Uskovaisten mielestä seksi kuuluu vain avioliittoon.

  • Viestiketjun aloittaja tosi on
  • Ensimmäinen viesti
Ymmärrän jos ei harrasteta yhenillan juttuja ja olla kevytkenkäisiä, mutta on toi asia jonka haluaisin kyllä testata ennenkuin lupaan olla jonkun kanssa koko loppuelämän.
Mulla oli ystävä jonka rouva teki "tahdon" sanomisen jälkeen selväksi, että häntä ei koko touhu kiinnosta sitten yhtään, ei tykänny seksistä. Siinähän nyt sitten elää sen kanssa kunnes kuolema heidät erottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Porho
Peyote
Eiks se olis kiva? toinen ei vertaisi johonkin entiseen hoitoonsa tai odottais jotain utopistista, vaan vois yhdessä opetella. Ei tarvis pelätä tulleensa koeajetuks ja huonoksi todetuks.
 
Peyote
Ymmärrän jos ei harrasteta yhenillan juttuja ja olla kevytkenkäisiä, mutta on toi asia jonka haluaisin kyllä testata ennenkuin lupaan olla jonkun kanssa koko loppuelämän.
Mulla oli ystävä jonka rouva teki "tahdon" sanomisen jälkeen selväksi, että häntä ei koko touhu kiinnosta sitten yhtään, ei tykänny seksistä. Siinähän nyt sitten elää sen kanssa kunnes kuolema heidät erottaa.
Eikö tällä rouvalla muka ollenkaan ollut tiedossa, ettei pidä seksistä?
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28854989]Voihan sitä olla toisilleen ainoat kumppanit, vaikka pari harrastaisikin seksiä ennen avioliittoa.[/QUOTE]

Niin voi, mutta on siinä se vaara, että toinen vaan käykin ihmisiä läpi ja testaa, että osaako ne mitään ja että minkä kokoset vehkeet löytyy ynnä muuta semmoista.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28855047]Miten uskovainen tyttö osaa kyksyä oikean koon perään kun ei tiedä miltä yhdyntä ylipäätään tuntuu?[/QUOTE]

No miksi ihmeessä ei osais semmosta kysyä? Muutenkin eikö tollasista pitäs pystyä puhumaan, ennenku menee kokeilemaan?
 
"vieras"
Itse en tuohon alkaisi. Usein uskovaisilla tuo tarkoittaa, että aika lyhyen seurustelun jälkeen ja nuorena mennään naimisiin. Ei ehditä kunnolla tutustumaan ja kun eroaminenkaan ei ole oikein hyväksyttävää, siinä sitten ollaan.
 
Ymmärrän jos ei harrasteta yhenillan juttuja ja olla kevytkenkäisiä, mutta on toi asia jonka haluaisin kyllä testata ennenkuin lupaan olla jonkun kanssa koko loppuelämän.
Mulla oli ystävä jonka rouva teki "tahdon" sanomisen jälkeen selväksi, että häntä ei koko touhu kiinnosta sitten yhtään, ei tykänny seksistä. Siinähän nyt sitten elää sen kanssa kunnes kuolema heidät erottaa.
Mut joka avioliitossa on niitä heikkoja kohtia, kenellä sattuu olemaan sitten se seksi, kenellä mitäkin. Entä jos muuten on hyvä liitto?
 
[QUOTE="vieras";28855047]Miten uskovainen tyttö osaa kyksyä oikean koon perään kun ei tiedä miltä yhdyntä ylipäätään tuntuu?[/QUOTE]

lukemalla pari päivää mitäsnyt-palstaa, täällä on avaus siittimen koosta päivittäin

ei se sen vaikeempaa ole
 
  • Tykkää
Reactions: medialukutaito
Peyote
[QUOTE="vieras";28855056]Itse en tuohon alkaisi. Usein uskovaisilla tuo tarkoittaa, että aika lyhyen seurustelun jälkeen ja nuorena mennään naimisiin. Ei ehditä kunnolla tutustumaan ja kun eroaminenkaan ei ole oikein hyväksyttävää, siinä sitten ollaan.[/QUOTE]

Mä tunnen enemmän kyl niitä, jotka on ensin seurustelleet parikin vuotta ja vasta sitten menneet naimisiin. Ja kyllä niitä eroja uskovaisillakin tulee.

Toisaalta, jos eletään avoliitossa ja todetaan, että toinen olikin väärä valinta, niin erohan siitäkin tulee, yhtäkaikki. Samalla tavalla sekin varmaan sattuu.
 
nohh
Niin voi, mutta on siinä se vaara, että toinen vaan käykin ihmisiä läpi ja testaa, että osaako ne mitään ja että minkä kokoset vehkeet löytyy ynnä muuta semmoista.
Minä en osaisi tuollaista pelätä. Seksi kuuluu vain parisuhteeseen, ja parisuhteeseen kuuluu luottamus. Luottaisin kyllä seurustelukumppaniini, enkä pelkäisi vain olevani joku seksilelu.
 
Peyote
Minä en osaisi tuollaista pelätä. Seksi kuuluu vain parisuhteeseen, ja parisuhteeseen kuuluu luottamus. Luottaisin kyllä seurustelukumppaniini, enkä pelkäisi vain olevani joku seksilelu.
Eipä monet tommosta osaakaan pelätä, mut silti sitä paljon on, että on joka viikonloppu eri tyttö kainalossa ja osa on sit huonoja ja osa hyviä ja kaikissa joku vika löytyy, ennenku löytyy se neiti täydellinen. Ei varmaan joo kaikki osaa semmosta pelätä, mutta kannattaisi ehkä.
 

Yhteistyössä