Väsyttää ja masentaa

  • Viestiketjun aloittaja mamma-apea
  • Ensimmäinen viesti
mamma-apea
olen kotiäiti, pian toivottavasti töissä,lapset 8v ja 6v,ihania lapsia. Isäni on vakavasti sairaana ja minua masentaa kovasti. Vaivoin sain imuroitua ja ruoan laitettua ja tiskattua, tekisi vaan mieli mennä nukkumaan, mutta naapuri on tulossa kahville pian. En jaksaisi millään. Kaikki veto on pois ja tuntuu että vastoinkäymiset iskevät nyt päälle koko ajan.Mikä piristäisi?
 
mamma-apea
johtuu siitä, että maksa ei enää toimi kunnolla. Viimeksi poistettiin 16l, nyt vain 5l ja väliä oli vajaa kaksi viikkoa. Surullista. Naapuri oli sopinut jo aikaisemmin ja muuttaa pian pois, on ihan mukava ihminen. Keskusteluapua varmaan haen, kun suru käy suuremmaksi, vielä jaksan toimia ns. normaalisti.
 
mamma-apea
mulla ei oikeesti ole yhtään sellaista kaveria, jolle voisin näitä puhua, siksi täällä olen..mies ei oikein ehdi kun on aina töissä ja lapsille yritän olla oma itseni. Mietin vaan, kun asun täällä maalla, että mitä nuo ihmisetkin puhuvat, jos haen "sellaista" apua. Täällä kun kaikki on julkista(posti,kauppa,apteekki).
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma-apea:
mulla ei oikeesti ole yhtään sellaista kaveria, jolle voisin näitä puhua, siksi täällä olen..mies ei oikein ehdi kun on aina töissä ja lapsille yritän olla oma itseni. Mietin vaan, kun asun täällä maalla, että mitä nuo ihmisetkin puhuvat, jos haen "sellaista" apua. Täällä kun kaikki on julkista(posti,kauppa,apteekki).
entäs ihan kirkon diakoni? Olis ihminen jolle jakaa ja purkaa?
 

Yhteistyössä