Uusi tv-ohjelma "täydellisestä äidistä" SuperMarjo ja tytöt Livillä

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Vihainenkin voisi hengähtää syvään ja laskea rauhassa kymmeneen.

Kun luette lööppejä, miettikää kahdesti kerrotaanko jollain Iltalehden viihde-sivuilla oikeasti totuus, vai se mikä myy lehteä?
Nyt se suodattimet kuntoon, jaksatte toisinaan vängätä onko wikipedia luotettava lähde aiheelle kuin aiheelle, mutta viihdepuolen uutiset uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
 
No mut eihän kiireinen supermami tietenkään voi mitään sellasta tehdä. Kun pitää treenata sitä perseenkeikutusryhmää varten, ja karistaa vauvakilot ennätysajassa ilmeisesti itseään riuduttamalla mikä aiheuttaa sit sen rintojen nuupahtamisenkin. Ja pitäähän se pikkuvauvakin vieroittaa jo varhain vanhemmistaan kun siitä aletaan treenaamaan Super-Marjon Super-Muksua.
Perhe-lehdessä oli juttu ko. perheestä ja super-marjo todellakin imettää vaaviaan ja suunnittelee imettävänsä parivuotiaaksi asti, eikä poikaa viedä kuulemma päiväkotiin..ikinä!!!;)
 
"ilona"
Perheestä oli juttu uusimmassa Perhe-lehdessä, kannattaa lukea. Minulla nousi niskakarvat pystyyn kun tämä äiti kerto et heidän lapset ei oo ikinä kiukutellu, että onnellinen lapsi ei kiukuttele! Höpön löpön sanon minä, kiukuttelu kuuluu lapsen normaaliin kehitykseen ja minusta on hälyttävää jos lapsi ei ikinä kapinoi vanhempiaan vastaan... :(
 
[QUOTE="ilona";25882627]Perheestä oli juttu uusimmassa Perhe-lehdessä, kannattaa lukea. Minulla nousi niskakarvat pystyyn kun tämä äiti kerto et heidän lapset ei oo ikinä kiukutellu, että onnellinen lapsi ei kiukuttele! Höpön löpön sanon minä, kiukuttelu kuuluu lapsen normaaliin kehitykseen ja minusta on hälyttävää jos lapsi ei ikinä kapinoi vanhempiaan vastaan... :([/QUOTE]

Lehden nimi on Meidän perhe
 
Mimmui
Tuli vähän paha mieli ohjelmasta. Ei sillä, äiti on innostunut ja energinen ja varmaan luulee tekevänsä "hyvää", mutta kyllä taitaa toisin käydä. Aika rääkätyn näköinen on itsekin, pelottavan laihan näköinen raskaana olijaksi. No, toivoa sopii, että lapset kestävät myllytyksen... Valitettavasti suorittajalapsien kohdalla usein tulevaisuudessa voi tulla ongelmia. Kaikkea normaalia ja tasapainoista toivon perheelle.
 
Järkyttynyt
Katoin tuon ekan jakson tosta, mikä nyt alkas. Herrajestas mikä "luuviulu" se ihminen oli??? Anorektisen laiha ja riutunu olemus, järkyttävää. Hänestä on kyllä ns. kauneus todella kaukana? Sillä ns. Superihmisellä ei oo kyllä kaikki intiaanit kanootissa, on mopo kyllä pikkasen keulinut. Ja vaikka nyt miten haluais itteään tyrkyttääkkin julkisuuteen, niin olis nyt ymmärtänyt ne lapset jättää pois tuosta pyörityksestä. Ja millainen toi sen ukko on??? Ihan täys "lapatossu" ja sätkynukke, jolla ei oo minkään valtakunnan sanansijaa yhtään mihinkään, hymyilee vaan typerästi taustalla. Kaikki mitä siinä talossa tehdään päättää tämä "Superhessu" äitinsä (joka myös tuntuu olevan aikamoinen vääpeli) kanssa. Hei sosiaalitoimisto ja lastensuojelu, olisko mitään jos sieltäpäin vähä rajoitettais tälläistäkin "lasten hyväksikäyttöä"?
 

Yhteistyössä