vieläkö iltatähti

Juuh, näin toivotaan. :)(y) Joo, en tiedä miten näihin kuukautisoloihin oikein tottuu, kun on ollut vuosia ilman menkkoja kierukan takia. Hyh, en tykkää!!! :confused:
Hopeful-84 onnea yritykseen (y)!
Itsekkin tässä tosiaan pohdin kuumeisesti, lopetanko pillerit jo tammikuun liuskan jäkeen, vai hakisinko vielä 3kk satsin. Yrittelyä aloitellaan vasta 1v hääpäivän jälkeen eli elokuun 2017 paikkeilla siis. Olen ihan kiikun kaakun.. minulla luomumenkat on aika karmeat. Vuodan kuin seula olen tosi kireä ennen menkkojen alkua ja tissit on aivan järkyttävän kipeät sekä enimmäkseen myös vatsa&pää&selkäkipua ja väsymystä. Ei houkuta kamalasti... huokaus.
 
Hiekkasärkkä poistan kierukan maaliskuun lopussa-huhtikuun alussa niin saan yhden työhomman valmiiksi ennen yritystä niin ei tarvitse olla hetkeäkään pois kotoa yrityksen alettua :ROFLMAO: sanoin tässä vko sitten miehelle kaupassa että täytyy ostaa greippimehua kun yritämme pientä, niin hänhän nappasi purkin heti matkaan :LOL:
 
Huomenta:) No niin. Näin tässä nyt kävi että lopetin e-pillerit nyt! Miehelle asia on ihan ok, halusin ensin myös hänen suostumuksensa asiaan. Aloin vuotaa verta liuskan toisen viikon lopussa, eli n. viikko ennen menkkoja. Toisena vuotopäivänä päätin että haluan lopettaa pillerit, ehkä osasyynä miehen kommentti "onkohan sulla keskenmeno". Jotenkin tuli täyteen e-pillerikiintiö ja nyt sitten kohti kesää 2017 :love:!
Heinäkuuhun on vielä 7kk. H U O K A U S. Mutta sinne asti kuumeillen ja vauva-ajatuksia pyöritellen, ihanaa kun teitä on täällä muita kohtalotovereita ;) sitä jotenkin vain jaksaa mukavammin kun lukee teidän kirjoituksia ja ajatuksia:).
Iloista vuoden viimeistä viikkoa kaikille ja tuokoon tuleva Uusi Vuosi 2017 meille kaikille ihania uutisia tullessaan :):love:! Kuulumisiin.
 
Hei! Mahtavaa Hiekkasärkkä79, ja sitten vaan kuumeilua ja valmistautumista tosi toimiin kesällä. ❤

Mulla tuli sellanen totaalinen hormooniromahdus tuossa Tapaninpäivänä. Ihan tarkkaa ovispäivää en tiennyt, luultavasti oli joulupäivänä. Raivoromahdus tapahtui kun mies on ollut "väsynyt"... MUTTA JUST OVULAATIO AIKAAN. :mad::devil: Mies on ollut oikeesti väsynyt ja stressaantunut kaikista työjutuista yms, mutta en mahtanut reaktiolle mitään ja nukuin kiukuspäissäni sohvalla. On tää naisen elämä hankalaa!! Nyt jo naurattaa!! :LOL: Asia ja välikohtaus selvitettiin ja eilen olikin sitten jotain mieletöntä sovintoseksiä. Katsotaan nyt miten tämän kierton kanssa kävi. Mies lupasi olla enemmän kiinnostunut ja tukena tässä meidän iltatähtiprojektissa. :love:

Mukavaa vuodenvaihdetta ja minä toivon myös meille kaikille onnellisten uutisten uutta ja parempaa vuotta 2017. Kuulumisiin. :)
 
Hiekkasärkkä mitä ehkäisyä päätitte käyttää kunnes yritys kunnolla alkaa? :)

Hopeful joo ei meidän naisten elämä oo helppoa :ROFLMAO: Onneksi sohvalla nukkuminen jäi vain yhteen yöhön ;)

Minulla vauvakuume vaan nousee :barefoot: ikeassa käydessämme ihailin yhdessä vauvanhuoneen kalusteita...vaikka jostain syystä kuopuksen pinnasänky edelleen varastossa majailee. Ja olen säästänyt yhdet äitiyshousutkin:ROFLMAO: toki niitä voi käyttää jo siitä syystä, että joulun on syönnyt ja maannut :whistle:
 
Hiekkasärkkä mitä ehkäisyä päätitte käyttää kunnes yritys kunnolla alkaa? :)

Hopeful joo ei meidän naisten elämä oo helppoa :ROFLMAO: Onneksi sohvalla nukkuminen jäi vain yhteen yöhön ;)

Minulla vauvakuume vaan nousee :barefoot: ikeassa käydessämme ihailin yhdessä vauvanhuoneen kalusteita...vaikka jostain syystä kuopuksen pinnasänky edelleen varastossa majailee. Ja olen säästänyt yhdet äitiyshousutkin:ROFLMAO: toki niitä voi käyttää jo siitä syystä, että joulun on syönnyt ja maannut :whistle:
Terkkuja kaikille Vuoden Viimeisenä Päivänä :)!
Totta, nämä hormonipiikit aina kerran kuussa aiheuttavat kyllä kaikenlaista hässäkkää:D näillä mennään.
Meillähän on käytössä ihan vain kortsut taas, kunhan niitä muistetaan käydä ostamassa aina silloin tällöin:rolleyes:
Ja pakko tunnustaa että itsekkin olen käynyt jo äitiysvaatteita tutkimassa netistä, enää en halua farkkuhaalareita jotka minulla oli -04 ja -06 käytössä:)
Iloista vuoden vaihdetta kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Bluehorse2012
vaikka tunnenkin itseni kovin vanhaksi täällä mutta tänne eksyin nyt 9 vuoden tauon jälkeen. Etsimään joskos kohtalo tovereita löytyisi.

Olen pian 34 vuotias ja minulla on edellisestä liitosta lapset 15v, 12v ja pian 9v... ja nyt sitten on kovasti mietinnässä yksi pikkuinen vielä. Mietittää kuitenkin miten kroppa palautuu tällä iällä, ja miten sitä jaksaa yövalvomiset ja muuta. Kovasti kaipaisin vertaistukea.
Hei! Täällä kohtalotoveri! 34v yhdenlapsrn äiti. Lapseni on nyt 8v ja hirvee vauva kuume iskeny.

Täällä miestä kovadti lämmitellään aiheeseen!
 
Hemuliz onko miehen kanssa ollut paljon keskustelua lapsesta? :)
Aivotar, nooh, syksyllä sanoin asiasta varovaisesti. Ei sanonu mitää.. Joulukuun alussa aukaisin suuni ja kerroin, et haluisin vielä lapsen (eka lapsi ei ollu suunniteltu, mutta super hyvä isä on ollut). mies ei ole lämmenny. Ei halua aloittaa vauva rumbaa alusta ja pelkää, et hänen kaikki vapaa aika menee "taas" laosen kans. Haluis matkustella jne. Tänää viimes asiasta puhuttiin ja tiukka ei.. Miehän siit pahotin mieleni ja illan salaa itkin..

Kai se on tyydyttävä. Toinen ei halua nii minkäs teet.
 
Aivotar, nooh, syksyllä sanoin asiasta varovaisesti. Ei sanonu mitää.. Joulukuun alussa aukaisin suuni ja kerroin, et haluisin vielä lapsen (eka lapsi ei ollu suunniteltu, mutta super hyvä isä on ollut). mies ei ole lämmenny. Ei halua aloittaa vauva rumbaa alusta ja pelkää, et hänen kaikki vapaa aika menee "taas" laosen kans. Haluis matkustella jne. Tänää viimes asiasta puhuttiin ja tiukka ei.. Miehän siit pahotin mieleni ja illan salaa itkin..

Kai se on tyydyttävä. Toinen ei halua nii minkäs teet.
Hei Hemuliz.

Olen pahoillani ja voimia. Tiedän, että ei ole helppoa. :cry: Itselläni vauvakuumetta ollut ainakin 5-vuotta jos ei vähän enemmänkin. Olisin halunnut lapsille about 3vuoden ikäerot ja tunsin aina, että haluan 3 lasta. Lapset nyt 11v ja 8v. 5'vuotta kesti että mies lämpeni ajatukselle.
Nyt syksyllä alkoi ajattelemaan asiaa ja antoi vihreän valon yhden itku/epätoivoisuuskeskustelun jälkeen. Niin monet itkut itketty. Joten niin hyvin tiedän miltä susta nyt tuntuu. ❤
Jopa oma äitini joskus sanoi, että hankkiudu salaa raskaaksi, naiset kun siihen pystyy... Mitääh!! No en todellakaan... !!! Siihen en ikinä edes epätoivoisimpana hetkenä olisi ryhtynyt. Niin paljon kuitenkin rakastan miestäni, että se olisi ollut todella törkeää häntä kohtaan.
Kaikki voima sinulle ja kaikkea hyvää. Toiveikasta ja rakkauden täyteistä uutta vuotta sinulle. Älä luovuta. :love:
 
Hyvää tätä alkanutta vuotta kaikille teille muillekkin iltatähdestä haaveileville :)
Täytyy jakaa tämä asia teidän kanssa: eilen taisimme harrastaa ihanaa avioseksiä mieheni kanssa, mutta yllätys ylllätys, ilman mitään ehkäisyä :whistle:?!!
Eli meidänhän piti aloitella pikku iltatähden yrittelyä ensi kesän 2017 lopulla.. ja tässä sitä näköjään nyt odotellaan alkavatko kuukautiset minulla parin viikon päästä :barefoot: ääk!!

Miten teidän muiden Uusi Vuosi 2017 on käynnistynyt?
Odottelen uutisia teidän kuumeiluista ja yrittämisien käynnistymisestä:love: kaikille hurjasti onnea matkaan <3 !

T: Hiekkasärkkä79
 
Aivotar, nooh, syksyllä sanoin asiasta varovaisesti. Ei sanonu mitää.. Joulukuun alussa aukaisin suuni ja kerroin, et haluisin vielä lapsen (eka lapsi ei ollu suunniteltu, mutta super hyvä isä on ollut). mies ei ole lämmenny. Ei halua aloittaa vauva rumbaa alusta ja pelkää, et hänen kaikki vapaa aika menee "taas" laosen kans. Haluis matkustella jne. Tänää viimes asiasta puhuttiin ja tiukka ei.. Miehän siit pahotin mieleni ja illan salaa itkin..

Kai se on tyydyttävä. Toinen ei halua nii minkäs teet.
Hemuliz, otan osaa kun siellä on tuollainen tilanne :unsure:. Kuitenkin usein ajan kanssa tilanteet muuttuvat, joten älä luovu vielä toivosta, käykää keskusteluja asiasta ja miehen mieli voi muuttua. Pidän sinulle peukkuja ja toivon parasta!
 
Hei! Mahtavaa Hiekkasärkkä79, ja sitten vaan kuumeilua ja valmistautumista tosi toimiin kesällä. ❤

Mulla tuli sellanen totaalinen hormooniromahdus tuossa Tapaninpäivänä. Ihan tarkkaa ovispäivää en tiennyt, luultavasti oli joulupäivänä. Raivoromahdus tapahtui kun mies on ollut "väsynyt"... MUTTA JUST OVULAATIO AIKAAN. :mad::devil: Mies on ollut oikeesti väsynyt ja stressaantunut kaikista työjutuista yms, mutta en mahtanut reaktiolle mitään ja nukuin kiukuspäissäni sohvalla. On tää naisen elämä hankalaa!! Nyt jo naurattaa!! :LOL: Asia ja välikohtaus selvitettiin ja eilen olikin sitten jotain mieletöntä sovintoseksiä. Katsotaan nyt miten tämän kierton kanssa kävi. Mies lupasi olla enemmän kiinnostunut ja tukena tässä meidän iltatähtiprojektissa. :love:

Mukavaa vuodenvaihdetta ja minä toivon myös meille kaikille onnellisten uutisten uutta ja parempaa vuotta 2017. Kuulumisiin. :)
Heip Hopeful -84:)!
Mitenköhän siellä kävi tämän vuodenvaihteen kierron kanssa...? Joko olet testaillut?
Itsehän huomaan nyt eläväni kuuluisia piinaviikkoja, sillä näköjään jätimme ehkäisyn kokonaan pois sanattomasta sopimuksesta?! Laskin ovulaatiolaskurilla että jos kiertoni on nyt e-pillereiden lopetuksen jälkeen normaali 28-29pv, oli meillä tänä viikonloppuna juurikin ne kuuluisat tärppipäivät kohdillaan, ja sattumalta:D eli ääk!!
Nyt vain piinailen. Ja yritän keskittyä muuhunkin kuin piinailuun, kuten kouluun ja työhön ja perheeseen. Huhhuh. Rakas aviomieheni puolestaan on ihan cool, ei pienintäkään stressiä. Onneksi on nämä kaksplussan keksustelupalstat, muuten varmaan sekoaisin jollakin tavalla tähän piinailutunteeseen:LOL:.
Kuulumisiin(y)!
 
Meilläkin jonkinlainen yritys...luomuna on menty enemmän ja vähemmän kuopuksen (reilu 2 v ) jälkeen... aika hyvin nuo "varmat päivät" toimii. Nyt on kokeiltu toisin päin... Onnea Hiekkasärkkä piinailuun ja odotuksen kihelmöintiin! Et malttanut odottaa kesää:) Kummasti alkaa katse kääntyä vauvatavaroihin ja odottajien vatsoihin ja muistoihin edellisistä raskauksista. Näistä tuleekin kivoja muistoja aikoihin, kun ei enää voi saada lapsia. Rautaa pitää takoa silloin, kun se on kuumaa:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Meilläkin jonkinlainen yritys...luomuna on menty enemmän ja vähemmän kuopuksen (reilu 2 v ) jälkeen... aika hyvin nuo "varmat päivät" toimii. Nyt on kokeiltu toisin päin... Onnea Hiekkasärkkä piinailuun ja odotuksen kihelmöintiin! Et malttanut odottaa kesää:) Kummasti alkaa katse kääntyä vauvatavaroihin ja odottajien vatsoihin ja muistoihin edellisistä raskauksista. Näistä tuleekin kivoja muistoja aikoihin, kun ei enää voi saada lapsia. Rautaa pitää takoa silloin, kun se on kuumaa:LOL:
Kiitos! Tää piinailu vaan on hiukan raastavaa ;) kuulumisiin!
 
Täällä vuosi vaihtui rauhaisasti ja sain mieheni lomalta kotiin alle viikko sitten (y)
Muuten mennyt vähän raha - asioita pohtien, kun lämmityspannu menee vaihtoon :devil: no onneksi pankki lupasi auttaa nasta mäessä :LOL::ROFLMAO:
Yrittämisen aikataulu pysynyt samana, eli maalis-huhtikuun vaihteessa alkaa :)
Mies juuri joku päivä sitten sanoi, ettei oteta stressiä asiasta ja tulee kun on tullakseen. Ja että kuulemma joka päivä silti yritämme vaikka olisi menkat :oops::ROFLMAO:
Itse en tosiaan aatellut mitään ovulaatioita testailla, mutta raskautta sitäkin enemmän :whistle:
Hiekkasärkät tilannetta mielenkiinnolla seurailen :love:
 
Täällä vuosi vaihtui rauhaisasti ja sain mieheni lomalta kotiin alle viikko sitten (y)
Muuten mennyt vähän raha - asioita pohtien, kun lämmityspannu menee vaihtoon :devil: no onneksi pankki lupasi auttaa nasta mäessä :LOL::ROFLMAO:
Yrittämisen aikataulu pysynyt samana, eli maalis-huhtikuun vaihteessa alkaa :)
Mies juuri joku päivä sitten sanoi, ettei oteta stressiä asiasta ja tulee kun on tullakseen. Ja että kuulemma joka päivä silti yritämme vaikka olisi menkat :oops::ROFLMAO:
Itse en tosiaan aatellut mitään ovulaatioita testailla, mutta raskautta sitäkin enemmän :whistle:
Hiekkasärkät tilannetta mielenkiinnolla seurailen :love:
Thanks;) yritän päivitellä kuulumisia sitä mukaa kun piinapäivät (11pv) etenee.
Olen henkisesti varustautunut kuukautisten alkamiseen tai ns tyhjennysvuotoon, kun on niin kummalliset oireetkin nyt, en oikein ymmärrä vartaloani juuri nyto_O.
Sinulle onnea matkaan maalis-huhtikuuhun :)pian se aika koittaa!
Teille saattaa tulla siis joulu-tai tammivauva! Ihanaa:). Minun esikoiseni syntyi tammikuussa -05 ja hänen pikkuveljensä joulukuussa -06.
 
Kiitos Hiekkasärkkä :)
Koko ajan itsellä kyllä lapsen yrittäminen pyörii mielessä :LOL: Vaikka tosiaan työprojektit alta pois ensin! tekisi jo mieli kierukkakin pois ottaa, mutta mutta...No pian nämä kuukaudet menee...kohta ollaan jo kumminkin tammikuunkin lopulla. Kuopuksella on ensi kuun puolella neuvola aika ja ajattelin silloin kysellä josko neuvola-lääkärille voisi jo ajan varata kierukan poistoon, eli lähinnä kuinka pitkällä heidän ajanvaraus-kalenterinsa ovat (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeful-84
Heip Hopeful -84:)!
Mitenköhän siellä kävi tämän vuodenvaihteen kierron kanssa...? Joko olet testaillut?
Itsehän huomaan nyt eläväni kuuluisia piinaviikkoja, sillä näköjään jätimme ehkäisyn kokonaan pois sanattomasta sopimuksesta?! Laskin ovulaatiolaskurilla että jos kiertoni on nyt e-pillereiden lopetuksen jälkeen normaali 28-29pv, oli meillä tänä viikonloppuna juurikin ne kuuluisat tärppipäivät kohdillaan, ja sattumalta:D eli ääk!!
Nyt vain piinailen. Ja yritän keskittyä muuhunkin kuin piinailuun, kuten kouluun ja työhön ja perheeseen. Huhhuh. Rakas aviomieheni puolestaan on ihan cool, ei pienintäkään stressiä. Onneksi on nämä kaksplussan keksustelupalstat, muuten varmaan sekoaisin jollakin tavalla tähän piinailutunteeseen:LOL:.
Kuulumisiin(y)!
Hei! Tännehän on tullut paljon viestejä sitten viime käynnin. En ole ollenkaan huomannut, harmi ettei s-posti muistutuksiakaan ole tullut. Mulla on ollut mun talviloman jälkeen niin paljon töitä ja karsee putki joka loppui eilen niin ei ole onneksi paljoa kerennyt piinailla. Maanantaina ois pitänyt kuukautiset tulla, mutta ei vieläkään. Eli tämä viikko mennyt hiukan mahdollinen raskaus ajatuksissa. Tänä aamuun maltoin odottaa, mutta 1viiva siihen ilmeistyi. Eli jatketaan piinaa.:sick:

Mahtavaa ja kutkuttavan ihanaa piinailua teille. :love: Kuulumisiin!
 

Yhteistyössä