verkkokaupa.com kokemuksia ?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja "kkk", 22.11.2011.

1. "kkk"

"kkk" Vieras

Olen pettynyt. Tilaus on ollut sisällä yli 3 viikkoa.
    Onko tuo pulju luotettava ? maksoinkin jo..

2. Wandii

Wandii Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.11.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sen verran iso pulju, että kyllä ne kamat varmaan tulee ja toivottavasti anteeksipyyntöjen kera. Soita sinne ja anna palautetta!

3. ruutiukko

ruutiukko Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä olen ollut vuosia niiden asiakas ja tilannut sieltä vaikka ja mitä. Koskaan eivät ole tehneet ohareita. Joillakin tuotteilla on ollut josksus reilusti toimitusaikaa mutta aina ne ovat tulleet.

Yleensä tilatessa saa tiedon että kauanko kestää.

4. "ruu"

"ruu" Vieras

laittavat lisäksi koko ajan tilauksen statustietoja sähköpostiin, eikä sinulle ole tullut ?

5. Maira

Maira Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen tilannut sieltä, toimituksen vaiheista on tullut tekstiviestejä kännykkään jne jne.. Todella hyvää palvelua aina saanut sieltä.

6. "carelia"

"carelia" Vieras

Hyvin toimi. Kuittaukset sähköpostiin ja tekstarilla tilauksen vastaanotosta, postituksesta+ koodit joilla seurata paketin kulkua. Tilauksen jätin torstaina illalla ja maantaina tai tiistaina oli postista haettavissa.

7. "..."

"..." Vieras

Verkkokauppa muutti Helsingissä muutama viikko sitten uusiin toimitiloihin, saattaa liityä tilauksen jumiminen siihen...niillä on vielä hieman uusissa tiloissa ja järjestelmissä hiomista. Varasto toisessa paikassa jne.

8. Turbojurpo

Turbojurpo Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    http://www.verkkokaupa.com:iin laitetut, maksetut tilaukset eivät varmaan koskaan poiki tavaroita postitse. En käyttäisi sitä puljua koskaan.

Viimeksi muokattu: 22.11.2011

Jaa tämä sivu