Unnuttamisesta.

  • Viestiketjun aloittaja Varjo
  • Ensimmäinen viesti
Varjo
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjo:
Alkuperäinen kirjoittaja maisa kakkiamore:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Onko se masturbointia siis?
On, mutta me aikuiset käytämme sanaa "unnuttaminen", koska lasten seksuaalisuus on tabu.
Mun mielestä siinä on vaan se ero, että masturbointi on orgasmihakuista ja unnuttaminen ei. Ja lapsi ei ymmärrä mitä on seksi, vaan huomaa vaan että tuntuu kivalta kun koskee johonkin tiettyyn paikkaan.
Mikä ero? Aikuisetkin masturboi kun tuntuu kivalta koskea sinne?
No mun mielestä siinä on se ero, että aikuinen hakee sillä seksuaalista tyydytystä, ja lapsi hakee vaan yleisesti ottaen hyvää oloa, koska ei ymmärrä vielä seksuaalisuutta.

Ei se termi nyt varmaan oo se pointti, mutta toi on ihan yleisesti käytetty termi ja sitä paitsi täällä olis 50 ihmistä vaatinut ketjun poistoa jos olisin kirjoittanut että 5-vuotias masturboi liian usein.
 
apu
Alkuperäinen kirjoittaja Varjo:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjo:
Alkuperäinen kirjoittaja maisa kakkiamore:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Onko se masturbointia siis?
On, mutta me aikuiset käytämme sanaa "unnuttaminen", koska lasten seksuaalisuus on tabu.
Mun mielestä siinä on vaan se ero, että masturbointi on orgasmihakuista ja unnuttaminen ei. Ja lapsi ei ymmärrä mitä on seksi, vaan huomaa vaan että tuntuu kivalta kun koskee johonkin tiettyyn paikkaan.
Mikä ero? Aikuisetkin masturboi kun tuntuu kivalta koskea sinne?
No mun mielestä siinä on se ero, että aikuinen hakee sillä seksuaalista tyydytystä, ja lapsi hakee vaan yleisesti ottaen hyvää oloa, koska ei ymmärrä vielä seksuaalisuutta.

Ei se termi nyt varmaan oo se pointti, mutta toi on ihan yleisesti käytetty termi ja sitä paitsi täällä olis 50 ihmistä vaatinut ketjun poistoa jos olisin kirjoittanut että 5-vuotias masturboi liian usein.
Sama asia, eri nimi. Aikuiset hakevan masturboinnilla hyvää oloa, jota kutsutaan seksuaaliseksi tyydytykseksi. Lapsi tekee samaa.
 
tuli mieleen
Onko tämäkin unnuttamista: 2v tyttö suihkussa käydessään suihkuttelee alapäätään tavallista kauemmin,kunnes käsketään suihkuttaa esim.päätä ja kainaloita jne.
 
pirtjo12
Sana ''unnuttaminen'' on tyhmintä mitä olen kuullut.Se on masturbointia tai suomeksi runkkaamista.Eikä siinä ole mitään eroa.Eikä mitään pahaa.
Lapsen unnuttaminen ei ole sama asia kuin masturbointi. Lapsi ei mieti mielessään että kunpa joku nyt lipoisi häntä tai ottaisi hänet. Aikuinen miettii tällasia. Ellei mieti niin silloin aikuinenkin unnuttaa, mikä kertoo sitten jo jonkinlaisesta kehitysvammaisuudesta.

Näin on piste.
 

Yhteistyössä