Ulkomaalaistaustaiset miehet nostelivat leikkiviä tyttöjä ilmaan Kuopiossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Savo 27.11.2015 klo 13:07 | päivitetty 27.11.2015 klo 13:08
Ulkomaalaistaustaiset miehet nostelivat leikkiviä tyttöjä ilmaan Kuopiossa
Tytöt kokivat vieraiden miesten toiminnan outona ja pelottavana. Poliisin mukaan tämä on ymmärrettävää – mitään rikosta ei ole kuitenkaan tapahtunut.

Kuva: Nina Keski-Korpela / Yle

Poliisi on selvittänyt Kuopiossa Jynkkä–Levänen-alueelta ilmoitettua tapausta, jossa ulkomaalaistaustaisten miesten kerrottiin lähennelleen nuoria tyttöjä.

Muutama päivä sitten sattuneessa tapauksessa noin 12-vuotiaat tytöt olivat leikkineet keskenään muun muassa pomppimalla. Poliisin mukaan miehet olivat osallistuneet leikkiin ja muun muassa nostelleet tyttöjä ilmaan, minkä nämä kokivat outona ja pelottavana asiana.

Poliisi on päättänyt tutkinnan, koska asiassa ei ole syytä epäillä mitään rikollista. Poliisin mukaan on silti ymmärrettävää, että tilanne koetaan hankalana ja pelottavana, koska Suomessa ei ole tapana, että ventovieraat osallistuvat leikkeihin tai ottavat vieraasta ihmisestä kiinni.

 
vierailija
No eipä tästä jaksa pulttia vetää, koska mitään pahaa ei onneksi sattunut ja ei he kaikki mitään eläimiä ole. Mutta kyllä tulemme jatkossakin näkemään kaikenlaista outoa, koska erot on isot kulttuureissa.
 
vierailija
Mun lastani ei vieraat ihmiset lärpi, eikä käpälöi. Koskee ihan jokaista ventovierasta ja oli kansalaisuus mikä hyvänsä, niin siltikään en tykkää, että tuiki tuntemattomat tulee koskemaan mun lapseeni.
 
vierailija
Mitä mitä?! Pahastuuko joku?! Eikö tää ollut se UNELMA, minkä takia sinä ja minä biletettiin hesan kaduilla? Hä? Eikö? Pidetään vaikka #meilläonsuperunelma ja se on sitten sillä kuitattu... eikö? hei kaverit? eikö oo hei?
 

Yhteistyössä