Tuurin kyläkauppa

  • Viestiketjun aloittaja Kesälomaa odottava
  • Ensimmäinen viesti
Kesälomaa odottava
Meillä ois tarkoitus kesällä tehdä reissu tuonne Tuurin kyläkauppaan. Osaisko joku suositella majoitusta joko siinä Tuurissa tai sitten lähialueella. Meitä on kolme henk. joista yksi lapsi (10 v). Olen kyllä jo vaihtoehtoja katsellut, mutta nyt haluaisin oikeasti kokemuksia kuulla. Onko kellään kokemusta esim. siitä onnentähti hotellista?
 
Ken guru
Mun on ihan pakko ihmetellä miten niin moni hinkuaa johonkin KAUPPAAN, jos vielä sen vuoksi joutuu jäämään yöksi:D. Samaa krääsää saa mistä vaan. Mutta meitä on moneen junaan.
 
Glamour
[QUOTE="mä";23931752]Ähtäriin Mesikämmeneen jos Tuuriin on "pakko" mennä.
En kyllä tajuu täys junttimeininkiä jotain halvalla ja osa krääsästä todella kalliilla hinnalla.[/QUOTE]

kaikki eivät ymmärrä sitä glamouria mitä iso kauppa pystyy tarjoamaan, Stockan jälkeen heti seuraava.
 
"vieras"
[QUOTE="mie";23931783]Anna mun kaikki kestää glamour ja Tuurn kyläkauppa i samassa lauseessa :)
Ei ihan tulis ekana mieleen glamour[/QUOTE]

no niinpä, ja ihana tuo vertaus stockaan :D
 
"hih"
Kerran Tuurissa käynyt, eikä toista kertaa mieli sinne tee.
Joitakin hyviä tarjouksia, mutta muuten tavara on saman hintaista ko muualla tai kalliimpaa.
Ja ahistus kun siellä oli ahdasta käydä : / Pääväylä oli leveä, mutta hyllyjen väleissä kulku rattaitten kanssa oli tympiää.... Yks muori potkia jysäytteli meidän rattaita ko sattuivat hänen kulkureitilleen :D Muorilla tais pinna olla melkoisen kireellä :D
 
vier
Siis miksi ihmeessä mennä kauppaan lomamatkalle? En menisi pelkästään stockallekaan lomalla, mutta stocka on helsingissä ja täällä nyt on kaikkea muutakin tekemistä lomalaiselle. Onko siellä Tuurissa jotain muuta kuin se kauppa?
 
Nooh, ehkä aloittajalla on vain sopiva stoppi lomamatkassa siinä Tuurin kohdalla, niin siellä voi yöpyä ja tsekkaista paikan. Jos itse olisin matkalla jonnekin ja se olisi ilta-aikaan sopivasti kohdilla, voisin tehdä itse saman. Vilkaisu mikäs-tää-nyt-on, yöpyminen ja aamulla taas kohti oikeaa määränpäätä.

Näin ainakin toivon, että ap:lla on suunnitelmissa :D
 
"Vieras"
Keskisen Vesan kaupalta on lyhyt matka Ähtärin eläinpuistoon. Sitten Keskisen "pihamaalla" on labyrintti"puisto". 6.-22.7 on ilmainen tivoli lapsille. Mut ei se kauppana nyt kovin erikoinen ole. Iso mut ei oikeastaan muuta. Glamour niissä hotellihuoneissa on Johanna Tukiaisen glamouria. :)
 

Yhteistyössä