Varokaa huijareita Tori.fi:llä!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "anneli"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tampereen seudulla asuu huijari jonka nimikirjaimet on E. J. H. Syntynyt -62. Vuokraa mökkejä, kerrostaloasuntoa, asuntoautoa ja talvella myynyt klapeja. Todella törkeä mies. Vältyimme onneksi huijaukselta, kun hälytyskellot alkoi soida. Mutta netistä löytyy tietoa, että samainen huijari huijaa edelleen.
Saman kaverin kanssa oon ollu tekemisissä.
 
vierailija
Paras huijari on tori itse . Esimerkiksi laissa koira rinnastetaan kaupan kohteena tavaraksi, tori.fi määrittää minimi hinnan millä saa myydä. Siis tolla periaatteella tori voi määrätä millä hinnalla myyt autosi tai talon.
 
vierailija
Ensimmäistä kertaa sain kunnian joutua huijatuksi, kiitos herran joka myy tällä hetkellä Uusimaan alueella Asicsen lenkkareita, sählymailaa, moottoripyöräkypärää ja AKG:n Perception -mikkiä. Sovin viimeisestä kaupan "summa etukäteen tilille" -meiningillä ja sen jälkeen ei enää kuulukaan mitään. Ei vastaa edes puhelimeen. Kaksitoista vuotta olen netissä kauppaa tehnyt ja tämä oli ensimmäinen kerta, kun menen vipuun. Teen rikosilmoituksen ja torille ilmoitin, mutta edelleen on myyjä aktiivisena torissa. Etunimenä Miro ja googlettamalla löytyy varmasti nuo myynti-ilmoitukset. Mahtaako muilla olla kokemuksia kyseisestä henkilöstä?
 
vierailija
Sanna K****** jostain Turun seudulta huijasi multa tänään keikkalippujen hinnan. Myöhemmin päivällä ilmotti liput uudestaan myyntiin huutonetissä! Kaverillekki oli pokkana myymässä niitä eikä ollu moksiskaan kun paljastu. Rikosilmoitus tehty.
 
Huijarin uhkaama
Varokaa myös huuto.com kun huudatte/ostatte, itse katsonut kuinka monella on todella epäilyttävästi positiivisia/hyviä palautteita. Samoilta ihmisiltä saattaa olla minuutin tai alle monta kertaa, kiitos hyvistä kaupoista :) Aika huvittavaa. Juuri syksyllä ostin kaj franck maljakon 250€ olin laittanut monta palautetta samaan kertaan ja meni vahinkona hyvä palaute tälle myyjälle, no korjasin asian. Kesti huonosta palautteesta 1 1/2 kk kun myyjä alkoi valittaa huonosta palautteesta, että minun pitäisi se muuttaa hyväksi herjaus syytteen uhalla. Alkoi valittaan että miksi palautteessani kesti niin kauan ja että ensin hyvä ja sitten huono. Katsoin ja huomasin että heti kun myyjä oli laittanut uudet tavarat myyntiin niin sitten vasta häntä alkoi kiinnostaa palautteeni. Lähetin kuvat hänelle ja sanoin että herjauksella uhkailet että minuahan tässä on huijattu ei sinua ja että tuskin olet edes maksamassa takaisin, niin kappas heti loppui yhteydenotto ja oli laittanut uudelle nimelle tavarat myyntiin. Laitan nimen alut tänne, kun olen tehnyt ilmoituksen poliisille.
 
jj60
Salla Kittilästä he,he tai mistäpäin Suomea vaan huijasi 140€ myi Samsung GalaxyS6 kuulemma myy äitinsä kakospuhelinta hyvä kunto ja akku.Kysyin äidin nimeä kuulemma Niina että soitan hänelle ettet myy puhelinta äidin tietämättä ok soitin numeroon joka kyllä vaikutti prepaid liittymän numerolta ei vastausta,sitten oma puhelin pirisi ja "Niina" täällä kysyin olette myymässä puhelinta juu vähänkäytetty kakkopuhelin olis myynnissä ok sovin kaupat maksoin puhelimen odottein että maksu näkyy myyjän tilillä
Sen jälkee ei mitään yhteyttä huijari Sannaan.Rikosilmoitus on nyt tehty.
 
Huijattu
Tulin huijatuksi, kun ostin pääsylipun Metallican konserttiin Tori.fi:stä. Maksoin lipun myyjän tilille ja hänen piti lähettää minulle lippu kirjattuna kirjeenä, kun en sitä silloin päässyt itse noutamaan. Tämä naispuolinen myyjä ilmoitti olevansa Oulusta. Lippua ei koskaan kuulunut, vaikka myyjä sanoi sen lähettäneensä. Tein asiasta rikosilmoituksen ja kerroin sen myös myyjälle. Myyjä pyysi minulta tilinumeroni ja aikaa kolme päivää, että hän palauttaa rahat siinä ajassa takaisin. Annoin hänelle tilinumeroni ja kolme päivää aikaa. Saas nähdä! Hän antoi hyvin lennokkaita selityksiä sille, miksei ole lähettänyt lippua. Olin yhteydessä myös Tori.fi-kauppapaikkaan ja sieltä sanottiin naisen toiminnan olevan heillä tiedossa. Huijattuja on lukuisia minun lisäkseni. Varokaa tätä toimijaa!
 
timit
onko kukaan muu törmännyt asunnonostajiin ulkomailta? minulla on kaksi kauppaa käynnissä! :) toinen usaan ja toinen australiaan...toinen lupaa maksaa pyyntöhinnan ja heti kun saisi tilinumeron lupasi maksaa 10% ja agentti hoitaa kaupat. erittäin houkuttelevaa, mutta myös epäilyttävää. liian hyvää ollakseen totta, ja jutut eivät oikein täsmää. kehoitan kaikkia varovaisuuteen!
 
vierailija
Hauska! Ja niinhän se Sannakin vakuutti: Minä en ole mikään huijari!

Ylläpito poisti taas yhden viestini koskien tuota HoikXXkylällä asuvaa nettihuijaria, Sanna MäXXstä. Kirjoitin, että Sannan uhrit ovat osin liittoutuneet ja vaihtaneet huijauksistaan tietoa. Yksi kertoi toisen käden tietona, että tutkiva poliisi oli kertonut, että Sannan kännykkä oli rikoksentekovälineenä takavarikoitu. Minulle (joka myös olen tehnyt Sannasta rikosilmoituksen, kun myi olemattomia tavaroita vastaten Torin Ostetaan-ilmoitukseeni) tutkiva poliisi kertoi Sannan olleen pidätettynä jo kerran, mutta aikovat hakea uudelleen.
Onko tämä Sanna vielä huijaillut vielä ?
 
Väärä
Tänään sain Torissa myynnissä olevasta tuotteesta kysymyksen ja yritin vastata suoraan ilmoitettuun @ osoitteeseen ja Torin kautta.
Kummastakin sama vastaus ei käytössä ja muuten oli outo koko
osoite. Mistä lienee kysymys (ilkimys)
 
vierailija
Valitettavasti on huijareita mutta sitten on myös ihme ostajia joista ei ota selvää. Minulla on tavaraa myynnissä mutta valitettavasti tulee hulluiltakin yhteydenottoja. Jotkut Viestit on niin epäselvästi kirjoitettu, niin paljon kirjoitusvirheitä ja muuta sönkötystä ettei ota mitään tolkkua ja sähköposti on muotoa @geimail.Con :whistle:
Tai sitten tulee viestejä jossa käsketään tai vaaditaan soittamaan heti niin sitten minulle kerrotaan jotain. Tuli nimittäin oikeasti sähköposti jossa luki että - onko vapaa soita mulle heti nopeasti niin kerron sitten menen nukkumaan 11 kuulostellaan. o_O:cautious:
 

Yhteistyössä