vasta äsken tajusin missä mun klitoris on!äläLueJosHerkkä

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
Olen Epänormaali
Ite en oo ikinä saanu orgasmia sormin enkä yhdynnässä. En tiedä missä klitorikseni on, tai puuttuuko se kokonaan. Gynekologikäynneissä en ole ottanut puheeksi... Asia ei minua oikeastaan vaivaa, nautin seksistä ilman orkkuakin. :)
 
Mua jäi nyt vaivaamaan, että kumpiko saa aikaan naisella ejakuloinnin... se bartholomen tiehyt vai scenen rauhanen???? Kertokaa nyt tietämättömälle :headwall:


Niin ja kaikki nyt kuva tavarasta sivulle, niin päästään tutkimaan, mistä se kana pissii :D
 
Velociraptor
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUH:
SIIS MULLAKIN ON KLITORIKSEN HUPUN ALLA "MINIHÄPPÄRIT", MUTTA PISSA EI TODELLAKAAN TULE SIELTÄ, KATSOKAA VAIKKA SEURAAVALLA KERRALLA KUN PISSAATTE, VENYTTÄKÄÄ SEN VERRAN ETTÄ NÄETTE... VÄÄRÄSSÄ OOTTE, SE TOSIN NÄYTTÄÄ SILTÄ, ETTÄ PISSA VOISI SIELTÄ TULLA, MUTTA EIPÄ TULE!!!!!!!!!!!!!!!!
helpostihan sen seuraavalla pissakerralla saa selville kun painaa vaan sormen tiukasti klitoriksen päälle ja kusee. jos se virtsa tulee sormen läpi niin sillon se virtsaputken pää on lähellä klitorista, mutta ei se klitoriksesta se virtsa tule.
joo.. jos pissa tulee sormen läpi, ni on aika kova paine..

Ketjusta muuten.. yleensä kuvitellaan et Nainen olisi tietoisempi omasta vartalostaan, sen osista ja toiminnoista kuin mies.

Tämä(kin) ketju todistaa asian olevan toisin.
 
vakkari harmaana
olkoot se klitta missä tahansa, ikinä en ole sen avulla saanut mielihyvää. muutenkin vaikea. lähes mahdoton saada iso o (itse sen joskus saan aikaan) eikä klittan hierominen tee kuin kiukkuiseksi... :(
 
firequeen
no nyt tulee itselleenkin paniikki ja vainoharhat :LOL: hetkinen... mites se meni ? joo, eli klitta ylhäällä, pissareikä alhaalla ja vauvareikä siinä välissä... ei hitto mikä ketju :D
 
olet aivan pihalla
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siis hä:
siis en ymmärtäny tuota klitoris juttua.
katsoin siis anatomian kuvaa netistä, että olen luullut sitä "etuliitintä" klitorikseksi ja klitorista virtsarakoksi.
Rakoksi? :D virtsaRAKKO on pussimainen elin joka sijaitsee ihmisen SISÄLLÄ. Sinne kertyy pisu ja rakon ollessa täysi, se lähettää aivojen kautta viestin et hätä ja pitää pissata.
 
"vieras"
[QUOTE="apua";27556483]siis mitä. Mulla virtsa tulee emättimestä. Oon ihan järkyttynyt. Onko normaalia?

Ja siis oon aivan tosissani.[/QUOTE]

Ei sen emättimestä kuulu tulla. Oletko varma, ettei virtsaputken suu vain ole niin pieni ja huomaamaton, ettet näe sitä.
 
"nainen"
Joo siis mullakin on virtsaputki ihan lahella ematinta ja joskus kans katoin et mika helvetin friikki ma oon kun naytti silta etta pissa olis tullut emattimesta! hyva etta en kerenny soittaa aikaa gynelle.Luulin viela pitkaan etta virtsa putki on klitoriksessa mutta eihan se tosiaan ole :)) sillon vasta ihmettelinkin kun odotin pissan tulevan ihan muualta.. peili vaan kateen ja kunnon levitys pissan aikana niin kaikki valkenee :D
 

Yhteistyössä