Valtamedia pimittää joukkoraiskaajien muslimitaustan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Epärealistista olettaa, että ihmiset eivät puhuisi jostain tuollaisesta tapahtumasta. Totakai puhuvat. Se kuuluu ihmisluontoon. Ei meillä muuten olisi sanomalehtiä, uutisia tmv. elleivät erilaiset tapahtumat kiinnostaisi ihmisiä.
Ja tästä syystä viranomaisten kannattaisi heti alusta saakka rehdisti ilmaista faktat, niin säästyttäisiin huomattavalta määrältä turhia spekulaatioita ja luottamus viranomaisiin olisi edes hiukan korkeammalla.
Tottakai ihmiset puhuvat ja se on yksi tapa välttää varaa ja välittää tietoa siitä yhteisössä. Ei kai siinä jos puhutaan riskin suuruuden olevan tietyssä ryhmässä suurempi kuin toisissa ole mitään väärää?
 
vierailija
Faktoja olkaa hyvät:

Muslimien raiskausaalto leviää Länsimaissa

"Lopettakaa luennoiminen meille siitä, mitä islam ei ole. Aletaan keskustella siitä, mitä se todellisuudessa on."
06.08.2016 13:38, 12868 lukukertaa


Taharrush on arabialainen ilmiö, joka tarkoittaa miesjoukon yhdessä tekemää seksuaalista ahdistelua julkisissa paikoissa.

“Nyt se leviää ympäri Eurooppaa”, kertoo Rebel Median On the Hunt-ohjelman juontaja Faith Goldy.

Britanniassa raiskausten määrä on suurin ikinä. Viimeisten 12 kuukauden aikana raiskausten määrä on lisääntynyt 29 prosenttia.

Euroopan suurin häpeäpilkku on edelleen muslimien harjoittama seksuaalinen hyväksikäyttö Britannian Rotherhamin kaupungissa, jossa lapsiuhreja on 1400.

Viranomaiset sulkivat silmänsä hyväksikäytöltä, koska tekijät olivat muslimeja.

Viime vuonna 77 prosenttia raiskauksista Ruotsissa oli muslimimiesten tekemiä, vaikka heidän osuutensa maan väestöstä on kaksi prosenttia.

Norjan viranomaisten mukaan 100 prosenttia Oslossa tehdyistä väkivaltaisista raiskauksista on “ei-länsimaisten” siirtolaisten tekemiä.

Goldy vetoaa maailman hallituksiin:

“Lopettakaa luennoiminen meille siitä, mitä islam ei ole. Aletaan keskustella siitä, mitä se todellisuudessa on.”

-MV-
Aisankannattaja tullee kohta älähtämään miten tämä teksti on vain rasistista panettelua muslimeja kohtaan.
 
vierailija
Sanoisin että paremminki vaietaan tosiasioista, koska nää ikävät tosiasiat esille nostava saa rasistin leiman samantien.

Iha hulluksi mennyt tää, sivusta katsellaan liikaa ku koko maata kulttuuriperinteineenki jopa raiskataan. Onneks sentää nää maturaiskaajat(kin) jää useimmite kii, ja toistaseks ainaki ne tuomitaan

Koska tää :mad: laajenee enempi tänne, ajan kysymys :mad:

Tutkija kertoo taharrush gamae -ilmiöstä: "Halutaan häpäistä naisia"

Tiistai 12.1.2016 klo 07.00


Taharrush gamae on tutkijoiden tuntema ilmiö, jossa miesjoukko ahdistelee naisia julkisella paikalla häpäistääkseen heidät.


http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016011220945592_ul.shtml
Tuota taharrusta tekee ihan kantasuomalaisetkin miehet.
 
Mutta aika jännä, että Karttusen tapauksessa sua häiritsi keskustelu, joka ei ollut sulle mieluista. Vaadit faktoja, mutta nyt et.
Nyt puhuttiin otsikosta? Ei keskustelusta. Otsikoilla herätetään ihmisten huomio. Aivan kuten mediakin yleisesti tekee. Miksi minun pitäisi siitä pahoittaa mieleni? Jos lähtisin sille tielle, en voisi lukea yhtäkään uutista, koska otsikot on useimmiten huomionhakuisia eivätkä oikeastaan kerro itse jutusta juurikaan.

Mitä tulee Karttusen tapaukseen, hämmästelin lausuntoja, joita lehdet kertoivat lääkäreiden antaneen. Eikö? Käräjäoikeuskin päätyi samaan. OIkeuslääkärin lausunnossa ei ollut mitään järkeä.
En kertaakaan kritisoinut asian ympärillä käytävää keskustelua tai sanonut, etteikö siitä saisi puhua. En myöskään sanonut, etteikö Torniaisen tai karttusen aatteita tai etnistä taustaa saisi tuoda esiin. Vai olenko sanonut näin?
 
Naisenlogiikka häneltä onnistuu, mutta ei mikään muu. :ROFLMAO: Mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa. Toivottavasti edes joskus tajuaa olevansa todella naurettava.
Juu, mä kyllä ymmärrän, että on kivuliasta ottaa pannuun kerta toisensa jälkeen, mutta ei se mun vika ole, että sä olet aina väärässä. Ymmärrän kyllä senkin, että sulla on kamala tarve edes jollakin tavalla saada nostettua itsearvostustasi pohjamudista, mutta ei se näin onnistu. Vaikka minä olisin mielestäsi miten naurettava tahansa, se ei tee siltikään susta yhtään fiksumpaa tai parempaa.
 
vierailija
Juu, mä kyllä ymmärrän, että on kivuliasta ottaa pannuun kerta toisensa jälkeen, mutta ei se mun vika ole, että sä olet aina väärässä. Ymmärrän kyllä senkin, että sulla on kamala tarve edes jollakin tavalla saada nostettua itsearvostustasi pohjamudista, mutta ei se näin onnistu. Vaikka minä olisin mielestäsi miten naurettava tahansa, se ei tee siltikään susta yhtään fiksumpaa tai parempaa.
:ROFLMAO:
 
Jos tätä ketjua kattoo niin muutama T- paperinen (vaaraksi itselleen ja muille) täälläkin kirjoittelee, koska nettiinpääsyä ei estä mikään.
Ja siihen on syynsä, että heille ei ole koskaan annettu mitään kättä pidempää puhumattakaan kovista ampumatarvikkeista.

Ns. "valtamedialla" on olemassa ihan selkeät säännöt milloin ja missä tapauksissa kenenkin nimi julkaistaan. Ja uhrin suojeleminen on isompi asia kuin idioottien uteliaisuuden tyydyttäminen.

Jos ny tarkkaan katsotte, niin mä kysyin, että onko olemassa tieto siitä, että tekijät ovat muslimeja? Minä en tiedä. Mutta Tee- paperisten vastaus kuului, että sillä ei ole mitään väliä. Se ei minua yllätä yhtään.

Jonka jälkeen minua oltiin potkimassa pois suomesta.

Mä ny sentään vannoin sotilasvalani -86 ja sen jälkeen minusta tehtiin panssarintorjuntakessu. Hyvä tai huono.

Mutta näiden T- paperimiesten meuhkaamista en jaksa katsella, kuunnella tai lukea.
 

Yhteistyössä