venlafaxin/efexor depot tai joku muu vastaava lääke...kokemuksia?

oi voi
Saapa nähdä kuinka kauan nämä vieroitusoireet kestää. Olen yrittännyt lopettaa venlaa maaliskuusta lähtien. Söin 76 mg ja sitten se laskettiin 37.5. Ja tuli oireet, nyt en meinaa päästä edes tuosta 37.5 mg eroon. Lääkärin mukaan se on plasebovaikutus ja minun pitäisi pystyä lopettaan se mutta ei. Siispä tein seuraavasti. Avasin 37.5mg:n kapselin, sisällä oli 3 pientä pilleriä. Otin yhden pois ja pistin kapselin kiinni. Tätä annosta söin n.21/2 kuukautta. Sitten lopetin,mutta ei..vierotusoireet iski päälle joten aloin napsiin samalla lailla.Sitten viskasin pari pilleriä kapselin sisältä pois ja söin vain yhtä pari viikkoa. Torstaina otin viimeisen lääkkeen ja lauantaina alkoi oireet...viime yönä en nukkunnu kuin vasta aamuyöllä ja ennen nukuin kuin pikku possu..päässä sähköiskumaisia "humahduksia"..itkua...korvissa suhisee..viime yönä sydän tykytti niin kovasti...täytyy katsoa huomiseen miten alkaa menemään..jos pitää vierottaa vielä pitempään niin otan kapselin sisässä yhen pillerin ja siirryn ottaan joka toinen päivä..pitkä on vieroitus..ennen söin aurorixia, eikä ollu tämmösiä oireita. Se on kuulemma niin vanha lääke ettei lääkäri halua sitä irjoittaa enää..nämä uudet on parempia..kokemuksesta sanon, että höpö, höpö. Aurorix oli parempi.
 
"Sirkkeli"
Mä olin yli kuukauden huonossa haessa lopetuksen kanssa. Ja mulla oli pienimpiä annostuksia se. Jouduin antaa muutaman kerran periksi, ja ottaa sen saakutin pillerin. Meni niin kauheeksi tuo tilanne. Lopetin koska mun oireet oli kamalat jo käyttäessä sitä, sähköiskuja päähän yms. kamalaa.
 
Mies 30
Saapa nähdä kuinka kauan nämä vieroitusoireet kestää. Olen yrittännyt lopettaa venlaa maaliskuusta lähtien. Söin 76 mg ja sitten se laskettiin 37.5. Ja tuli oireet, nyt en meinaa päästä edes tuosta 37.5 mg eroon. Lääkärin mukaan se on plasebovaikutus ja minun pitäisi pystyä lopettaan se mutta ei. Siispä tein seuraavasti. Avasin 37.5mg:n kapselin, sisällä oli 3 pientä pilleriä. Otin yhden pois ja pistin kapselin kiinni. Tätä annosta söin n.21/2 kuukautta. Sitten lopetin,mutta ei..vierotusoireet iski päälle joten aloin napsiin samalla lailla.Sitten viskasin pari pilleriä kapselin sisältä pois ja söin vain yhtä pari viikkoa. Torstaina otin viimeisen lääkkeen ja lauantaina alkoi oireet...viime yönä en nukkunnu kuin vasta aamuyöllä ja ennen nukuin kuin pikku possu..päässä sähköiskumaisia "humahduksia"..itkua...korvissa suhisee..viime yönä sydän tykytti niin kovasti...täytyy katsoa huomiseen miten alkaa menemään..jos pitää vierottaa vielä pitempään niin otan kapselin sisässä yhen pillerin ja siirryn ottaan joka toinen päivä..pitkä on vieroitus..ennen söin aurorixia, eikä ollu tämmösiä oireita. Se on kuulemma niin vanha lääke ettei lääkäri halua sitä irjoittaa enää..nämä uudet on parempia..kokemuksesta sanon, että höpö, höpö. Aurorix oli parempi.
Oon kolmekymppinen mies. Mulle määrättiin efexoria vaikeaan masennukseen. Söin lääkettä vajaat 3vkoa. Oksetti ja oli todella huono olo koko ajan. Alle viikon käytön jälkeen hävisi seksistä saatava mielihyvän tunne enkä pystynyt laukeamaan ollenkaan. (en yhdynnässä enkä käsipelillä) Toisella viikolla minusta tuli täysin impotentti ja tunteeton. Henkisesti ei tuntunut hyvältä eikä pahalta. Tunteiden ääripäät hävisivät kokonaan. Kerroin lääkärilleni sivuvaikutuksista ja hän kirjoitti minulle Aurorixia Efexorin tilalle. Aurorix on ehdottomasti paras masennuslääke allekirjoittaneelle. Kaikki sivuvaikutukset hävisivät kuin pieru saharaan. Tunteet, halut ja kyky palasivat ennalleen. Mitään sivuvaikutuksia en ole havainnut tämän kolmen vuoden jälkeen kun olen sitä käyttänyt.

Lääkärit eivät oikein mielellään kirjoita sitä johtuen mahdollisista yhteisvaikutuksista muiden lääkkeiden kanssa. Esim. Aurorix tramadolin kanssa yhdessä nautittuna saattaa olla vaarallista herkille ihmisille (Serotoniinioireyhtymä – Wikipedia) Voimistaa myös eräiden huumausaineisen vaikutuksia joten lääkärit aika varovaisia sen lääkkeen kirjoittamisen suhteen
 
vierailija
Venlafaksiini on saatanasta. Mulla tuli satunnaisia sähköiskutuntemuksia päähän vielä vuoden päästä lopettamisesta. Ja lopettamaan jouduin murunen kerrallaan. Aivan hirveä lääke, en todellakaan suosittele kenellekään.
 

Yhteistyössä