Voiko entiselle opettajalle laittaa viestiä fb:ssä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koskien väärin arvioitua arvosanaa, joka kyllä korjattiin toisen opettajan aloitettua työssä. Silti tämä opettaja antoi 4 kertaa väärän numeron ja huomasin hänen olevan facebookissa, mitä mieltä voiko laittaa viestiä?
 
vierailija
No ei todellakaan. Mitä sille edes sanoisit? Jos on pakko ottaa yhteyttä, niin yhteys työnumeroon tai työsähköpostiosoitteeseen tai työosoitteeseen, tai jos ei muuten mahdollista niin koulun kautta yhteys. Et todellakaan facebookissa koulu/työasioita ala selvittelemään.
 
Olen opettaja
Olen kyllä opettajana saanut oppilailtani monta kertaa kysymyksiä nimenomaan Facebookissa. Nykynuoret eivät taida enää osata sähköpostia käyttää. Pakkohan noihin kysymyksiin on sitten Facebookissa vastata, vaikka työasioissa kysyvät ja Facebookissa olen ihan yksityishenkilönä enkä työni puolesta.

Mutta jos arvosanat on korjattu, niin mitä sille entiselle opettajalle viestittely enää auttaa. Ole aikuinen ja anna menneiden olla menneitä.
 
vierailija
Olen kyllä opettajana saanut oppilailtani monta kertaa kysymyksiä nimenomaan Facebookissa. Nykynuoret eivät taida enää osata sähköpostia käyttää. Pakkohan noihin kysymyksiin on sitten Facebookissa vastata, vaikka työasioissa kysyvät ja Facebookissa olen ihan yksityishenkilönä enkä työni puolesta.

Mutta jos arvosanat on korjattu, niin mitä sille entiselle opettajalle viestittely enää auttaa. Ole aikuinen ja anna menneiden olla menneitä.
Tuo on totta!! Kiitos. Harkitsen vielä sillä tosiaan asia korjattiin ja enää se ei auta. -ap
 
opettaja jolla oma elämä
Olen kyllä opettajana saanut oppilailtani monta kertaa kysymyksiä nimenomaan Facebookissa. Nykynuoret eivät taida enää osata sähköpostia käyttää. Pakkohan noihin kysymyksiin on sitten Facebookissa vastata, vaikka työasioissa kysyvät ja Facebookissa olen ihan yksityishenkilönä enkä työni puolesta.