Vatsalaukun tähystys on kidutusta!!!!!

Mulle siis semmonen tehtiin tossa männä viikolla, kun tohtori epäili mulla olevan vatsahaava. No, ei ollu haavaa, ei, mutta mutta mulla on löysä vatsanportti, ja oli lievä ruokatorven tulehdus.
Onneks selvis syy mn jatkuvaan pahoinvointiin. Vieläkin on harva se päivä huono olo, mutta helpompi elää sen kanssa kun tietää mistä se johtuu. Voi kuleemma vaivata useita kuukausia vielä, ehkä lopun elämääkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Voittaisko ton paksusuolen tähystys? Kaverille tehty useampi ja sanoi, että itkuitta ei ole selvitty.
Mä en ainakaan voi kuvitella mitään kauheempaa :x Jumalauta se oli hirveetä, ihan ku ois ollu elämää kauheempi oksutauti, mutta vaikka kuinka kako, se letku oli ja pysy vatsassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Se letkun nieleminen on jotain sellaista, mitä en tule tekemään toista kertaa elämässäni :x
Aivan just näin,oli se niin kamalaa. Hoitaja piti kädestä kiinni kun yritin estää letkun tökkimistä alaspäin. Hyi yök mikä kokemus.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Höh...sehän kestää vain varttin. Paljon inhottavampi musta on perinteinen örppätauti.
Joo, oli siinä vartti liikaa. Ja mä vielä vaadin päästä siihen toimenpiteeseen :saint: Et sais vihdoin tietää mikä vaivaa.
No mut aattele, jos sulla olisi letku vatsalaukussa 24 tuntia?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Höh...sehän kestää vain varttin. Paljon inhottavampi musta on perinteinen örppätauti.
Joo, oli siinä vartti liikaa. Ja mä vielä vaadin päästä siihen toimenpiteeseen :saint: Et sais vihdoin tietää mikä vaivaa.
No mut aattele, jos sulla olisi letku vatsalaukussa 24 tuntia?
Mä en pysty aattelemaan :x Se menee jo sadismin puolelle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mä en ainakaan voi kuvitella mitään kauheempaa :x .
Vuorokausimanometria :kieh: :kieh: *nimimerkillä Kokemusta on*
Eikä bronkoskopiakaan mikään mukava tutkimus ole, varsinkin jos otetaan huuhtelunäyte vielä päälliskauppaa... Ensin tungetaan puutarhaletku ja kaitafilmiä henkitorveen ja sitten vielä ämpärillä vettä päälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mä en ainakaan voi kuvitella mitään kauheempaa :x .
Vuorokausimanometria :kieh: :kieh: *nimimerkillä Kokemusta on*
Eikä bronkoskopiakaan mikään mukava tutkimus ole, varsinkin jos otetaan huuhtelunäyte vielä päälliskauppaa... Ensin tungetaan puutarhaletku ja kaitafilmiä henkitorveen ja sitten vielä ämpärillä vettä päälle.
No ni, nyt mä voin kuvitella jotain kauheempaa, kiitos teille :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Juu on. Ja musta tuntui vielä viikkoja sen jälkeen, että ois ollu maha täynnä sitä letkua.. :snotty:
Mä en kahteen päivään pystyny nielemään. Enkä voi kuvitellakaan syöväni spagettia :LOL:
Mä pystyin kyllä ihan hyvin... Mutta ei kyllä yhtään naurattanut ne sairaanhoitajat, jotka yritti sanoa, et koita vaan hillitä sitä kakomisrefleksiä kyllä sä pystyt olemaan kakomatta.. :xmas: Joo. Mulla jo takahampaiden peseminen on tuskaa.. :whistle: Pään kun nosti siitä tyynyltä, koko toinen puoli pollasta oli ihan... :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
just sen takia en menekään lääkäriin, kun pelkään että joudun nieleämän sen letkun. Mieluummin kärsin närästyksetä vaikka loppuikäni :snotty:
Ei kannata kärsiä. Vaikka se yhtä helvettiä olikin, niin se kesti vaan sen vartin. Ja nyt tietää mikä on vialla, on paljon kevyempi kulkea. Mars lääkäriin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Juu on. Ja musta tuntui vielä viikkoja sen jälkeen, että ois ollu maha täynnä sitä letkua.. :snotty:
Mä en kahteen päivään pystyny nielemään. Enkä voi kuvitellakaan syöväni spagettia :LOL:
Mä pystyin kyllä ihan hyvin... Mutta ei kyllä yhtään naurattanut ne sairaanhoitajat, jotka yritti sanoa, et koita vaan hillitä sitä kakomisrefleksiä kyllä sä pystyt olemaan kakomatta.. :xmas: Joo. Mulla jo takahampaiden peseminen on tuskaa.. :whistle: Pään kun nosti siitä tyynyltä, koko toinen puoli pollasta oli ihan... :x
Mulle ne sano että yöki rauhassa. Ja sitä kuolaa oli kyllä paljon :$
Mäkään en kunnolla saa pestyä hampaita, ja yskiminenkin nostattaa purjot suuhun...
 
vieras
Ei ole kokemusta letkun nielemisestä, mutta paksusuolen tähystyksestä on. Hirvittävän kivulias kokemus, pahempaa kuin synnyttäminen. Vartin verran tutkittiin ja koko ajan sattui. Itkin ja pidin hoitajaa kädestä kiinni. Uh, toivottavasti en enää koskaan joudu tähystykseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Juu on. Ja musta tuntui vielä viikkoja sen jälkeen, että ois ollu maha täynnä sitä letkua.. :snotty:
Mä en kahteen päivään pystyny nielemään. Enkä voi kuvitellakaan syöväni spagettia :LOL:
Mä pystyin kyllä ihan hyvin... Mutta ei kyllä yhtään naurattanut ne sairaanhoitajat, jotka yritti sanoa, et koita vaan hillitä sitä kakomisrefleksiä kyllä sä pystyt olemaan kakomatta.. :xmas: Joo. Mulla jo takahampaiden peseminen on tuskaa.. :whistle: Pään kun nosti siitä tyynyltä, koko toinen puoli pollasta oli ihan... :x
Mulle ne sano että yöki rauhassa. Ja sitä kuolaa oli kyllä paljon :$
Mäkään en kunnolla saa pestyä hampaita, ja yskiminenkin nostattaa purjot suuhun...
Mulla ne koko ajan "pahasteli" sitä... ihan kuin oisin tahallani siinä kakonut kaik kuolat ja limat ittestäni pellolle.. :xmas:
 

Yhteistyössä