Valmistujaislahja lähihoitajalle?

  • Viestiketjun aloittaja Onttopää
  • Ensimmäinen viesti
mie sain serkulta, joka myös hoitoalalla sellasen kertakäyttösen kaarimaljan missä oli sit kaikkea tarpeellista. nimikyltti, "kynäpussi" siis se mikä laitetaan rintataskuun, nalle kynän, pikku pullon viinaa, kakkalääkettä, ruisku, katetrointi välineet ja muuta kivaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
mie sain serkulta, joka myös hoitoalalla sellasen kertakäyttösen kaarimaljan missä oli sit kaikkea tarpeellista. nimikyltti, "kynäpussi" siis se mikä laitetaan rintataskuun, nalle kynän, pikku pullon viinaa, kakkalääkettä, ruisku, katetrointi välineet ja muuta kivaa :D
ite en haluis tollasta lahjaa ku töissähän noita näkee ihan tarpeeks.. mut ehkä siinä oli joku kiva ajatus.
 
Älä osta mitään tommosta mitä kaikki ostaa vaan osta persoonallinen.Tuo hoitsukello ja aterimet sun muut on niin tylsät että kysy suoraan valmistuvalta mitä haluaa tai osta joku muu käree juttu.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Älä osta mitään tommosta mitä kaikki ostaa vaan osta persoonallinen.Tuo hoitsukello ja aterimet sun muut on niin tylsät että kysy suoraan valmistuvalta mitä haluaa tai osta joku muu käree juttu.
Niin juuri! Tai sitten lahjakortti työkenkien hankintaan... ei kulu jalat niin nopiasti loppuun.... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Älä osta mitään tommosta mitä kaikki ostaa vaan osta persoonallinen.Tuo hoitsukello ja aterimet sun muut on niin tylsät että kysy suoraan valmistuvalta mitä haluaa tai osta joku muu käree juttu.
Niin juuri! Tai sitten lahjakortti työkenkien hankintaan... ei kulu jalat niin nopiasti loppuun.... ;)
Hei toi on hyvä idea!
Mulla oli vanhainkodissa työkengät 3kk,maksoivat 50? ja menivät melkein puhki.. :whistle:
Uusia työkenkiä tarvitaan aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Älä osta mitään tommosta mitä kaikki ostaa vaan osta persoonallinen.Tuo hoitsukello ja aterimet sun muut on niin tylsät että kysy suoraan valmistuvalta mitä haluaa tai osta joku muu käree juttu.
Niin juuri! Tai sitten lahjakortti työkenkien hankintaan... ei kulu jalat niin nopiasti loppuun.... ;)
Hei toi on hyvä idea!
Mulla oli vanhainkodissa työkengät 3kk,maksoivat 50? ja menivät melkein puhki.. :whistle:
Uusia työkenkiä tarvitaan aina.
Mistä noin huonot kengät ostit? Minulla kestäneet monta vuotta.

Ap:lle: Itse sain lahjaksi esim. ruisku-kaulakorun. Olen tykännyt ja on käytössä joka päivä.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Mistä noin huonot kengät ostit? Minulla kestäneet monta vuotta.
Minä ainakin tykkään vaihtaakin välillä niitä kenkiä, enkä vain odottaa loppuukulumista... jalkahiki, roiskeet... Mieluummin monet pesunkestävät ja useasti vaihtoon! Tekee hyvää jaloillekin! :)
 
lähihoitaja
http://www.euroteam.fi/html/sakset.html

Näitä hoitaja tarvii lähes joka tilanteessa :)
Ovat kestävät ja persoonallisetkin, kun saa oman nimen kaiverrettua. Eivätkä maksa paljoa.
 

Yhteistyössä