Vatsa sekaisin kohta 2kk

  • Viestiketjun aloittaja Pakkikakki
  • Ensimmäinen viesti
Pakkikakki
olin mahataudissa toukokuun alussa. Sitä ennen olen elänyt herkuilla, sokericolaa litra päivässä, ja sipsejä, suklaata, jne kului päivittäin. Vettä en juonut koskaan, join ainoastaan silloin kun söin, maitoa tai colaa. Muuten en juonut mitään. Kasviksia ei välttämättä joka päivä. Tosi epäterveellistä siis.
No, sairastin mahataudin, ja jotain tapahtui. Makuaisti muuttui täysin. Sen jälkeen olen kerran maistanut colaa ja sipsiä, ei maistu. Vettä juon nykyään pari-kolme litraa päivässä, ja kasviksia tulee helposti se puoli kiloa päivässä, jne. Olen siis syönyt terveellisesti. Mutta maha ei ole edelleenkään taudin jäljiltä rauhoittunut. Päivittäin maha sekaisin, vähintäänkin löysällä, ellei ripulilla. Mistähän mahtaa johtua?
 
vierailijavierailija
Suosittelisin kyllä kääntymään lääkäriin puoleen, eihän tuo normaalia ole.

En muista, joku joskus sanoi jostain pöpöstä mikä voi tuollaista aiheuttaa. Olisikohan ollut helikobakteeri? Enkä muista valitettavasti mikä siihen auttoi.. työkaveri meinaan joskus kärsi samanlaisesta vaivasta, sai sitten jotain apua ja alkoi se masukin normalisoitua. Voisikohan olla jotain tuollaista, jos kuitenkin muuten yleisvointi on hyvä?
 

Yhteistyössä