Valtamedia pimittää joukkoraiskaajien muslimitaustan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Presidentti älähtää, kun bussi ajaa vahingossa (?) suojavärin omaavan pojan pysäkin ohi, mutta muslimit saavat joukkoraiskata vapaasti suomalaisia lapsia. Se ei näytä koskettavan presidenttiä sen enempää kuin ministereitämmekään tai muita päättävissä asemassa olevia.
 
vierailija
Presidentti älähtää, kun bussi ajaa vahingossa (?) suojavärin omaavan pojan pysäkin ohi, mutta muslimit saavat joukkoraiskata vapaasti suomalaisia lapsia. Se ei näytä koskettavan presidenttiä sen enempää kuin ministereitämmekään tai muita päättävissä asemassa olevia.
Johtavien miespoliitikkojen mielestä bussin ohiajaminen on pojalle huomattavasti traumaattisempaa kuin raiskauksen uhriksi joutuminen tytölle.

Näin se on. Naiset voi aina uhrata, myös tässä maassa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Ainakin tavoiltaan muslimeja nuo hylkiöt ovat
Ja sinä olet muslimien tapojen erikoisasiantuntija?

Mä olen valkoinen, lihaa syövä keski- ikäinen kaljamaha. Jos mä teen järkyttävän rikoksen niin sinä toteat, että AaKoo on tullut hulluksi tai että tota se viina teettää.
Mutta sinä et totea, että "tommoisia noi kristityt on".

Sinä et tiedä kuulunko minä kirkkoon ja jos niin mihin mahdolliseen lahkoon. Niinpä sinä et syyllistä kirkkoa minun mahdollisista tekemisistäni.

Kristikunnankin voi jakaa ainakin katolisiin, protestantteihin
ja ortodokseihin. Suomessa valtionkirkon sisälläkin sit vaikuttaa melko merkittävinä tekijöinä vaikkapa hellarit tai lestat.

Niinpä mun mahdollisesta rikoksestani ei voi syyttää paavia.

Mutta jos joku on väärän värinen ja mielestäsi vaikuttaa muslimilta niin olet oitis valmis levittämään mitä tahansa törkyä vaivautumatta varmistamaan onko se totta tai ei.

Tolle asialle on nimikin ja se on melko ikävä.
 
vierailija
Ja sinä olet muslimien tapojen erikoisasiantuntija?

Mä olen valkoinen, lihaa syövä keski- ikäinen kaljamaha. Jos mä teen järkyttävän rikoksen niin sinä toteat, että AaKoo on tullut hulluksi tai että tota se viina teettää.
Mutta sinä et totea, että "tommoisia noi kristityt on".

Sinä et tiedä kuulunko minä kirkkoon ja jos niin mihin mahdolliseen lahkoon. Niinpä sinä et syyllistä kirkkoa minun mahdollisista tekemisistäni.

Kristikunnankin voi jakaa ainakin katolisiin, protestantteihin
ja ortodokseihin. Suomessa valtionkirkon sisälläkin sit vaikuttaa melko merkittävinä tekijöinä vaikkapa hellarit tai lestat.

Niinpä mun mahdollisesta rikoksestani ei voi syyttää paavia.

Mutta jos joku on väärän värinen ja mielestäsi vaikuttaa muslimilta niin olet oitis valmis levittämään mitä tahansa törkyä vaivautumatta varmistamaan onko se totta tai ei.

Tolle asialle on nimikin ja se on melko ikävä.
Harrastavatko muut kuin muslimitaustaiset tai muslimit joukkoraiskauksia? Tiedät itsekin vastauksen kysymykseen. Älä sulje silmiäsi totuuksilta.
 
rajat kiinni
Taaskaan ei sanaakaan siitä, että joukkoraiskaajat ovat muslimeja. Jutun perusteella moni mökin mummo kuvittelee kantiksien olleen asialla.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/15-vuotiaan-raiskaus-ylojarvella-epaillyt-pojat-haettiin-kesken-koulupaivan/6259798
En ole mummo, vaan keski-ikäinen mies. Valtamedia johti minuakin harhaan, luulin tähän päivään asti, että pellavapäiset Jani ja Petteri raiskasivat tytön.

Pitihän se arvata että asialla olivat Asiankannattajan, joko sukulaiset, tai ainakin kaltaisensa suojavärjätyt :(

MV:tä täytyykin alkaa lukemaan, sieltä se totuus näissä kamalissa ja lähes päivittäisistä maturikoksista löytyy.
 
Ja sinä olet muslimien tapojen erikoisasiantuntija?

Mä olen valkoinen, lihaa syövä keski- ikäinen kaljamaha. Jos mä teen järkyttävän rikoksen niin sinä toteat, että AaKoo on tullut hulluksi tai että tota se viina teettää.
Mutta sinä et totea, että "tommoisia noi kristityt on".

Sinä et tiedä kuulunko minä kirkkoon ja jos niin mihin mahdolliseen lahkoon. Niinpä sinä et syyllistä kirkkoa minun mahdollisista tekemisistäni.

Kristikunnankin voi jakaa ainakin katolisiin, protestantteihin
ja ortodokseihin. Suomessa valtionkirkon sisälläkin sit vaikuttaa melko merkittävinä tekijöinä vaikkapa hellarit tai lestat.

Niinpä mun mahdollisesta rikoksestani ei voi syyttää paavia.

Mutta jos joku on väärän värinen ja mielestäsi vaikuttaa muslimilta niin olet oitis valmis levittämään mitä tahansa törkyä vaivautumatta varmistamaan onko se totta tai ei.

Tolle asialle on nimikin ja se on melko ikävä.
Islam ei ole uskonto vaan poliittinen järjestö, joka eriarvoistaa ihmisiä heidän sukupuolensa ja uskontonsa perusteella ja antaa vapauksia niille, jotka ovat miehiä ja ideologian kannattajia. Tässä poliittisessa järjestössä pidetään sovinismia, pedofiliaa ja rasismia itsestäänselvinä etuuksina.
Harmi, ettet ole ymmärtänyt tätä. Tässä ideologiassa uhrina ovat naiset ja lapset. Ehkä siksi et ole huomannut, miten vastenmielinen kyseinen liike on.
Tämän poliittisen suuntauksen omaavat henkilöt eivät myöskään koe tehneensä mitään väärää vaikka toistuvasti rikkovatkin maamme lakeja.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kuten valtaapitävät (ja ongelman aiheuttaneet) tekevät. Todella uskomatonta, että sipilä, pressa, yksikään ministeri tmv ei millään tavalla ota kantaa asiaan.... edes yleisellä tasolla.
Sipilä ei ehdi, kun sillä on visio, ja se on täyttää rahalla omat ja lähipiirin taskut. Soinilla on taas kiire lihapöytään ja sitten taas pyytämään syntejään anteeksi - paitti ei se varmaan myönnä tekevänsä syntiä.

Mutta pressalta joo, voisi kyllä tulla jokin kannanotto!!
 
Nauratti muuten tuo poliisin kommentti: "haluamme katkaista huhuilta siivet".... ja se siipien katkaisu oli kertoa, että ei käytetty käsirautoja :LOL:

...ehkä ihan johonkin muihin huhuihin ja väärinkäsityksiin olisi toivonut tarkennusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä