Tytölle nimi

tilili
jos teille on tulossa vauva ettekä tiiä sille nimeä menkää nettiin ja sieltä google ja sinne kirjoitatte:pERHEKERHO - Nimi vauvalle - Nimigeneraattori, sieltä löytyy hyviä nimiä ite en kyl oo viel saamas vauvaa koska on vielä koululainen mutta jos teen esim satua tai jotain niin käytän tuota jos en keksi nimeä.
 
ninni -82
Mun mielestä Anemia olis kans tosi kaunis nimi. :) Esim:

Alma Anemia Talvikki
Ella Anemia
Anemia Auroora
- II - Aureelia
Anemia Lyydia

Onko muuten pakko antaa kolmee nimee? Eikö kaksikin riittäis? :D Ite oon pärjänny nää kaikki melkeen 28 elinvuottani vaan yhellä ainoolla nimellä. Ja mun nimi on siis Ninni.

P.S. Myös Elin on ihana nimi, kunhan sen vaan osaa lausuu oikein. Joku junttiäijän "elin" ei kyllä kuulosta kovinkaan mairittelevalta.

Omalle vatsa-asukkaalleni oon aatellu (jos on tyttö) seuraavia nimiä:
Anemia Josefiina
Anemia Katariina
Jenny Anemia
 
Mimosa
Ninni, ootko sä tosissasi? Anemia saattaa kuulostaa sellasenaan nätiltä nimeltä, mutta kannattaa miettiä, mitä sanat tarkoittavat. Anemiahan on sairaus, kun veressä ei ole tarpeeksi hemoglobiinia. Jos tytön nimi on Anemia, syntyy vaan mielikuva sairaalloisen kalpeasta ja luunrangon laihasta tytöstä. Ei pahalla, mutta kannattaa miettiä uudelleen.
 
"vieras"
No kai määkin nyt pistän mun ehdotuksen ku täällä vieläkin näitä kommentoidaa, mutta joka tapauksessa mun ehdotus olis Una Ellinoora.
Aivan mielettömän ihana nimi minun mielestäni, kyllä tulee omalle tytölle. siis jos tytön saan.
 
Mie98
Manta
Ailan
Fiona
Lilian
Natalie
Natalia
Ava
Jasmine
Alisa
Nelly
Stella
Julietta
Janette
Inna
Ellen
Marissa
Lilia
Fianna
Vienna
Staila

Jos haluat semmoisen yleisemmän nimen käviskö?

Ella,Saara,Sofia,Sanna,Mari,Milla,Elli,Jenni,Mira,Nelli,Tiina,Pilvi,Tuuli,Venla,Heidi,Mirella,Anniina,Kristiina,Sanni,Janika,Annika jne.
 
"vieras"
On menneet kaikki nämä läpi, erikoisempia ovat:

Metsäkukka
Sateenkaari
Unna
Irmeli
Inkeri
Hymy
Ilotar
Ilmatar
Aamurusko
Kevättuuli
Lumikukka
Illusia
Anserina
Anima
Saskia
Daalia
Opri
Aallotar
Liekki
Joella
Joeanne
Benita
Armida
Ariella
Ihana
Vadelma
Oliivi
Rudolfiina
Aaria
Juuliska
Hellevi
Paloma
Kesäheinä
Manteli
Vellamo
Hortensia
Apila
Malva
Erna
Saskia
Pii
Lumituisku
Kuutamo
Kuutar
India
Ottilia
Delila
Luettelemistasi nimistä monet ovat ihan normaaleja kalenterissa olevia nimiä. Irmeli, Inkeri, Ilmatar, Hellevi ja Vellamo ovat suomalaisessa kalenterissa. Opri on ortodoksisessa kalenterissa. Benita, Erna ja Ottilia ovat suomenruotsalaisessa kalenterissa. Paloma on espanjalaisessa ja ranskalaisessa kalenterissa.
 

Yhteistyössä