Uudet verokortit..milloin?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja MorbidMama, 29.12.2011.

1. MorbidMama

MorbidMama Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mihin aikaan vuodesta yleensä putkahtavat luukusta? Kysyy uusveroavuton.:xmas:

2. -vierailija

-vierailija Vieras

tammikuun aikana,yleensä alkupuolella. Meillä pitää toimittaa uudet töihin viimeistään 20.päivä tammikuuta eli eiköhän ennen sitä tule,

3. keppälerttu

keppälerttu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.08.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    täällä on lapsille molemmille tullu jo, mun ja ukon ei. joten eiköhän ne pikkuhiljaa ilmesty kaikille :D

4. Meilläkin

Meilläkin Vieras

Toiselle tyttäristä jo tuli, muille vielä odotellaan.

5. "Vieras"

"Vieras" Vieras

minä en odottele koska lasketutan sen uusiksi joka tapauksessa jo tammikuun palkkaa varten. kait ne jossain vaiheessa pitäis tulla, yleensä tuossa tammikuun ekoilla viikoilla.

6. "vieras"

"vieras" Vieras

[QUOTE="Vieras";25323409]minä en odottele koska lasketutan sen uusiksi joka tapauksessa jo tammikuun palkkaa varten. kait ne jossain vaiheessa pitäis tulla, yleensä tuossa tammikuun ekoilla viikoilla.[/QUOTE]

Kerropa tarkemmin, että mitä tarkoitat. Miten/miksi lasketutat ne uusiksi?

7. "vieras"

"vieras" Vieras

[QUOTE="vieras";25323456]Kerropa tarkemmin, että mitä tarkoitat. Miten/miksi lasketutat ne uusiksi?[/QUOTE]

No mulla on siihen omat syyni miksi lasketutan. Ehkä siksi että maksan alkuvuodesta enemmän veroja kun loppuvuodesta.

Ja yksinkertastettuna lasken vuoden palkat ja vähennykset ja soitan verokorttipalveluun tai tilaan netistä suoraan sen.

8. kädetöntä

kädetöntä Vieras

Naiset ja verokortti.....

9. "vieras"

"vieras" Vieras

Mä kans tilaan aina suoraan netistä uuden niin,että on voimassa heti tammikuusta alkaen sitten.Ja mä teen niin ihan siksi,että yleensä mulla on muuten liian iso veroprosentti.Etenkin nyt kun olen äitiyslomalla niin en todellakaan halua,että verottaja vie siitä sen 20%..Toiset taas ihan tarkoituksella haluaa liian ison prosentin,jotta tulee mukavat palautukset sitten tai jotain.

10. Löytyy jo

Löytyy jo Vieras

Itse kävin jo ennen joulua noutamassa verotoimistosta itselleni ja puolisolleni uudet verokortit, jotka astuvat voimaan heti tammikuun alusta.
    Tällä tavalla pystyn itse vaikuttamaan kyseisen korttiin ja tilanne helpottuu kun koko vuosi on samalla kortilla ja prosentilla.

Näin toimittu jo useita vuosia ja toimii parhaiten meille.

11. "vieras"

"vieras" Vieras

eikö kuitenkin tammikuun palkassa oo tuloraja nollautunut ja menee vanhan prosentin mukaan jos ei oo viä ehitnyt toimittaa korttia?? =)

12. "vieras"

"vieras" Vieras

[QUOTE="vieras";25324392]eikö kuitenkin tammikuun palkassa oo tuloraja nollautunut ja menee vanhan prosentin mukaan jos ei oo viä ehitnyt toimittaa korttia?? =)[/QUOTE]

Juuri näin se menee. Siksi kysyinkin tuossa aikaisemmin, että minkä takia ihmiset tilaavat verkokortteja etukäteen?

13. Helekkarin Heittomerkki

Helekkarin Heittomerkki Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.09.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    [QUOTE="vieras";25327783]Juuri näin se menee. Siksi kysyinkin tuossa aikaisemmin, että minkä takia ihmiset tilaavat verkokortteja etukäteen?[/QUOTE]

Jos tänä vuonna on ollut käytössä muutosverokortti, niin se on voimassa vaan 31.12.2011 asti. Eli silloin pitää hakea tammikuulle jo uusi verokortti.

14. "tii-"

"tii-" Vieras

[QUOTE="vieras";25327783]Juuri näin se menee. Siksi kysyinkin tuossa aikaisemmin, että minkä takia ihmiset tilaavat verkokortteja etukäteen?[/QUOTE]

Mä jouduin nostamaan veroprosenttia loppuvuonna todella ylös, en todellakaan halua että tammikuussa menee kanssa 35 % veroa.... Tänä vuonna ei varmaan tartte sitten muutosverokorttia hakea, kun yksi ja sama työpaikka ja sama palkka koko vuoden :)

15. "vieras"

"vieras" Vieras

15 v sai verokorttinsa jo monta päivää sitten, minun ja miehen ei ole vielä näkynyt.

16. KiiajaVille

KiiajaVille Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.05.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
  17. Jellonainen

Jellonainen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.07.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hyvä että muistutit, pitääkin mennä verkkopalveluun lasketuttamaan verokortti ensi vuodelle. Kun on useita keikkatyöpaikkoja, pitää verokortin kanssa hiukan kikkailla.

18. Byrokratia

Byrokratia Vieras

Kyllä. Minä yritin pari viikkoa sitten verohallinnon nettisivuilla tilata uutta korttia etuuksia varten, mutta siellä oli "auki" vain vuoden 2011 verokortit. Pitää siis odottaa ainakin 1.1.2012 saakka, että voi laskettaa vuoden 2012 verokortin netissä?

19. Rontto

Rontto Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tammikuu menee vielä vuoden 2011 verokortilla. Sehän lukee selvästi tuolla linkissä.

Pitääkin käydä tarkastamassa se prosentti itseltäkin... Tarviiko sitä muuttaa.

Jaa tämä sivu