Vierasmiess käymässä taas

  • Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmiess
Mitäs tänne on kuulunut? Miksi tää meininki on ihan kuollutta? Kuoli kun mä lähdin pois? En ihmettele kyllä, sen verran jäykkää on meno täällä ja osa kanoista taisi lähteä kun kokivat olonsa epävarmaksi kun talon kukko lähti ojentamasta!

Hyvää toivon teille, kunhan pidätte itsenne naisina että rupea miksikään sovinistifemakoiksi jotka ajaa rusinat pullasta-tasa-arvoa. Sellaiset ei kelpaa kenellekään hyvälle miehelle.
 
vierailija
Mitäs tänne on kuulunut? Miksi tää meininki on ihan kuollutta? Kuoli kun mä lähdin pois? En ihmettele kyllä, sen verran jäykkää on meno täällä ja osa kanoista taisi lähteä kun kokivat olonsa epävarmaksi kun talon kukko lähti ojentamasta!

Hyvää toivon teille, kunhan pidätte itsenne naisina että rupea miksikään sovinistifemakoiksi jotka ajaa rusinat pullasta-tasa-arvoa. Sellaiset ei kelpaa kenellekään hyvälle miehelle.

:ROFLMAO:
Hyssykkää on ollut kun kaikki kivat vakkarit on poissa.(n)
Oi niitä aikoja kun oli Viikate, mies1, hg, säpäle, sinä jne.:)
Silloin käytiin kiivaita ja pitkiä keskusteluja monestakin.:love:
Vaikka välillä tapeltiin niin sekin oli parempi kuin tämä "hiljaisuus".
 
Mitäs tänne on kuulunut? Miksi tää meininki on ihan kuollutta? Kuoli kun mä lähdin pois? En ihmettele kyllä, sen verran jäykkää on meno täällä ja osa kanoista taisi lähteä kun kokivat olonsa epävarmaksi kun talon kukko lähti ojentamasta!

Hyvää toivon teille, kunhan pidätte itsenne naisina että rupea miksikään sovinistifemakoiksi jotka ajaa rusinat pullasta-tasa-arvoa. Sellaiset ei kelpaa kenellekään hyvälle miehelle.
kyllä mä ainakin olen rusinat pullasta feministi ja mulla on jo hyvä mies.
 
vierailijatartar
Mitäs tänne on kuulunut? Miksi tää meininki on ihan kuollutta? Kuoli kun mä lähdin pois? En ihmettele kyllä, sen verran jäykkää on meno täällä ja osa kanoista taisi lähteä kun kokivat olonsa epävarmaksi kun talon kukko lähti ojentamasta!

Hyvää toivon teille, kunhan pidätte itsenne naisina että rupea miksikään sovinistifemakoiksi jotka ajaa rusinat pullasta-tasa-arvoa. Sellaiset ei kelpaa kenellekään hyvälle miehelle.
Sulla on liikaa puhetta ja liian vähän naimista.
 
vierailija
En edes muista sitä aikaa ennen, mutta vierasmiehen muistan. Palasin vasta nyt kun av kuoli uudistuksen takia. Toisaalta pitäs lopettaa koko palstailu molemmissa. Olen yhtä feministi kuin ennen, ajan lähinnä naisten asiaa, mutta miehilläkin on muutettavaa, esimerkiksi isyydentunnustuslaki tai siis se ettet saa itse sitä halutessasi selvittää.
 

Yhteistyössä