Varastin harmaan spämmääjän nikin

vierailija
Aivan. Liekö eri hullu kuin muinainen av-palstan hirvitys.
En ole koskaan ollut millään AV-palstalla. Karppaussivuilla vaan, mut en enää viitsi.
Kaikki ovat tietysti lukeneet uuden kirjan:

Lähdetiedoissa Peter C. Goetscen kirjassa Tappavat lääkkeet (2014).

Lainaan yhden kappaleen kirjasta sivulta 107 tähän:

"Jotkut lääkärit ovat niin vaikutusvaltaisia, että lääkeyhtiöt saattavat antaa hiljaisen hyväksyntänsä, vaikka he täyttäisivät omat taskunsa muuhun tarkoitukseen annetulla rahalla. Suomalaiset neurologit omivat itselleen tutkimuskustannuksiin tarkoitetut rahat ja jättivät laboratoriokokeet ja tutkimusapulaisten palkat potilaiden, yhdistysten ja yliopiston maksettaviksi. Eräässä tapauksessa kavallus oli miljoonia euroja, ja siihen liittyi 180 tiliä, suurin osa niistä Sveistsissä. Ironista kyllä, kaksi rikoksiin osallistunutta professoria oli vastuussa tutkimusprojektien eettisyydestä. Professorit saivat vankeustuomion; samoin toisen poika, joka todettiin syylliseksi 23 rikokseen."

Noilla näyttää olevan koko joukko puolestapuhuia laajemmaltikin?
Lukekaa kirja Oravasyndrooma.
 
vierailija
Paula on sekopää jolla on jäänyt lääkkeet ottamatta. Olen tehnyt töitä mielenterveyskuntoutujien parissa ja siellä oli ihmisiä joiden voisi kuvitella käyttäytyvän netissä kuten paula. Mielummin teen töitä vanhusten parissa kuin mielisairaiden kanssa. Ihmisiä hekin, mutta mä en jaksa sitä pakkomielteistä käytöstä mitä monilla mielisairailla on. Mielummin vastaan sen tuhannen kerran muistisairaalle vanhukselle, että mikä päivä on.

Niin ja taitaa paulaa mielisairauden lisäksi vaivata tyhmyys. Sori, tuollainen kuva vain tulee.
Hoitsutar, tätä ei kannata nyt muuttaa, Joku voi tarvita sitä myöhemmin.
Mun maha ei kestä lääkkeitä enkä niitä käytä, en edes vitamiinivalmisteina. Sä tekisit mut sairaaksi. Mut parempi sun olis tietää muidenkin kokemuksia:
http://vanha.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1395946247/6#6
 
vierailija
Se spämmäämäksi leimaaminen an alunalkaen suolitautisten pakstalta, kun mun naapurissa asui muuan ihminen, joka parani CU:sta ja halusi oman kertomuksensa suolitautisten sivulle. No, eipä se siellä ketään kiinnostanut, oli suuri pettymys hänellekin. Mut tunnistin otsikosta samaksi tyypiksi - tai ainakin kaveriksi. Enhän voi niitä kertoa, mutta periaatteessa siitä ihan tuttua. Aikaa on mennyt 15 vuotta, eikä enää saa kunnollista ruokaa. Mut sairaaloissa ainakin täytyisi saada, mut ikinä ei saa. Ennemmin leikataan suoli pois, kun hommataan sitä!
http://vanha.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1425647386/0#0

Minne sinä hoitsu nyt katosit?
Odotan.
 
vierailija
Kaikki täytyy itse kokea, olenhan sen sanonut ennenkin.
Rekkautuneena vois sultaa ihanmitäsattuu mistä aiheesta tahansa ja poistaa ne sitten. Ei tietenkään se näy missään silloin. Tästä täytyy olla kysymys, ikävä kyllä, äidit ja isät. Mulle se ei ole uutta, siksi katsoin, mitä tapahtuu.
http://areena.yle.fi/1-3040678
Olin aikoinaan keuhkokuumeessa enkä avannut sähköpostia sen aikana. Silloin suolitautisten palstan puheenjohtaja laitto mulle mailia, et ei saa kirjoitella sinne. Onhan toivotonta, tiedän, saada ääntänsä kuuluville! Jäin silloin pois sieltä, kun ei kannata omaa aikaa tuhrata. Seuraan kyllä sitä palstaa ja muistankin monta tyyppiä, Saattaapa niitä olla täälläkin, mut en vedä niitä esille. He itse todistavat, että olen ollut oikeassa. Mut kaikki kaupassa syötävä ei tosiaan ole syötäväksi sopivaa.

http://ravintoasiantuntijat.blogspot.fi/2015_09_01_archive.html

Tuolla on hyviä ohjeita, tiedän, niinkuin tuo suklaakin, mut hunaja täytyy olla luomua ja se kaakaojauhe kans.

oko hoitsutar katosi?
Odotan.
 
mihin hoitsutar katosi?
mihin hoitsutar katosi?
Tässä on se Anna-Liisan tarina, joka ei ole mun kirjoittama, vaan kopsasin pyynnöstä kauan sitten suolitautisten palstalle. Yksi aluevastaavista sanoi, ettei usko koko juttua! Ihan kuin valehtelisin????

Onhan teillä sellainen systeemi, mikä tosiaan tekee terveistäkin sairaita. Suoltautiset muuten söivät monia lääkkeitä, varsinin migreeninestolääkkeet oli monella. Sillehän en tietenkään mitään mahda, mut kyllä mullekin migreeni tulis heti kun söisin sellaista, mistä se tulee, kuten pansuolaa, aromisuolaa tai hydrolysaatteja ym glutamaatteja jne.

Onhan mahdollista, et porukkaan on kertynyt pillerinpyörittäjätkin ym? Siltä alkaa vaikuttaa vahvasti:ninja:
 
minne hoitsutar katosi?
Hoitsuttarelle tiedoksi, et lukee tuoteselosteet tarkasti siellä sairaalassa tai missä ikinä oletkin: Addera- pillimehussa on ollut karrageenia - ainakin aiemmin ja se on ollut siellä ilmaiseksi jaossa, Jokuhan sen sinne ostaa:mad:

Millä konstilla sellainen myrkky saataisiin pois markkinoilta:sick:?
 
emämunaus
Ei kiinnosta Hoitsutarta sairaiden ruoka...
Iltalehden keskusteluista löysin sen uutisen aknelääkkeestä:
"HS, Venäjä löysi Atrian sioista aknelääkettä
28.7.2010 6:25 | Päivitetty: 28.7.2010 20:55 STT

Venäläisviranomaisten tekemät antibioottilöydökset ovat paljastumassa keskeiseksi syyksi elintarvikeyhtiö Atrian vientikiellolle. Venäläisviranomainen on ilmoittanut löytäneensä Atrian sioista ottamistaan näytteistä tetrasykliiniä.

Tetrasykliini on antibiootti, jota käytetään ihmisillä esimerkiksi aknen hoitoon. Venäjän lain mukaan tetrasykliiniä ei saisi löytyä lihasta lainkaan, kun taas Euroopan unioni hyväksyy aineen pienet esiintymät.

Antibioottien ja vierasaineiden testaus on yksi keskisimmistä kysymyksistä Venäjän ja Suomen tuontikiistassa.
 
emämunaus
Hoitsuttarelle tiedoksi, et lukee tuoteselosteet tarkasti siellä sairaalassa tai missä ikinä oletkin: Addera- pillimehussa on ollut karrageenia - ainakin aiemmin ja se on ollut siellä ilmaiseksi jaossa, Jokuhan sen sinne ostaa:mad:

Millä konstilla sellainen myrkky saataisiin pois markkinoilta:sick:?
Ja varmaan roskiin menee kans aika paljon, kun ne ovet sietämättömän pahan makuisia? Mut kalliiksi tulee yhteiskunnalle. Teollisuus on pitkään sanellut kaikki käytännöt. Katsos, sen putkistot menis tukkoon, jos ei käytettäisi paakkuuntumisenestoaineita. Monet jauhemaiset aineet ovat niitä, kuten kaakaojauheeseen lisätty kodin putkimiehessä esiintyvä aine jne. Kouristuksia tulee pelkästään siitä, vaikka ei söisi kuin pienen palan, kertovat sairaat itse. Eviran voisi hyvin lakkauttaa, kun sallivat esim syanidin käytön ihan missä vaan. Hoitsuttarelle ulkoläksyksi tämä:

"Syanidi on hyvin toksista ja se voi inaktivoida mitokondrioissa hengitysketjuentsyymin sytokromioksidaasin.

Elimistö pystyy käsittelemään pieniä määriä syanideja (0,003-0,005 g) vaarattomiksi, mutta hengenvaarallinen syanidiannos on 0,1-1 g.

Kroonisessa syanidimyrkytyksessä oireina ovat mm. keuhko-oireet ja äänen käheys.

Syanidin enimmäispitoisuus talousvedessä on 0,05 mg/l."

Laitoin isolla, et ei tarvi syyttää, ettei näe. Miten ihmeessä mun näkö on vain parantunut iän myötä? Olen sentään lähempänä kuuttakymppiä. Tarvittaessa käytän tiimarilasia, os olen syönyt sopimatonta. Hassua, et viljan jälkeen näkö hämärtyy selvästi, mut palautuu taas:cool:
 
emämunaus
1518 kertaa katsottu? ---miten se vo olla mahdollista? Oliko Hoitsuttarella niin mon ta kaveria? Pelottavaa... Tuossa tummennukset eivät ole linkkejä:

"Minulla on joitakin tieteellisiä julkaisuja Paavon kanssa, ja joskus hän on maininnut minunkin nimeni luennossaan. Kävimme usein samoissa kokouksissa ja kongresseissa. Yhteistyö ajautui kriisiin, kun Paavo julisti johtamani työryhmän kirjoittaman "neurologian oppikirjan" pannaan niin pitkäksi ajaksi kuin hän olisi alan professorina yliopistossaan. Tosin yhteistyö kangerteli jo aiemmin kun silloin vielä Turussa työskentelevät Paavo ja Urpo halusivat saada nähtäväkseen laboratorioni uusimpia tieteellisiä tuloksia ja julkaisivat ne saman tien omissa nimissään. Paavo pyysi menettelyään anteeksi barceloonalaisella puistonpenkillä, kun sitä ponnekkaasti vaadin, mutta Urpo vastasi kiukkuisesti: "Samahan se on, kuka ne julkaisee." - Jorma Palon kirjassa Oravasyndrooma -

Minulla taas sattuu olemaan tuo kirja vuodelta 1996: Neurologia, kirjoittanut Palo, Jokelainen, Kaste,Teräväinen, Waltimo.

Sivulla 180 lukee:

"Kemiallisiin aineisiin tai niiden poisjättöön liittyvä päänsärky: Päänsärkyä aiheuttavia aineita ovat alkoholi, angina pectorisksen hoitoon käytetty nitroglyseriini, lihan punavärin säilyttämiseen käytetty nitriitti, säilöntäaineena käytetty natriumglutamaatti, lyijybensiini ja hiilitetrakloridi... jne."

Miksi kukaan lääkäri ei tuota kertonut koskaan?
 
p@ul@
----näin :D
Tämän nikin se huoli, joten käytän sitä, jos muistan:cool:
Ihan muiden takia, ettei tarvi kaikille erikseen selittää. Joku muu saa ottaa selvää, mistä ne 1390 lukukertaa tuli - eihän sellainen ole mahdollista, yhden yön aikana:censored:
Keliaakikot ei taida tietää, että on olemassa oikein hyvä ruokavalio. Mut siitäkin minua on kielletty kirjoittamasta. Habbohotellin kokkikoulussa opeteltiin sitä, joten nyt osaan ja monen moni noudattaa sitä, tosin tietämättään.
Kiitos Elaine Gottshallille, eikä muille. Ei tarvi mennä silvottavaksi koepalaa varten:sick:
 
Tämän nikin se huoli, joten käytän sitä, jos muistan:cool:
Ihan muiden takia, ettei tarvi kaikille erikseen selittää. Joku muu saa ottaa selvää, mistä ne 1390 lukukertaa tuli - eihän sellainen ole mahdollista, yhden yön aikana:censored:
Kyllähän palsta huolii minkä vaan harmaan "nikin"/nimen tai vaikka sata samanlaista kuten vierailija nikkejä/nimiä on.
Eri asia mustat nikit.

Eihän sitä kukaan tiedä kuinka paljon täällä lukijoita ja kirjoittajia on.

P@ul@ voi ilmeisesti jatkaa juttujaan ihan kuten ennenkin.:):D
Joku vierailijahan tuosta ensin kirjoitti. Olisit lainannut hänen tekstin :)
 
hoitsutar missä
En ole koskaan ollut millään AV-palstalla. Karppaussivuilla vaan, mut en enää viitsi.
Kaikki ovat tietysti lukeneet uuden kirjan:

Lähdetiedoissa Peter C. Goetscen kirjassa Tappavat lääkkeet (2014).

Lainaan yhden kappaleen kirjasta sivulta 107 tähän:

"Jotkut lääkärit ovat niin vaikutusvaltaisia, että lääkeyhtiöt saattavat antaa hiljaisen hyväksyntänsä, vaikka he täyttäisivät omat taskunsa muuhun tarkoitukseen annetulla rahalla. Suomalaiset neurologit omivat itselleen tutkimuskustannuksiin tarkoitetut rahat ja jättivät laboratoriokokeet ja tutkimusapulaisten palkat potilaiden, yhdistysten ja yliopiston maksettaviksi. Eräässä tapauksessa kavallus oli miljoonia euroja, ja siihen liittyi 180 tiliä, suurin osa niistä Sveistsissä. Ironista kyllä, kaksi rikoksiin osallistunutta professoria oli vastuussa tutkimusprojektien eettisyydestä. Professorit saivat vankeustuomion; samoin toisen poika, joka todettiin syylliseksi 23 rikokseen."

Noilla näyttää olevan koko joukko puolestapuhuia laajemmaltikin?
Lukekaa kirja Oravasyndrooma.
 
p@ul@
Jos joku ei niitä linkkejä katso, kopsaan sen hätäviestin kaikille nähtäväksi:
"Tilanne on ollut jo niin pitkään vaikea että pakostakin alkaa miettimään tuota kuolemaa....että siihenkö tämä sairaus lopulta johtaa. Ja ihan liian pian.
Oon kelannu koko tätä aikaa mitä tälläkin palstalla on tullut pyörittyä, n.15 vuotta...alkuaikoina olin toiveikas, kyllä tämän kanssa pärjätään, on lääkkeitä ja hoitokeinoja...ne keinot on nyt yks kerrallaan kokeiltu, jotkut jopa useampaan kertaan...tauti vaan puskee päälle ja leviää. Elimistö on ihan loppu ja pää samaten, siis sairaalla...on IHAN hirveen raskasta seurata vierestä oman lapsen kärsimystä, fyysistä ja henkistä. Samalla lohdutat läheisiä jotka on myös ihan rikki tästä tilanteesta, ihmettelet minne osa sukulaisista on hävinnyt..ok, ne pelkää kuulemma ja heistä on vaikeeta kohdata sairas. Ymmärrettävää mut pahalta tuntuu sekin.
Stelaraa kokeillaan ehkä vielä, no..nää biologisetkin on niin nähty..toimii hetken ja sitten taas romahdus.

Näihin sairauksiin liittyvistä kuolemista puhutaan ihan hurjan vähän, ilmeisesti se on aika harvinaista?"

Erityisesti hoitsutar voi muistaa sen mielellään loppuikänsä, kuka sitten oletkin.
 
vierailija
Jos joku ei niitä linkkejä katso,--hätäviestin kaikille:
"Tilanne on ollut jo niin pitkään vaikea että pakostakin alkaa miettimään tuota kuolemaa....että siihenkö tämä sairaus lopulta johtaa. Ja ihan liian pian.
Oon kelannu koko tätä aikaa mitä tälläkin palstalla on tullut pyörittyä, n.15 vuotta...alkuaikoina olin toiveikas, kyllä tämän kanssa pärjätään, on lääkkeitä ja hoitokeinoja...ne keinot on nyt yks kerrallaan kokeiltu, jotkut jopa useampaan kertaan...tauti vaan puskee päälle ja leviää. Elimistö on ihan loppu ja pää samaten, siis sairaalla...on IHAN hirveen raskasta seurata vierestä oman lapsen kärsimystä, fyysistä ja henkistä. Samalla lohdutat läheisiä jotka on myös ihan rikki tästä tilanteesta, ihmettelet minne osa sukulaisista on hävinnyt..ok, ne pelkää kuulemma ja heistä on vaikeeta kohdata sairas. Ymmärrettävää mut pahalta tuntuu sekin.
Stelaraa kokeillaan ehkä vielä, no..nää biologisetkin on niin nähty..toimii hetken ja sitten taas romahdus.

Näihin sairauksiin liittyvistä kuolemista puhutaan ihan hurjan vähän, ilmeisesti se on aika harvinaista?"
 
vierailija
Se spämmäämäksi leimaaminen an alunalkaen suolitautisten pakstalta, kun mun naapurissa asui muuan ihminen, joka parani CU:sta ja halusi oman kertomuksensa suolitautisten sivulle. No, eipä se siellä ketään kiinnostanut, oli suuri pettymys hänellekin. Mut tunnistin otsikosta samaksi tyypiksi - tai ainakin kaveriksi. Enhän voi niitä kertoa, mutta periaatteessa siitä ihan tuttua. Aikaa on mennyt 15 vuotta, eikä enää saa kunnollista ruokaa. Mut sairaaloissa ainakin täytyisi saada, mut ikinä ei saa. Ennemmin leikataan suoli pois, kun hommataan sitä!
http://vanha.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1425647386/0#0

Minne sinä hoitsu nyt katosit?
Odotan.
Kiitos!
 

Yhteistyössä