vasta äsken tajusin missä mun klitoris on!äläLueJosHerkkä

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
Ööh.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Sanokaa mitä sanotte, naisen anatomia on kuitenkin erilainen eri ihmisillä. Piste.
No sehän on tullut selväksi. :D Mutta sanokaa mitä sanotte, niin klitoriksesta se virtsa ei voi tulla. Hyvin läheltä kyllä, mutta ei itse klitoriksesta.
Sanotaan niin, että se ei tule klitoriksesta, mutta klitoriksen hupun alta kuitenkin. Sopiiko?
 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Sanokaa mitä sanotte, naisen anatomia on kuitenkin erilainen eri ihmisillä. Piste.
No sehän on tullut selväksi. :D Mutta sanokaa mitä sanotte, niin klitoriksesta se virtsa ei voi tulla. Hyvin läheltä kyllä, mutta ei itse klitoriksesta.
Tämä on totta, virtsta ei voi tulla klitoriksesta, mutta virtsaputken suu voi sijaita klitoriksen suojissa.

Paljon ylempänä siis kuin tuossa kuvassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ööh.:
Mitään tommosta ei kyllä mulla ole.
Se ehkä näyttää hiukan eriltä jos oikein levittää, niin kuin tuossa kuvassa? Enkä nyt mene väittämään, että munkaan alakertani on tismalleen tuon näköinen, aika monella on erilainen, mutta järjestys on kyllä aina sama.
 
ap
No niin, kokeiltiin miehen kanssa suuseksiä ekan kerran niin että annoin hänen koskea siihen minkä luulin olevan virtsarakko. Ja yllätys yllätys, sain ekan orgasmini suuseksissä ilman "omaa apua", yleensä siis olen joutunut lisäksi itse "vemputtamaan" ennen kuin on lauennut. Eli kaikkea sitä oppii :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
asiasta toiseen, onko teillä kaikilla samanlainen alapää mitä tuossa yhdessä kuvassa? minulla ei ainakaan paikat ole todellakaan niin "supussa".
ei oo ton näkönen mut samat tavarat eri näköisenä löytyy :D
Vähän niin kuin kaikilla ihmisillä on naamassa kaikki asiat suunnilleen samassa järjestyksessä mutta eriltä se silti aina näyttää. :D
 
Tsirlips
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Voi jestas :LOL:

Miun äljäkkeelle luin tän ja se on ihan järkyttynyt :D Nytkin se mumisee tossa jotain tyyliin "en tiennyt missä mun muna on, runkkasin aina sormea ja mällit lensi suusta" :LOL:
Ai saasta!!! Nyt tuli limsat nenästä ja vähä kirvelee :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: parhaat naurut viikkoon!
 
ihan hyvä aloitus
Kävin katsomassa ja kyllä: virtsaputken suu on klitoriksen keskivaiheilla. Klitoris on paljon laajempi alue kuin yleensä kuvitellaan. Mitenkähän loppujen lopuksi lie, onko koko alue g-pisteeseen saakka klitorista...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ööh.:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Ööh.:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
minulla sattuu virtsaputkeen, kun kosken klitorista. se on niin lähellä.. ei taida olla normaalia :)
Siis juu... oon kanssa ihan ymmälläni. Kyllä mulla ja mun tytöillä se pissa tulee ihan sen päästä, mikä on tuossa kuvassakin nimetty klitorikseksi (ja sen sijainnin oon sentään "aina" tienny)
Siis eikö teillä ole "pissareikää" sitten ollenkaan tuossa mihin se on kuvassa merkitty?
No ei oo kyllä mitään reikää tossa.
Siis oikeestiko teillä on joku reikä siinä? Siis onko teillä sitte klitoriksen päässä reikää ollenkaan?
ei, se "kieleke" löytyy kyllä...ootko varma ettei se sun reikä ole oikeesti se kieleke juttu??? tutki tarkemmin :D
Olen aivan 100% varma. Sitä kielekkeen huppua kun vetää vähän taaksepäin, niin siellä on semmonen "halkeama" taikka vähän kuin minikokoiset häppärit sisällä ja sieltä välistä se pissa tulee, muita reikiä ei oo.
Mulla on ihan samalla tavalla. Olen ihan ihmeissäni näiden muiden anatomiasta, olen luullut että suurimmalla osalla on näin kuin minulla :)

ei ei. kyllä TE ootte niitä friikkejä. suurimmalla osalla naisista se anatomia näyttää juuri siltä kun mitä tuossa anatomian kuvassakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUH:
SIIS MULLAKIN ON KLITORIKSEN HUPUN ALLA "MINIHÄPPÄRIT", MUTTA PISSA EI TODELLAKAAN TULE SIELTÄ, KATSOKAA VAIKKA SEURAAVALLA KERRALLA KUN PISSAATTE, VENYTTÄKÄÄ SEN VERRAN ETTÄ NÄETTE... VÄÄRÄSSÄ OOTTE, SE TOSIN NÄYTTÄÄ SILTÄ, ETTÄ PISSA VOISI SIELTÄ TULLA, MUTTA EIPÄ TULE!!!!!!!!!!!!!!!!
helpostihan sen seuraavalla pissakerralla saa selville kun painaa vaan sormen tiukasti klitoriksen päälle ja kusee. jos se virtsa tulee sormen läpi niin sillon se virtsaputken pää on lähellä klitorista, mutta ei se klitoriksesta se virtsa tule.

 
klikka
Alkuperäinen kirjoittaja ihan hyvä aloitus:
Kävin katsomassa ja kyllä: virtsaputken suu on klitoriksen keskivaiheilla. Klitoris on paljon laajempi alue kuin yleensä kuvitellaan. Mitenkähän loppujen lopuksi lie, onko koko alue g-pisteeseen saakka klitorista...
Joo, siitä on vain pieni osa näkyvillä tuossa ulkopuolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Voi jestas :LOL:

Miun äljäkkeelle luin tän ja se on ihan järkyttynyt :D Nytkin se mumisee tossa jotain tyyliin "en tiennyt missä mun muna on, runkkasin aina sormea ja mällit lensi suusta" :LOL:
Ai saasta!!! Nyt tuli limsat nenästä ja vähä kirvelee :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: parhaat naurut viikkoon!
Glad to be at service, ma'am :)
 

Yhteistyössä