Tunteet sekaisin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei! Olen ollut vuoden sinkku. Todella sinkku etten ollu kenenkään kanssa vuoteen. Nyt keväällä tapasin kivan tyypin joka sitten perääntyi harmikseni kun ei kuulemma päässy exästään eroon. No aika pian tapasin uuden tyypin joka on ulkomaalainen, on asunut suomessa jo yli 20v. Hän tuntuu mukavalta ja vilkkaalta. Huomasin että hänellä on räiskyvä luonne ainakin lapsiaan kohtaan. On kuitenkin ristiriitaisia tunteita häntä kohtaan. Olen ihastunut häneen ja kulttuuriinsa.

No nyt olen kävellyt koirani kanssa usein kotini lähellä erään kaivurin ohi jossa on tietyötä. Usein tämä vaalea kaivurimies on vilkutellut minulle ja kiinnitin nyt häneen huomioni että hänellä on maailman ihanin hymy. Nyt eilen uskaltautui ulos kaivurista ja yritti lähestyä koiraani juttelemalla kanssani. Huomasin että hänellä on maailman sinisin silmät ja valloittava hymy. No jatkoin koirani kanssa kävelyä eteenpäin ja hän jäi katsomaan perääni ja katsoin taakseni ja mietin ristiriitaisin tuntein. Olisiko hän halunnut tutustua minuun? Nyt on tunteeni sekaisin??. Mitä teen? Olen kuitenkin sinkku vaikka tapailen nyt parhaillaan mukavaa ulkomaalaista miestä. Kumpaa miestä nyt aion tapailla vai aionko tapailla molempia ja vertailla heitä? Vähän hassulta tuntuu:).
 

Yhteistyössä