vieläkö iltatähti

Hopeful hiukan jännää sulla siellä (y) peukut on pystyssä!

Nyt eilen mies sanoi että hän haluaisi ensin kerätä rahaa ennen lapsen yrittämistä :confused: koettaisi nyt sitten päättää mitä tahtoo :unsure: sen äitihän jankuttaa et meidän pitäisi mennä naimisiin (heti), mutta sanoi äidilleen, että meillä on hiukan eri prioriteetit elämässä ja meillä on ensin suunnitelmissa vauva :ninja: hänkin tietää että en oo mikään nuori tyttönen enää :ROFLMAO:
Silti taidan pitää "oman aikatauluni" kierukan pois otossa :whistle: raha ei tee onnelliseksi, mutta kyllä se hiukan turvaa luo!
 
Hopeful hiukan jännää sulla siellä (y) peukut on pystyssä!

Nyt eilen mies sanoi että hän haluaisi ensin kerätä rahaa ennen lapsen yrittämistä :confused: koettaisi nyt sitten päättää mitä tahtoo :unsure: sen äitihän jankuttaa et meidän pitäisi mennä naimisiin (heti), mutta sanoi äidilleen, että meillä on hiukan eri prioriteetit elämässä ja meillä on ensin suunnitelmissa vauva :ninja: hänkin tietää että en oo mikään nuori tyttönen enää :ROFLMAO:
Silti taidan pitää "oman aikatauluni" kierukan pois otossa :whistle: raha ei tee onnelliseksi, mutta kyllä se hiukan turvaa luo!
Hei! Hiukan jännää joo!! :confused::confused: Nyt lähti kp 38, kun normaalisti kierto on 29-30pv. Nyt on niin tipalla etten lähde apteekkiin ostamaan raskaustestihyllyt tyhjiksi. Onneks ei ole rahaa tuommoseeen törsäilyyn, eli tiedän tunteen Aivotar. Olen myös miettinyt sitä rahapuolta tosi paljon, mutta päätettiin että selvitään kyllä kun ollaan ennenkin selvitty. Sitä kerätään ja yritetään laittaa säästöön tässä matkan varrella. :rolleyes: Tsemppiä sinne sulle anopin kanssa selviämiseen, nuo sukulaiset osaa olla melko hankalia välillä. Mä jatkan täällä jännän äärellä. :confused::D
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Hopeful mä olisin sun tilanteessa jo tyhjännyt apteekin :whistle:
Ei mulla onneksi ole anopin kanssa ongelmia, poikansa osaa pitää kurissa :LOL:
Joo mekin taatusti pyritään laittamaan koko ajan rahaa säästöön (y) ja ei pieni lapsi vielä niin kauheasti kuluta onneksi :sneaky: eli toisin sanoen, että kun mies sai minulle vauvakuumeen aikaiseksi, niin kestäköön seuraukset :ROFLMAO:
 
Hopeful mä olisin sun tilanteessa jo tyhjännyt apteekin :whistle:
Ei mulla onneksi ole anopin kanssa ongelmia, poikansa osaa pitää kurissa :LOL:
Joo mekin taatusti pyritään laittamaan koko ajan rahaa säästöön (y) ja ei pieni lapsi vielä niin kauheasti kuluta onneksi :sneaky: eli toisin sanoen, että kun mies sai minulle vauvakuumeen aikaiseksi, niin kestäköön seuraukset :ROFLMAO:
Heips Aivotar!
Jeps, nyt on kuumottavat paikat. En tiedä nyt miten pitäisi olla. Kp 39 eikä vieläkään kuukautisia. Eilen mies ei jaksanut enää odottaa ja meni ja teki just niinkuin mä edellisessä viestissä sanoin... ja osti testejä. :D Eilen tein taas sitten testin kun mies niin halusi ja negahan se oli. :cry: Mun kroppa siis "vittuilee" (anteeksi kiroilu) mulle ihan armottomaksi. En tiedä miten tässä nyt pitäisi tehdä. Mulla hajoo pää!! :(:confused::mad::cry:
 
Heips Aivotar!
Jeps, nyt on kuumottavat paikat. En tiedä nyt miten pitäisi olla. Kp 39 eikä vieläkään kuukautisia. Eilen mies ei jaksanut enää odottaa ja meni ja teki just niinkuin mä edellisessä viestissä sanoin... ja osti testejä. :D Eilen tein taas sitten testin kun mies niin halusi ja negahan se oli. :cry: Mun kroppa siis "vittuilee" (anteeksi kiroilu) mulle ihan armottomaksi. En tiedä miten tässä nyt pitäisi tehdä. Mulla hajoo pää!! :(:confused::mad::cry:
Moikka Hopeful84!
Mitä onko sulla jo kp39 ja testi negaa?? Oletko tänään testannut? Kamalaa piinaa sulla siellä voi ääk.. pystyn kuvittelemaan mitkä fiilikset! Joko olet raskaana tai kierto on ihan pyllyllään.. pidän peukkuja että plussa tulisi pian, ilmoittele missä mennään:geek:(y)!
Itsehän olen luultavasti tänään kp..24/28-29 eli vielä 5pv piinailua ja ehkä kauemminkin jos menkkoja ei kuulu, mahikset ihan 50%&50% eli aika näyttää:rolleyes:o_O:cool:! Alavatsalla vähän jomotusta ja turvotusta, voisi enteillä menkkoja.. ei auta kuin odottaa ja odottaa. Ihme että olen jaksanut piinailla tähän asti, onneksi on töitä koulua ja perhehulinaa esiteinien kanssa;)muutakin ajateltavaa.
Tsemppiä Hopeful84!
 
Hopeful mä olisin sun tilanteessa jo tyhjännyt apteekin :whistle:
Ei mulla onneksi ole anopin kanssa ongelmia, poikansa osaa pitää kurissa :LOL:
Joo mekin taatusti pyritään laittamaan koko ajan rahaa säästöön (y) ja ei pieni lapsi vielä niin kauheasti kuluta onneksi :sneaky: eli toisin sanoen, että kun mies sai minulle vauvakuumeen aikaiseksi, niin kestäköön seuraukset :ROFLMAO:
Aivotar: kiva kuulla että sielläkin anoppi kurissa:Dmeillä sama homma. Kerran anoppi vihjaili että ei ihan kaikkea ehkä tiedä minusta, tyyliin että josko kertoisin itsestäni ja asioistani jne hänelle. No,
Vastasin että pidän hänestä kyllä, mutta että mielestäni se riittää että hänen poikansa eli rakas aviomieheni tietää asiani ja tuntee minut, anoppi voi hyvin pysytellä hiukan etäämmällä:). Tästä pääsimme ylitse anopin kanssa, olemme hyvissä väleissä mutta emme turhan läheisiä. Todella hyvä näin:D.
Vauva-asiaan anoppi on reagoinut sanomalla että hän olisi ikionnellinen jos minulle ja hänen pojalleen syntyisi vauva.
Onko teidän sukulaisilta tullut kommentteja vauva-suunnitelmiin? Jos Anoppeja ei lasketa;).
Ja kyllä, jos mies aiheuttaa vauvakuumeen niin vastatkoon sitten toteutuksesta:).
Tsemppiä Aivotar kuumeiluun (y)
 
Moikka Hopeful84!
Mitä onko sulla jo kp39 ja testi negaa?? Oletko tänään testannut? Kamalaa piinaa sulla siellä voi ääk.. pystyn kuvittelemaan mitkä fiilikset! Joko olet raskaana tai kierto on ihan pyllyllään.. pidän peukkuja että plussa tulisi pian, ilmoittele missä mennään:geek:(y)!
Itsehän olen luultavasti tänään kp..24/28-29 eli vielä 5pv piinailua ja ehkä kauemminkin jos menkkoja ei kuulu, mahikset ihan 50%&50% eli aika näyttää:rolleyes:o_O:cool:! Alavatsalla vähän jomotusta ja turvotusta, voisi enteillä menkkoja.. ei auta kuin odottaa ja odottaa. Ihme että olen jaksanut piinailla tähän asti, onneksi on töitä koulua ja perhehulinaa esiteinien kanssa;)muutakin ajateltavaa.
Tsemppiä Hopeful84!
Hei kaikki! Nyt kävi niin että tiputteluvuoto alkoi töissä tänään, mutta ei mitään kunnollisia ns. normaaleja kuukautisvuotoja ainakaan vielä. Mutta kirjoitin kalenteriin, että kp 40 vaihtui kp1:seksi. Eli siis mun kierto heittää ihan häränpyllyä nyt. :poop::confused: Harmittaa kun kaksi edellistä alkoi olla jo normaalit sen kierukan poiston jälkeen. :cry: Ei auta itkut eikä stressaamiset, eiköhän tää tästä. :( P.s oisko jotain vinkkejä miten tästä eteenpäin...
 
(y)
Eikä tässä muuten vielä kaikki... eilen heitti päälle inhottavan flunssan. :barefoot::coffee: Onneks on tänään vapaapäivä!! Kiitos kun saa purkaa tuntonsa täällä teidän kanssa. Tsemppiä kaikille ja kuulumisiin. (y)
@Hopeful-84 älä menetä toivoa, uusi kierto on aina uusi mahdollisuus,
Ja ehkäisyn lopettamisen jälkeenhän monilla kestää jonkun aikaa ennenkuin tärppää (y) tsemppiä ja voimia uuteen yrkkään sinulle!

Itse yritän tässä henkisesti varautua siihen että menkat kohta alkavat, meneillään siis kp26/28-29, eli ihan kohta olisi kuukautisten aika. Yritän myös ollatarkkailematta mahdollisia oireen tapaisia, etten ihan "sekoa" piinailuuno_Omutta voi huokaus kun aika m a t e l e e...
 
Hopeful koetahan vielä kerran testata o_O kun jotkut sanoo et tulee flunssa oireita, kun on raskaana! Vai onko menkat vaan hurjistuneet? Toivon ettei!

Hiekkasärkkä kavereille en oo pahemmin vielä asiasta puhunut mutta ne kenelle olen niin ovat kyllä innoissaan ja samoin siskot (y) omalle äidilleni en ole puhunut, mutta luulen että olisi onnesta s oikeana asiasta...se on niin tykästynyt tohon mun mieheen :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeful-84
Hopeful koetahan vielä kerran testata o_O kun jotkut sanoo et tulee flunssa oireita, kun on raskaana! Vai onko menkat vaan hurjistuneet? Toivon ettei!

Hiekkasärkkä kavereille en oo pahemmin vielä asiasta puhunut mutta ne kenelle olen niin ovat kyllä innoissaan ja samoin siskot (y) omalle äidilleni en ole puhunut, mutta luulen että olisi onnesta s oikeana asiasta...se on niin tykästynyt tohon mun mieheen :LOL:
@Hopeful84 samaa mieltä, ehkä sä voisit vielä kuitenkin kerran testailla..? Kun jos kierto onkin sekaisin ja jotain välivuotoa/tiputtelua kyseessä? Tuli sama ajatus mieleen kuin Aivottarella. Tosin ymmärrän jos ei ole sellaiset fiilikset nyt enää, aika sen kuitenkin jokatapauksessa näyttää(y) Ja tottakai saat täällä purkaa tuntojasi, sitä ihan odottaa että kuulee miten teillä muilla kuumeilijoilla ja piinailijoilla sujuu:barefoot::). Välillä mietin itse että kirjoittelenko liikaa oman navan ympärillä pyöriviä asioita, mutta toisaalta nämä palstat ovat juuri sitä varten. Tuntojen purkamiseen tarkoitettuja:).

@Aivotar mukava kuulla että teillä anopin ja miehen välit hyvät, sellaiseen tilanteeseen on vauvankin hyvä tulla:).
Itse en ole puhunut tästä vauva-asiasta kuin muutamalle parhaalle ystävälleni, ja lisäksi täällä palstalla "tuulettelen".

Täällä kp 27/28-29 eli menkat pitäisi alkaa ihan näillä näppäimillä, tai sitten ei... saapas nähdä miten tässä käy:D!

Mukavaa viikonloppa teille kaikille, tsemppiä ja positiivista mieltä:).
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeful-84
Hei!
Kyllähän siinä niin kävi, että menkat hurjistui ja nyt jo pikkuhiljaa ohi. Eli ei tässä kierrossa, enkä oikein niin uskonutkaan. Mutta onhan se ärsyttävää, että noin myöhässä ja heitti nyt ihan härän byllyä tämä mun kiertoni, vaikka kaksi edellistä niin jämptejä. Mutta ei, en todellakaan lannistu enkä anna periksi. Meillä on miehen kanssa ollut nyt ihania keskusteluja ja haaveita tulevaisuudesta jota toivon mukaan värittää ja ilostuttaa joskus vielä pienokainen. :love:

Kiitos @Aivotar ja @Hiekkasärkkä79 myötäelämisessä ja kannustuksesta. :love:

Minä en myöskään ole kertonut kuin yhdelle hyvälle ystävälle joka oli tosi iloissaan asiasta. Toiselle läheiselle ystävälle haluaisin kertoa, mutta pelkään reaktiota. On ilmoittanut moneen otteeseen, että ihan hullua olisi aloittaa kaikki alusta kun lapset jo niin isoja. Äidille yrittänyt vihjailla, mutta en suoraan ole kertonut vaikka tosi läheisiä ollaan. Luulen ja oikeastaan kyllä tiedän, että ilostuisi kovasti kyllä asiasta, samoin ehkä anoppi. :LOL:
Tässä kierrossa jätän tikuttelut sun muut väliin, paitsi seksiin tietty ;) ja keskityn vaan mun rakkaaseen. Voi olla etten edes ovuloi tässä kierrossa, koska heitti sen ihan sekaisin, mutta lannistua en aio. Kyllä tää tästä! (y)

Miten @Hiekkasärkkä79 :n piinailut menee?
Kuulumisiin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Hei!
Kyllähän siinä niin kävi, että menkat hurjistui ja nyt jo pikkuhiljaa ohi. Eli ei tässä kierrossa, enkä oikein niin uskonutkaan. Mutta onhan se ärsyttävää, että noin myöhässä ja heitti nyt ihan härän byllyä tämä mun kiertoni, vaikka kaksi edellistä niin jämptejä. Mutta ei, en todellakaan lannistu enkä anna periksi. Meillä on miehen kanssa ollut nyt ihania keskusteluja ja haaveita tulevaisuudesta jota toivon mukaan värittää ja ilostuttaa joskus vielä pienokainen. :love:

Kiitos @Aivotar ja @Hiekkasärkkä79 myötäelämisessä ja kannustuksesta. :love:

Minä en myöskään ole kertonut kuin yhdelle hyvälle ystävälle joka oli tosi iloissaan asiasta. Toiselle läheiselle ystävälle haluaisin kertoa, mutta pelkään reaktiota. On ilmoittanut moneen otteeseen, että ihan hullua olisi aloittaa kaikki alusta kun lapset jo niin isoja. Äidille yrittänyt vihjailla, mutta en suoraan ole kertonut vaikka tosi läheisiä ollaan. Luulen ja oikeastaan kyllä tiedän, että ilostuisi kovasti kyllä asiasta, samoin ehkä anoppi. :LOL:
Tässä kierrossa jätän tikuttelut sun muut väliin, paitsi seksiin tietty ;) ja keskityn vaan mun rakkaaseen. Voi olla etten edes ovuloi tässä kierrossa, koska heitti sen ihan sekaisin, mutta lannistua en aio. Kyllä tää tästä! (y)

Miten @Hiekkasärkkä79 :n piinailut menee?
Kuulumisiin. :)
@Hopeful-84 Hei kiitos kysymästä, edelleen piinailen ja ihmetteleno_O tänään kp29/28-29 ja menkkoja ei näy, oireita ei näy tai no en ainakaan havaitse niitä..?? Tissit vähän kipuilee ja vatsa on ollut oudosti kovalla eilen(minulle poikkeuksellinen vaiva) mutta muutoin ei mitään ihmeellistä. Ehkä vähän tässä aamukahvilla niiskutan ja aivastelen, mutta tuskinpa mikään flunssa kuitenkaan.
Menkat voivat alkaa siis hetkenä minä hyvänsä, tai sitten ei.
Todellista piinailua siis kertakaikkiaan:X3:!

Tuo on sinulta ihanasti sanottu, että "keskityt vain sun rakkaaseen". Niin itsekkin haluan tehdä :) suunnitteilla la-su hotelliyö rakkaan aviomieheni kanssa kaksi, saimme kesällä häälahjaksi sellaisen.
Ja sitäpaitsi, minun mielestäni onnellinen parisuhde on yhtäkuin vauvalle onnelliset vanhemmat:love:!
Ja seksi puolestaan..:Dmikäs sen ihanampaa yhteistä ajanviettoa onkaan.

Ihanaa parisuhteen hoitamista ja kuumeilua siis, pidän peukkuja että haaveilut lähtisivät etenemään(y):)!

T: ihmettelevä ja odotteleva hiekkis
 
@Hopeful-84 Hei kiitos kysymästä, edelleen piinailen ja ihmetteleno_O tänään kp29/28-29 ja menkkoja ei näy, oireita ei näy tai no en ainakaan havaitse niitä..?? Tissit vähän kipuilee ja vatsa on ollut oudosti kovalla eilen(minulle poikkeuksellinen vaiva) mutta muutoin ei mitään ihmeellistä. Ehkä vähän tässä aamukahvilla niiskutan ja aivastelen, mutta tuskinpa mikään flunssa kuitenkaan.
Menkat voivat alkaa siis hetkenä minä hyvänsä, tai sitten ei.
Todellista piinailua siis kertakaikkiaan:X3:!

Tuo on sinulta ihanasti sanottu, että "keskityt vain sun rakkaaseen". Niin itsekkin haluan tehdä :) suunnitteilla la-su hotelliyö rakkaan aviomieheni kanssa kaksi, saimme kesällä häälahjaksi sellaisen.
Ja sitäpaitsi, minun mielestäni onnellinen parisuhde on yhtäkuin vauvalle onnelliset vanhemmat:love:!
Ja seksi puolestaan..:Dmikäs sen ihanampaa yhteistä ajanviettoa onkaan.

Ihanaa parisuhteen hoitamista ja kuumeilua siis, pidän peukkuja että haaveilut lähtisivät etenemään(y):)!

T: ihmettelevä ja odotteleva hiekkis
Hei Hiekkis ja muutkin kuumeilijat ja piinailijat. :love:

Kiitos kauniista sanoista.

Päätin nyt lopettaa stressaamisen ja kestityn olennaiseen ja tärkeimpään. Eli niihiin rakkaisiin siinä ympärilläni. Viime kierto meni miten meni ja parisuhdekin jäi hiukan kakkoseksi kun pyörinyt vaan vauvan kuvat mielessä.
Kp7 nyt menossa ja mulle harvinaisen pitkät menkat oli, kesto 6pv. Olo onneksi mitä mainioin kun flunssakin jo parempi.

Ihanaa hotelli viikonloppua ja rakkauden hoitoa teille @Hiekkasärkkä79 ja aviomies. :love: Muistetaan kaikki me muutkin keskittyä parisuhteisiimme. Siten on "vauvantekokin" mukavampaa ja saattaa tärpätä paremmin ilman stressiä. Ihanaa jatkoa kaikille ja kuulumisiin. :love:

P.s Miten muilla muuten etenee ja onko jollain jo tärpännyt?
 
Harmi, että kierto pitkittyi Hopeful :unsure: toivottavasti seuraava olisi jo ihan normaali :)

Pakostahan asiat mistä itse kirjoittaa, niin pyörii oman navan ympärillä, mutta sitä vartenhan täällä ollaan :love:

Hienoa että yrittää keskittyä rakkaimmat <3 (y) täytyy itsekin sitten yrittää :)

Mites Hiekkis Meinaatko testailla vai aiotko vaan oottaa ja katsella?
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Harmi, että kierto pitkittyi Hopeful :unsure: toivottavasti seuraava olisi jo ihan normaali :)

Pakostahan asiat mistä itse kirjoittaa, niin pyörii oman navan ympärillä, mutta sitä vartenhan täällä ollaan :love:

Hienoa että yrittää keskittyä rakkaimmat <3 (y) täytyy itsekin sitten yrittää :)

Mites Hiekkis Meinaatko testailla vai aiotko vaan oottaa ja katsella?
@Aivotar ja @Hopeful-84 huomenta:)!

Totta, sitä varten nämä palstat ovat, että saadaan kaikki purkaa "estoitta" vauvakuumeiluamme ja piinailuamme, ihanaa ja tärkeää vertaistukea;)kiitos siitää koko jengille!

Taisin eilen ostaa kaksi apteekin raskaustestiä varalle:rolleyes:kun koskaanhan sitä ei voi tietää..! Kuitenkaan en vielä testaa, nyt kp30/28-29 ja menkat saattavat alkaa koska hyvänsä, odottelen vielä ja yritn pysytellä "normaalina ja rauhallisena" ;) heh.
Oireita? No mielestäni ei ole. Jos oikei pohdin niin okei, tissejä ja alavatsaa juilii ajoittain, lähinnä iltaa kohti. Irtokarkit eivtä maistu yhtään. Yöt ovat katkonaisia ja näen paljon unia. Aamupalaa ei tee yhtään mieli. Kahvi maistuu hyvin kuitenkin. Eli ei hajuakaan miten tässä käy, aika näyttää :D!

Iloista keskiviikkoa kamut ja plussatuulia eiko niin..:)

T: ihmettelevä Hiekkis:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeful-84
Mitenkäs Hiekkiksellä menee? Mikä tilanne?

Täällä ahkerasti tehty töitä ja ei oo ehtiny käydä utelemassa
@Aivotar kiitos kysymästä:)! Tänään testattiin ja kirkas plussa!!! Mies sanoi tietävänsä ilman testiäkin(??) ja oikeassahan hän oli.
Nyt ihmettelen ja yritän ymmärtää olevani raskaana, iltatähtemme saikin alkunsa suunniteltua 6kk aiemmin, mutta on yhtä haluttu:love::barefoot:!

Mitä teille muille kuuluu?

Toivon niiiiiin kovasti kaikille onnea yrityksiin, pidän peukkuja ja varpaita ja jatkan palstailua:)!

T: raskauteen totutteleva onnellinen Hiekkis
 
@Aivotar kiitos kysymästä:)! Tänään testattiin ja kirkas plussa!!! Mies sanoi tietävänsä ilman testiäkin(??) ja oikeassahan hän oli.
Nyt ihmettelen ja yritän ymmärtää olevani raskaana, iltatähtemme saikin alkunsa suunniteltua 6kk aiemmin, mutta on yhtä haluttu:love::barefoot:!

Mitä teille muille kuuluu?

Toivon niiiiiin kovasti kaikille onnea yrityksiin, pidän peukkuja ja varpaita ja jatkan palstailua:)!

T: raskauteen totutteleva onnellinen Hiekkis
Oih, niin ihanaa. :love: Lämpimästi onnea! En malta odottaa tuota samaa tunnetta. :love:

Toivotaan pian meille muillekin samanlaisia uutisia ja niitä plussatuulia siis. (y)

Itselläni olotila ja fiilikset ihan hyvät, vaikka se viime kierto menikin ihan pyllylleen. Nyt on meneillään kp12/30? Mietin tikutanko ovulaatiota tässä kierrossa, mutta taidan jättää väliin kun seksiä kuitenkin melko usein. Katsotaan mitä tuleman pitää.

Kuulumisiin. :love:
 
Oih, niin ihanaa. :love: Lämpimästi onnea! En malta odottaa tuota samaa tunnetta. :love:

Toivotaan pian meille muillekin samanlaisia uutisia ja niitä plussatuulia siis. (y)

Itselläni olotila ja fiilikset ihan hyvät, vaikka se viime kierto menikin ihan pyllylleen. Nyt on meneillään kp12/30? Mietin tikutanko ovulaatiota tässä kierrossa, mutta taidan jättää väliin kun seksiä kuitenkin melko usein. Katsotaan mitä tuleman pitää.

Kuulumisiin. :love:
@Hopeful-84 kiitos onnitteluista:)!!
Toivon tositosi paljon että teiltä muilta myös kuuluisi lähiaikoina plussauutisia:love:! Aina on mahdollisuus että "tästä kierrosta" se onnistuu.
Pidän peukkuja ja varpaita teille kaikille, seuraan teidön kuulumisianne ja jännitän myötäeläen myös :)!

@Hopeful-84 voihan olla että keho rauhoittuu kun et tikuta ovista, vaan annat vain luonnon hoitaa hommansa, ehkäpä tässä kierrossa olisi plussan vuoro sinullekkin(y)
:)Onnea matkaan!

Itse havaitsin ( näin jälkeenpäin kun mietin) oireita rv4 ja rv5 välillä. Nyt alkoi tänään RV5 ja tissien&nännien kipuilu lisääntyy näköjään,häpyliitosta jomottaa,finnejä pukkaa kaikkialle ja käyn pissalla useammin kuin usein. Niin ja nenä on tukossa koko ajan joten alan varmaan kohta kuorsata(y). Ja nukun niin levottomasti(mutta sikeästi) ettärakas aviomieheni ei saa nukuttua. Tulin nyt esikoisen sänkyyn täksi yöksi jotta mies saa kunnon unet-herkkäuninen kun on- ja jaksaa uuteen työviikkoon.

Odottelen kovasti teidän muiden kuulumisia, ihanaa alkavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti:)!

T:kummallisen aamuvirkku Hiekkis
 
@Hopeful-84 kiitos onnitteluista:)!!
Toivon tositosi paljon että teiltä muilta myös kuuluisi lähiaikoina plussauutisia:love:! Aina on mahdollisuus että "tästä kierrosta" se onnistuu.
Pidän peukkuja ja varpaita teille kaikille, seuraan teidön kuulumisianne ja jännitän myötäeläen myös :)!

@Hopeful-84 voihan olla että keho rauhoittuu kun et tikuta ovista, vaan annat vain luonnon hoitaa hommansa, ehkäpä tässä kierrossa olisi plussan vuoro sinullekkin(y)
:)Onnea matkaan!

Itse havaitsin ( näin jälkeenpäin kun mietin) oireita rv4 ja rv5 välillä. Nyt alkoi tänään RV5 ja tissien&nännien kipuilu lisääntyy näköjään,häpyliitosta jomottaa,finnejä pukkaa kaikkialle ja käyn pissalla useammin kuin usein. Niin ja nenä on tukossa koko ajan joten alan varmaan kohta kuorsata(y). Ja nukun niin levottomasti(mutta sikeästi) ettärakas aviomieheni ei saa nukuttua. Tulin nyt esikoisen sänkyyn täksi yöksi jotta mies saa kunnon unet-herkkäuninen kun on- ja jaksaa uuteen työviikkoon.

Odottelen kovasti teidän muiden kuulumisia, ihanaa alkavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti:)!

T:kummallisen aamuvirkku Hiekkis
Heips!
Juuh, kyllä mä päätin etten tikuttele mitään. Just noin niinkuin sanoit, antaa luonnon hoitaa hommat. Tikuttelulla saa hermot vaan kireelle.

Voi että, alkuraskauden ihanuus. Miten sitä on unohtanutkin kaikki tollaset. Toivottavasti mies saa nukuttua ja tietysti sinä myös Hiekkis. Tarviit voimia tulevaan. Onko sulla ollut aiemmissa raskauksissa pahoinvointia tms. ? Itselläni ei ollut kummassakaan raskaudessa, mutta muistan ne järkyt liitoskivut läpi raskauden kuopuksen odotuksessa.

Tänään oli ihana kohtaus kun käytiin pikaisesti Ikeassa, niin kuopuksemme ilmoitti samalla kun ihaili kaikkia sisustuksia haltioissaan. Että sitten kun saan sen pikkusiskon lupaathan ostaa sille tollasen sängyn! Sitten me nukuttais tälleen vierekkäin sängyt vastakkain. Aaw! :love:

Kuulumisiin.

T: erittäin toiveikas Hopeful (y)
 
Hiekkis :love::love: onnea kovasti :love: ihania oireita :) itselläni niitä ei ikinä ole ollut o_O
Itse en malta odottaa koska saan kierukan pois :ROFLMAO: ensi viikolla kuopuksen neuvola josko jo varaisi ajan poistoon:whistle:
@Aivotar, kiitos:):barefoot:! Lisäoireena ilmaantuivat nytihan jäätävän karmeat ilmavaivat.. huhhuh:X3: tästä tulee mielenkiintoinen työviikko..:LOL:!
Onnea matkaan ja kierukan poistoajan varaamiseen:) kulumisiin!
-Hiekkis 5+2
 

Yhteistyössä