Jumalalta tai Jeesukselta.
 
jos poltat tai juot tietoisesti raskausaikana,olet valmis myös satuttamaan jotain fyysisesti todella pahasti

Jos ajat jatkuvasti ylinopeutta,ohittelet syyttä suotta ja kiroat liikenteen hitaasti ajavia autoja,olet myös valmis riskeeraamaan muiden liikenteessä olevien hengen

Jos masennuksesi jatkuu vuosia,se on vain siitä syystä että olet turhan laiska ottamaan itseäsi niskasta kiinni
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta
ja lihavuus! :attn:
no sekin, varsinkin silloin jos selvästi itse tiedostaa lihavuudesta olevan itselleen ja terveydelleen haittaa, mutta kuitenkin toteaa "en voi tälle mitään"
Etkös sä ole lihava?
 
hivenenhullu
hmm, mä välillä kadun lapsen hankintaa ja toivon että voisin antaa sen pois..
en pidä yhteiskunnan tuilla eläjiä juuri minään
katson kieroon niitä jotka puskevat aina vaan uusia mukuloita maailmaan vaikake i ole elatuskykyä edellisiinkään..
säälin niitä ihmisiä joiden on pakko tulla ketjuihin pätemään sillä että ovat imettäneet 2v, nukkuvat perhepedissä,lapsi tulee aina kaikessa etusijalla ja siitä syystä katsovat juoppoa,narsistista,väkivaltaista tai muuten vain paskaa miestä ja kuitenkin purkavat sen katkeruutensa niihin jotka ovat uskaltaneet tehdä sen ratkaisun huonon suhteen lopettamiseksi... niitä jotka nostavat itsensä jalustalle olemalla muka parempi äiti, ikinä eivät hermostu, väsy, kiukustu etc.
ja pidän niitä ihmisiä typerinä jotka jaksavat selittää kuinka oikeilla naisilla on isot rinnat ja muutoinkin muotoja, ja sillä kyetään perustelemaan 30kg ylipaino... kun naisen kuuluu olla pyöreä ja pehmeä... ;)
 
Mua ärsyttää kun ihmiset kovaan ääneen toitottaa kuinka sektio MUKA on synnytys! Ei pidä paikkaansa, se on leikkaus. Jotenkin tuntuu että sektion kokeneet tuntee menettäneensä jotain ja väittää siksi "synnyttäneensä sektiolla"

Mielestäni nämä sektion kokeneet naiset ei tietenkään oo millääntavalla huonompia ihmisiä/äitejä kun synnyttäneetkään, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että synnytys on synnytys ja sektio on sektio.
 
Möntti
Lihavat ovat rumia ja laiskoja. Itseppä ovat syöneet itsensä ryhävalaaksi. Turha syyttää geenejä. Ihana olla anorektinen, ei kiristä vaatteet ja menee lasten vaatteet päälle. Jee!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Lähihoitajat ovat tyhmiä ja kuvittelevat tiedoistaan ja taidoistaan liikoja. Muutenkin matalasti koulutetut kotiäidit ovat tyhmiä ja omaavat suppean maailmankatsomuksen.
Just tätä tarkotin tossa hieman ylempänä. Älytöntä yleistämistä, eteenkin tuo kotiäiti juttu. Mistäs hitosta sä tiedät mitä "Einsteinejä" meissäkin piilee??? Korkeasti koulutetut voi tietää paljonkin omasta alastaan, mutta sosiaalisissa ja "maalaisjärjen käyttö sallittu" tilanteissa ne on täysiä ääliöitä. :flower:
Otahan iisisti, eihän tässä pitänyt riitelemään ruveta vaan tunnustaa se "kamala" mielipide, jota ei välttämättä edes ääneen sanoisi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Mua ärsyttää kun ihmiset kovaan ääneen toitottaa kuinka sektio MUKA on synnytys! Ei pidä paikkaansa, se on leikkaus. Jotenkin tuntuu että sektion kokeneet tuntee menettäneensä jotain ja väittää siksi "synnyttäneensä sektiolla"

Mielestäni nämä sektion kokeneet naiset ei tietenkään oo millääntavalla huonompia ihmisiä/äitejä kun synnyttäneetkään, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että synnytys on synnytys ja sektio on sektio.
Peesi.
 
Lex
"Raskauskiloja" ei ole ihmiskehossa sen jälkeen, kun tarvittavat välineet ja nesteet ovat synnytyksen jälkeen poistuneet.

Jotkut lapset ja etenkin heidän eritteensä ovat minusta vastenmielisiä.
Lisäksi en osaa suhtautua vieraan lapsen itseeni kohdistuneeseen kiukutteluun, olen siis huono hoitamaan vieraita lapsia.
 
niin
Niin, minäkin ihmettelen näitä jotka tekevät lapsia aina vaan lisää ja vaativat jatkuvasti yhteiskunnan ilmaissuuksia. eli näitä opiskelijoita /kodinhoitajia ilmaiseksi töihin. Ensin valitetaan että ei voi hoitaa entisiä kakaroita kun on raskaana joten se ilmainen opiskelija hoitaa isommat kerhoon ja tekee ruoat ja kaiken. sitten kun vauva syntyy niin ei voi hoitaa edellisiä kakaroita itse.

en ymmärrä tällaisia perheitä jotka katsovat oikeudekseen tehdä kakaroita. minusta jos tekee kakaroita niin mies voi ottaa töistä lomaa ja jäädä hoitamaan kakaroitaan tai laittaa ne isommat tarhaan kuten toisetkin ja maksaa itse ne hoitomaksut eikä hoidattaa ilmaisilla opiskelijoilla kakaroitaa.

ja taas miettiä ennen kuin alkaa tehdä sitä seuraavaa kakaraa.
 

Yhteistyössä