Uusavuttomalle painonpudotusapua

  • Viestiketjun aloittaja Epätoivoinenpullero
  • Ensimmäinen viesti
Epätoivoinenpullero
Ikää tällä tytöllä on 24, ja pituutta 170cm, painoa 94kg. Eli reippaasti ylipainon puolella liikutaan. Nyt on aika oikeasti laihduttaa siihen normaalipainoon, mutta tuntuu että olen ihan täysin uusavuton näissä jutuissa. Voinko koskaan saada ns. Pyykkilautakroppaa kun on näin paljon painoa, pelkään että iho jää roikkumaan laihdutuksen jälkeen. Miten mun kannattaa syödä? Onnistuuko laihdutus opiskelijabudjetilla? Olen ennen liikkunut melko paljon, mutt tässä tilanteessa rakastamani juoksulenkit eivät taida riittää? Omistan kuntopyörän, ja jos budjetti sallii niin hankin itselleni kuntosalikortin MUTTA, pelottaa että tällaiselle sotanorsulle naureskellaan salilla.. Minkälaista liikuntaa pitäisi harrastaa jos tavoitteena on reipas painonpudotus? Toivon asiallisia vastauksia :)
 
Harrasta sellaista liikuntaa itstä tykkäät!

Kisko hiki sillä kuntofillarilla ja lähde toisella kerralla ihmisten ilmoille kevyempään, pitkäkestoiseen liikuntaan, jos muiden mielipiteet arveluttavat.

Ja helpoin ja halvin laihdutusniksi kai vaihtaa kaikki epämääräiset valmis-lihatuotteet purkkipapuihin. Onnistuu opiskelijabudjetillakin!
 
vierailijja
Sinulle wi naureta salilla. Sinne vaan, edistää erinomaisesti painonpudotusta aerobisen liikunnan lisänä, ja ruokavalio mietintään. Tärkeintä on se mitä syöt ja mitä et.
Tsemppiä, voit sada pyykkilautavatsankin vielä. Älä usko niitä jotka sanovat muuta. Minäkin sain kuulla etten pysty siihen ja siihen, mutta sain sen kaiken ja enemmän. Eli erinomaisen kunnon ja toosi timmin kropan. Eikä siihen mennyt kuin n vuosi.

Kovaa treeniä vaan eikä pullaa treenin jälkeen.
 
epätoivoinenpullero
Ainiin, unohtui lisätä, en juurikaan juo limuja, syö eineksiä tai herkkuja. Ongelma on se perus arkiruoan liikasyöminen. myös olutta menee muutaman kerran kuukaudessa melko paljon.

ap
 

Yhteistyössä