Tyrmäystipat! Onko kellään kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Tympä
  • Ensimmäinen viesti
pdf
[QUOTE="vieras";21941269]
kun olin 50kiloinen, vetelin n. 5-8 sidua baari-illassa joissa oli 2-4cl kossua seassa. ja olin tolkuissani.[/QUOTE]

50 kiloinen nainen ottaa 8 tuoppia siideriä ja jokaisen kanssa 4cl kossua. Promilleja 5.1 ja henki pois.
 
"vieras"
Kaveri joi 2 drinkkiä (ja hän kestää viinaa kossupullon verran), meni aivan totaalisen sekaisin ja oksensi koko yön. Ei tajunnut mennä kokeisiin mutta todennäköisesti tippoja oli saanut.
 
Niinpäti
Poliisi sanoi kesällä, että tipat on joko urbaani legenda tai hyväksytty syy sammumisiin...
Osa epäilyistä osoittautuukin vain poikkeuksellisesta tilanteesta johtuvasta reaktiosta alkoholiin. Hopun mukaan myös pienikin määrä alkoholia voi aiheuttaa samankaltaisen tilan, kuin tyrmäystippoja käytettäessä.

Rikoskomisario Esa Uusi-Kakkuri Etelä-Pohjanmaan poliisilaitokselta kertoo, että viimeisen viiden vuoden aikana tutkittavaksi on tullut 18 tapausta, joista kaikki ovat olleet epäilyjä tyrmäystippojen käytöstä. Yksikään näistä ei ole johtanut syytteisiin, eikä missään tapauksista ole selvinnyt varmasti onko käytössä ollut tyrmäystippoja vai onko sammuminen johtunut vahvasta päihtymistilasta.

Eiköhän tämä ole suurelta osin urbaania legendaa ja hyväksytty selitys sammumisiin, veikkaa Esa Uusi-Kakkuri.
 
kerran olen luultavasti saanu jotain ylimäärästä, neljästä kaljasta lähti muisti. vaikka kaljasta ei ei yleensä lähde ollenkaan.
muistinmenetykseen piti juoda reilusti ja paaaaaljon enemmän..
 
Tyrmä
Tyrmäystipathan häviävät elimistöstä hyvin nopeasti, sen takia jo pelkän luotettavan testin saaminen on hirveän hankalaa. Verikoe pitäisi ottaa hyvin hyvin pian, ihan muutaman tunnin sisällä.

Ja kysymykseen: Kyllä, olen joutunut, hitto kun on vaikea kirjoittakaan, tyrmäystipoilla huumatuksi ja raiskatuksi, enkä todellakaan halua tässä yhteydessä siitä sen enempää puhua.
 
"vakkari harmaana"
no kyllä siinä jotain outoa on, jos kahden kaljan jälkeen alkaa sammaltaa ja ei tolpillaan pysy!!! :( itse lähden aina mukaan, jos joku ( vieras siis) tahtoo tarjota drinkin
 
eofv
"mä"
Itse join 1,5 alkoholiannosta ja sen jälkeen muistan kun aamuyöstä herään omasta sängystä ja ryntään vessaan. Oksennan pitkälle iltapäivään. Luojalle kiitos ystävästä, joka tajus huolehtia mut ihan kotiovesta sisään ja jäi yöksi kaiken varalta. Muisti ei pätkinyt vaan katos totaalisesti, pienintäkään välähdystä ei sen jälkeen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21942125:
Osa epäilyistä osoittautuukin vain poikkeuksellisesta tilanteesta johtuvasta reaktiosta alkoholiin. Hopun mukaan myös pienikin määrä alkoholia voi aiheuttaa samankaltaisen tilan, kuin tyrmäystippoja käytettäessä.

Rikoskomisario Esa Uusi-Kakkuri Etelä-Pohjanmaan poliisilaitokselta kertoo, että viimeisen viiden vuoden aikana tutkittavaksi on tullut 18 tapausta, joista kaikki ovat olleet epäilyjä tyrmäystippojen käytöstä. Yksikään näistä ei ole johtanut syytteisiin, eikä missään tapauksista ole selvinnyt varmasti onko käytössä ollut tyrmäystippoja vai onko sammuminen johtunut vahvasta päihtymistilasta.

Eiköhän tämä ole suurelta osin urbaania legendaa ja hyväksytty selitys sammumisiin, veikkaa Esa Uusi-Kakkuri.
Tiedätkö kuinka moni esimerkiksi raiskattu ei edes mene tutkimuksiin. minä sain tipat ja en mennyt tytkimuksiin, varma juttu se oli, mutta niin nöyryttävää ja tuntui ihan samlata kuin sinut olisi pahoinpidelty!!!!
 
Mun kolmelle kaverille on laitettu jotain tippoja tms. Kaikilla kävi samalla tavalla: ei ollut tasapainoa, puhe meni ihan puuroksi, silmissä heitti ja hetken päästä alkoi ihan hirvee oksentaminen, joka ei meinannut loppua lainkaan.
 
vierailija
Kokemus luo suoritusvarmuutta.

Se, että normaali ihminen on kuollut ei tarkoita sitä, että enemmän ryyppäävä olisi. Ihmisiä saadaan kiinni liikennevalvonnassa 5 promillen molemmin puolin. Tavallinen tallaaja olisi kuollut jo paljon pienemmillä alkoholimäärillä.
Mitä sää selität? Selkeästi, et olen ikinä ns. ryypännyt? Ekalla kerralla 15-vuotiaana 5 kaljaa tuntiin vielä tuntui jossain, mutta ei sen jälkeen enää? Miten jossain jätkien polttareissa menee viikonlopun aikana kaksi koria kaljaa ja sekalainen määrä viinaa eikä kukaan edes oksenna? Eikä kyseessä ole mikään ammattiporukka vaan tavallisia nuoria aikuisia..
 
vierailija
Mitä sää selität? Selkeästi, et olen ikinä ns. ryypännyt? Ekalla kerralla 15-vuotiaana 5 kaljaa tuntiin vielä tuntui jossain, mutta ei sen jälkeen enää? Miten jossain jätkien polttareissa menee viikonlopun aikana kaksi koria kaljaa ja sekalainen määrä viinaa eikä kukaan edes oksenna? Eikä kyseessä ole mikään ammattiporukka vaan tavallisia nuoria aikuisia..
Nuorena ei ole varaa oksentaa alkoholia.
 

Yhteistyössä