Työkokeiluun, mutta minne???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Auttakaas ideoimaan. Mun pitäs hakee työkokeilupaikkaa, mutta en keksi minne hakisin.Kaupanalalla olen ollut ja siivoojana. Kouluihin olen hakenut, mutta minnekkään en ole päässyt. Nyt työkkäristä ehdottivat työkokeilua ja en millään keksi mihin hakisin. Haluaisin kokeilla sellaista työtä johon voi myöhemmin kouluttautua aikuiskoulutuksena tai oppisopimuksella. Työ ei olisi kovin fyysistä särkyneen olkapään takia. Jokin toimistotyö voisi kiinnostaa, mutta otetaanko esim. kelalle, kunnanvirastoon tms. työkokeiluun? Kukkakauppaakin oon miettiny, mut pelottaa, että oon migreenin syövereissä sit koko ajan voimakkaiden tuoksujen takia.
 
vierailija
Työkkäristä vaan lähetettiin "sopparipaperit" ja sanottiin puhelimessa, että etsi paikka. Meillä on kunnanvirastotalo remontissa ja porukka eri rakennuksissa evakossa, että varmaan syksyllä aikaisintaan mahdollisuus kunnalle kysyä. Pidän kuitenkin vaihtoehtona mielessä.
 
vierailija
terveydenhoitoala ei kiinnosta. Puistattaa kaikki haavat, neulat, eritteet. Mietin tossa sellastakin vaihtoehtoa kun media-assistentti. Valokuvaamon hommia kans vois yrittää käydä katsomassa millasta on. Työllistymisestä en sitten niin tiedäkään.
 

Yhteistyössä