Vietättekö vappua toisen lapsiperheen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minua jotenkin surettaa koko vappu. Olisi mukava viettää sitä toisten lapsiperheiden kanssa, mutta kaikilla tuntuu olevan omat traditionsa vapun suhteen. Miehelläni eikä minulla ole paljoa ystäviä, joten vietämme usein lasten kanssa vappua vaan perheen kesken. Olisi kuitenkin mukava juhlia vappua toisen perheen kanssa. Miten teillä vietetään vappua?
 
vierailija
Vietämme. Vapusta on tullut itselleni lasten juhla. Tämä tuntuu olevan juhlista mieluisin meidän lapsille koska ollaan kavereiden kanssa ja pidetään hauskaa. Saa herkkuja ja vappu krääsää.
 
vierailija
Ollaan kotona ihan kuin muinakin viikonloppuina. On simaa, munkkeja, nakkeja ja kanasalaattia. Halutaan olla ja vetelehtiä oman perheenkesken, ei vaan jaksa nyt ylimäärästä häslinkiä. Ensin oli mies kipeenä viikko takaperin, tyttö tuli sunnuntaina, oli maanantain ja tiistain kotona, keskiviikko aamuna tulinkin ite kipeeks, vattataudilla alko ja tänään töissä ja kurkku kipeenä ja flunssan iski vielä perään. Paska olo ja haluan olla oman porukan kesken, en todellakaan jaksais mitään ylimääräsiä passattavia tai se, että pitäis olla ryypiskelemässä jossain, hyi.
 
Olisi kivaa jos
Sinun mies kuitenkin haluaa viettää teidän kanssa vappua? Aina kai joku harmitta ja minulla se harmitus on se, että mies menee kaverinsa kanssa juhlimaan (niinkuin aina) ja minä olen lapsen kanssa kotona. Olen niin kateellinen niille joiden puoliso haluaa viettää lapsen syntymänkin jälkeen vappua/ juhannusta ymv. puolisonsa kanssa. Minua nolotti kertoa tänään töissä, että mieheni lähtee naiskaverinsa kanssa juhlimaan ja minä olen lapsen kanssa kotona kun en keksinyt meille tekemistä.
 
vierailija
Mun ystävällä oli tuollainen mies, joka lasten syntymänkin jälkeen juhli vaput, juhannukset ym. kavereiden kanssa ryypiskellen ja ystäväni oli aina lasten kanssa. Nykyään onkin sitten entinen mies.

Meillä oli tarkoitus viettää vappua kaveriperheen kanssa, mutta sairastumiset estivät.
 
vierailija
Ihan oman porukan kesken paitsi yhdellä lapsista kaveri yökylässä. Rennompaa näin, ei tarvitse passata ketään eikä muutenkaan mitään hulinaa. Grillattiin päivällä ja isommat hulluili vesi-ilmapalloilla :D
Illalla vielä kävin esikoisen (teinin) kanssa kalastamassa ja kohta menen sohvalle katsomaan telkkaria.
Sitä on tullut niin mukavuudenhaluiseksi vanhemmiten ettei jaksa ainakaan mitään täysiä baareja ja örveltäviä teekkareita yhtään! Eikä oikein muita lapsiperheitäkään:D
 
vierailija
Tänään on käyty kaupassa ja syömässä ihan oman perheen kesken.
Huomenna mennään Senaatintorille koko perheen vapputapahtumaan ja sieltä lintsille.
Ei siis sen kummemmin tavata tarkoituksella tuttuja lapsiperheitä.
 
vierailija
Piti joo viettää toisen lapsiperheen kanssa, mut sit meille tuli oksutauti eli ollaan kotona. Lapset onneksi on iloisia kun saivat ilmapalloja, serpentiiniä ja kuohujuomaa. Ja ilma on sentään kaunis niin voi pihalla leikkiä :)

Ei oo kyllä niin helppoa löytää ns perheseuraa, jossa kaikki viihtyisi. Et olisi suht samanikäiset lapset jotka ei kovasti riitele ja et molemmat puolisot keksis juteltavaa :D ja sit on vielä tää sairastumisongelma... no muita tauteja nyt ei niin jaksa kukaan vältelläkään kuin tätä oksutautia jota kukaan ei tosiaan halua.
 

Yhteistyössä