varasin miehelle ajan seksologille\urologille

  • Viestiketjun aloittaja äitivaaneivaimo
  • Ensimmäinen viesti
äitivaaneivaimo
Ajauduimme jo miehen haluttomuuden takia kerran kriisiin joka johti vuoden kestävään asumus eroon.

Kävimme 3 kertaa
Paripsykoterapeurilla(myös seksuaaliterapeutti). Nuo käynnit pelasti avioliittomme.

Mutta itse kriisiin johtaneet syyt ei poistunut miehen seksuaalinen haluttomuus ja täysi kyvyttömyys puhua siitä.

No nyt olen kaksi vuotta yrittänyt puhua ja pyytää että varaisi ajan kliiniselke seksologille\urologille jotta lääketieteelliset syyt saadaan joko hoidettua tai poissuljettua.

Tosin koska mies on saamaton ja aamuseisokit on hyvin harvinaisia viittaisi se testosteronin liian vähäiseen määrään.

No varasin nyt kahden vuoden odottamisen jälkeen ajan miehelle mehiläiseen erikoislääkärille.

Pyysin että lukee sähköpostinsa (johon sai vahvistuksen lääkäriajasta).
Sain
Mieheltä vastauksen : Luettu.

Ei muuta.
Siis toimiva seksielämä ei vissiin vittuakaan kiinnosta miestä.
Meidän parisuhde ei vissiin kiinnosta miestä pätkän vertaa.
Ja tuli harvinaisen selväksi että ei välitä minun tunteista yhtään.

Mikä helvetti tollasta ihmistä vaivaa?
 
äitivaaneivaimo
No miksi helvetissä mies ei sitä aikaa ole kahteen vuoteen varannut ?
Voi varmaan siksi kun on noloa myöntää jollekin että on ongelma.

Ja pitäisikö tuota katsoa montakin vuotta vielä?

-kun olen vashoon tapojani ollut vaan hiljaa niin nyt sitten mies pelokkaana kyselee että kun jätänkö.
En kun en pysty. Mutta olen nii n turhautunut ja vihainen että tekisi mieli huutaa että Tottakai jätän kun ei mitään ikinä itse tee sen eteen että ongelmat ratkeais.

Miksi helvetissä varaat miehen puolesta lääkäriaikoja?
Mies ei välttämättä halua sinua seksuaalisesti ja sen takia teillä ei ole seksiä.
Erotkaa.
 
vierailijayksi
Jo kaksi kertaa kirjoitin viestin ketjuun, mutta oli muka jotain sopimatonta. Nyt yritän uudestaan Tähän tulee jatkoon informaatio-osuutta omasta tapauksestani sen mukaan kuin serveri sallii.
 

Yhteistyössä