Vinkkejä,joita olette saaneet alan ammattilaisilta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijanyyti
  • Ensimmäinen viesti
vierailijanyyti
Pistetään tähän pinkkaan.Tässä minun:
*Kampaaja kehoitti sekoittamaan pienessä kupissa shampoota,soodaa ja pieni tippa vettä.Ja pesemään hiukset normaalisti sillä.Sooda tekee hyvää päänahalle,hilseet häviää ja rasvaisuus vähenee.Hiuksista tulee ilmavat.Testattu ja toimii.
 
Pistetään tähän pinkkaan.Tässä minun:
*Kampaaja kehoitti sekoittamaan pienessä kupissa shampoota,soodaa ja pieni tippa vettä.Ja pesemään hiukset normaalisti sillä.Sooda tekee hyvää päänahalle,hilseet häviää ja rasvaisuus vähenee.Hiuksista tulee ilmavat.Testattu ja toimii.
Mäpä annan sulle vinkin, vaikka en ole minkään alan ammatilainen Lopeta kampaajalla käynti. Ala leikkaamaan tukkasi itse. Säästä näin pitkä pennin. Älä missään tapauksessa sotke päänahkaasi mitään kemikaaleja. Vesipesu riittää, ellei ole kemikaaleilla jo sairastuttanut päänahkansa aineenvaihduntaa, niin että hiukset rasvoittuvat nopeasti. Hiusten värjäystähän käsiteltiin to 9.4.2015 YLE:n MOT (=mikä oli todistettava) ohejlmassa. http://areena.yle.fi/1-2750415

Jos kaikki olisivat yhtä fiksuja, kuin monet nyt jo ovat (minun lisäkseni minun äitini (oppi tosin jättämään tukkansa typerän värjäyksen vasta kantapääopin kautta) ja isosysterini) niin saataisiin Maankamaralta poistettua kokonaan tuollainen täysin turha ja tarpeeton ammattikunta kuin Parturi-Kampaamot.

allekirjoitus
https://www.facebook.com/petri.keckman.31
 
Mäpä annan sulle vinkin, vaikka en ole minkään alan ammatilainen Lopeta kampaajalla käynti. Ala leikkaamaan tukkasi itse. Säästä näin pitkä pennin. Älä missään tapauksessa sotke päänahkaasi mitään kemikaaleja. Vesipesu riittää, ellei ole kemikaaleilla jo sairastuttanut päänahkansa aineenvaihduntaa, niin että hiukset rasvoittuvat nopeasti. Hiusten värjäystähän käsiteltiin to 9.4.2015 YLE:n MOT (=mikä oli todistettava) ohejlmassa. http://areena.yle.fi/1-2750415

Jos kaikki olisivat yhtä fiksuja, kuin monet nyt jo ovat (minun lisäkseni minun äitini (oppi tosin jättämään tukkansa typerän värjäyksen vasta kantapääopin kautta) ja isosysterini) niin saataisiin Maankamaralta poistettua kokonaan tuollainen täysin turha ja tarpeeton ammattikunta kuin Parturi-Kampaamot.

allekirjoitus
https://www.facebook.com/petri.keckman.31

Eeentäs esimerkiksi betonipöly- ja roiskeet? Kuin musta tuntuu, että silloin tarvitaan järeämpiä aseita kuin kraanavesi :D
 
liinuskax
Mun sisko on kosmetologi ja nauraa salaa partaansa asiakkaille,jotka tilaavat ajan kasvohoitoon,jossa kuoritaan iho,hierotaan kasvoja ja laitetaan kasvonaamio.Jos tuohon käytettävät aineet ostaa itse kosmetologilta,Stokkalta tms.Tulee paljon halvemmaksi ja lopputulos on sama.Vertailuna tuommoinen kasvohoito maksaa kosmetologilla 120€,kasvonaamio ja kuorintatuote sekä kosteusseerumi maksaa n.150€,mutta tuolla tekeekin sitten sen 5-10 kasvohoitoa.Jos kasvohoidossa käytetään ultraääntä,mikrohiontaa tms.niin silloin kosmetologikäynnissä on jotain järkeäkin.
 
Eeentäs esimerkiksi betonipöly- ja roiskeet? Kuin musta tuntuu, että silloin tarvitaan järeämpiä aseita kuin kraanavesi :D
aha, ok, sovitaan niin. en tiedä. ei oo mun ongelma. en ole betonityöläinen. mitä ovat betoniruiskeet? kuka rusikuttaa betonia tukkaansa? mä pärjään vedellä. ehkä kerran pari vuodessa käytän shampoota. mulla on niin lyhyt tukka, että se pysyy ok näkösenä vaikka ois kai vähän lkikainenkin. samaa suosittelen naisillekin, musta pitkä tukka on epäkäytännöllinen ja vaivaalloinen siis ruma ja tyhmä.
 
Mun sisko on kosmetologi ja nauraa salaa partaansa asiakkaille,jotka tilaavat ajan kasvohoitoon,jossa kuoritaan iho,hierotaan kasvoja ja laitetaan kasvonaamio.
Minulla soimaisi hieman omatunto, aika paljonkin, jos harjoittaisin ammattia, jonka tiedän olevan kusetusta.
Jos kasvohoidossa käytetään ultraääntä,mikrohiontaa tms.niin silloin kosmetologikäynnissä on jotain järkeäkin.
Enpä oo kasvohoitoja tarvinnu koko ikänä. Tossa*) on uunituore kuva (klo 20:09 otettu) 52 vuotiaasta. Kai siinä muutama HUI KAMALA! mustapää on havaittavissa. Arvet johtuvat pyöräliikenne onnetomuuksista.
*)= http://petke.info/SAM_1390.JPG

eli mun kokemuksen mukaan kasvohoidossa ei ole midään vidun järkeä.
 
aha, ok, sovitaan niin. en tiedä. ei oo mun ongelma. en ole betonityöläinen. mitä ovat betoniruiskeet? kuka rusikuttaa betonia tukkaansa? mä pärjään vedellä. ehkä kerran pari vuodessa käytän shampoota. mulla on niin lyhyt tukka, että se pysyy ok näkösenä vaikka ois kai vähän lkikainenkin. samaa suosittelen naisillekin, musta pitkä tukka on epäkäytännöllinen ja vaivaalloinen siis ruma ja tyhmä.
Tähän perustuen sulla ei oo kyllä minkäänlaista kokemusta hiustenhoidosta :D
 
Kuvailit juuri itsesi.
Pyrin hoitamaan elämäni käytännön asiat niille derivaatan nollakohdan löytäöen eli mahdollisimman vähällä vaivalla. Eli en pitäisi itseäni kovinkaan epäkäytännöllisenä.

Mikä saatanan Juuliaanna se sieltä puskista huutaa?

Onhan se nyt selvää, että pitkästä tukasta ei ole kuin haittaa. ELi se on tarkoitukseton, sillä ei ole ktään käytännön funktiota eli se on tyhmä ja runa ja typerän näköinen. IMHO!
 
Keckmanilla on taas lääkkeet ottamatta tekstin tasosta päätellen.
No mitä et niistä ole ymmärtänyt? Veikkaanpa että tekstieni taso on hyvä, mutta sinun ymmärryskykysi on huono. Soitapas numeroon 0400723247, niin keskustellaan niistä sinulle mahdollisestinepäselviksi jöääneistä kohdista. Nyt minun on vaikea niitä selventää, kun et yhtään kerro mikä teksteissäni on niiiiin huonoa.
 
JuuliannaJ
No mitä et niistä ole ymmärtänyt? Veikkaanpa että tekstieni taso on hyvä, mutta sinun ymmärryskykysi on huono. Soitapas numeroon 0400723247, niin keskustellaan niistä sinulle mahdollisestinepäselviksi jöääneistä kohdista. Nyt minun on vaikea niitä selventää, kun et yhtään kerro mikä teksteissäni on niiiiin huonoa.
Kuinka ihminen voi olla noin pihalla kuin sä olet. :eek: Mun ymmärryksessä ei ole yhtään mitään vikaa eikä nyt ollut todellakaan kyse siitä ettenkö ymmärtäisi sun tekstejä. Nyt oli kyse siitä miten rumasti sä tähän ketjuun kirjoitit esim. kun kommentoit Tiibiille. Onko tuo sun mielestä muka normaalia käytöstä?

Sä vaikutat kyllä todella häiriintyneeltä enkä kyllä yhtään ihmettele, että ne naiset ovat hakeneet lähestymiskieltoa sulle. Jos tekstit on ollut tuollaista ja varmasti pahempaakin, niin tuo on pelottavaa. Sähän tuolla toisessa ketjussa väitit ettet muista mistä keskustelitte, mutta ajattelit kirjoituksiesi olleen tavallisia. No ei tavallisista kirjoituksista tule lähestymiskieltoa. Ei lähestymiskieltoa tule ihan heppoisin perustein eli kyllä sä olet aikamoisia tekstejä päästellyt tulemaan ja tiedä mitä muuta olet tehnyt.

Hoida lääkitys kuntoon. Pelottavaa, että tuollainen ihminen saa olla vapaalla jalalla. Suomessa on liikaa avohoitoa mielenterveyspotilaille. Pitäisi olla enemmän laitoshoitoa ettei muiden tarvitse pelätä oman turvallisuutensa puolesta. Toivon mukaan sun luona käy kotihoito vahtimassa, että otat lääkkeet ettei tule taas totaalista sekoamista ja sivulliset kärsii.
 

Yhteistyössä