Turvaistuin Saksasta

  • Viestiketjun aloittaja "unikko"
  • Ensimmäinen viesti
"unikko"
Ajattelin tilata Cybex Pallas turvaistuimen Saksasta. Mistä nettikaupoista olette tilanneet? Onko toimitus ollut ok?

Olen katsellet istuin kidsroomista, kun siellä ainakin olisi kyseistä väriä ja kangaslaatua saatavana mitä haluan. Suomesta en ole sitä väriä tai kangasta löytänyt ja tuleehan tuo Saksasta tilaaminen myös noin 80€ halvemmaksi.

Onko kidsroomista kokemusta?
 
Katso ihmeessä mytoys.de!!! Just tilasin saman istuimen sieltä ja hinnaksi tuli yhteensä n.190eur. Toimitus pelasi hienosti ja värivaihtoehtoja löytyi useita. Suosittelen!

Ja istuin itse on tietysti loistava ;)
 
Kyllä tuolta kikiweltistäkin tulee paketti kotiin kannettuna. En vain ollut avaamassa ovea kotona kun olivat pakettia tuomassa. Sama on mytoyssin kanssa. Eivät sovi tuontiajasta ja jos et ole kotona, niin pakettin voi noutaa sitten illalla itellasta...
Mä olin just tutkimassa tuon kikiweltin ratasvalikoimaa :) kiitos linkistä! Hyviä nettikauppoja on kiva selailla :p
 
"unikko"
Tuossa kikiweltissä on kyllä se huono puoli, että kaikki on saksaksi ja kun en kieltä juurikaan osaa, niin en oikein ymmärrä kaikkea. Kidsroomissa kunon englanniksikin tietoa.
 
[QUOTE="unikko";22053551]Tuossa kikiweltissä on kyllä se huono puoli, että kaikki on saksaksi ja kun en kieltä juurikaan osaa, niin en oikein ymmärrä kaikkea. Kidsroomissa kunon englanniksikin tietoa.[/QUOTE]

En minäkään osaa Saksaa, mutta ei se ole mua estänyt ostamasta paljon Saksasta. Google kääntäjä on ollut kovassa käytössä ja olen kikiweltiinkin maksanut paypalilla, koska se on helppo tapa maksaa. Sitten sitä oppii pikku niksejä kuten helppo tapa ottaa selvää toimittaako nettikauppa Suomeen ja millä hinnalla on siirtää jokin tavara ostoskoriin ja laittaa lähetysmaaksi Suomen...
 
"Miira"
Ohhoh, kylläpäs on törkee ero hinnoissa! Vertailin huvikseni Maxin Pearlia jalustoineen.
Suomessa halvin istuin 289€ + jalusta 189€ = 478€

Saksasta toimituskuluineen= 370€
 
onkohan joku tilannut jotain lähiaikoina mytoys.de ? kuulin huhua että viimeaikoina on ollut toimitusongelmia ja rahan palausten kanssa jotain säätöä useammalla.
mietin että napsutanko tuolta istuimen vai en.
 
Tilattu on ihan kuukauden sisällä molemmista Cybexin Solution X2 turvavyöistuimet. Mytoys.de toimi hyvin, ei mitään ongelmia ollut. Samoin Kikiwelt toimi hyvin. Tilasin Kikiweltiltä itseasiassa tuon turvavyöistuimen eBayn kautta, sain ilman postikuluja. :)

Mukavat alennukset molemmissa liikkeissä!
 
:D Näinhän se on! Meillä jo 3,5-vuotias halusi candy colors-värit ja tuolloin tammikuun lopussa niitä Mytoys:lla olikin. Tilasin samalla autoon etupenkin selkänojaan kiinnitettävän suojan, jossa on taskuja naperon tavaroille. Ei tarvitse jatkuvasti olla ojentamassa vesipulloa jne. pidemmillä matkoilla ja suojaa samalla penkin selkänojaa lapsen kengiltä. Samoilla postikuluilla muistaakseni tulee niin paljon tavaraa kuin vain jaksaa/hennoo tilata. ;)
 
vierailija
Kikiwelt.de:stä tilasin nyt Cypex Pallas M-fix istuimen. Kikiwelt tosiaan löytyy myös
Ebaystä, mutta muutaman kympin säästi vielä, kun tilasi suoraan. (y)

Hintana oli 244e postikulujen kanssa (eli ihan kivasti säästi Suomen hintoihin nähden!) ja nyt jäädään pikkutyypin kanssa odottelemaan pakettia! Tulen kertomaan vielä tänne kun olen varmasti penkin saanut ja mitenkä nopeasti! ;)
 

Yhteistyössä