Voiko joulukortit postittaa 0.80 e hintaan ILMAN punaista postituskuorta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole nimittäin tullut meille sitä postin postituskuorta. :( Enkä jaksaisi lähteä postiin jonottamaan sitä, niin että meneekö joulukortit perille ilman mitään lunastusmaksuja 0.80 e postimerkeillä, jos laitan postilootaan nuo kortit ilman postituskuorta?
 
vierailija
Ei ole nimittäin tullut meille sitä postin postituskuorta. :( Enkä jaksaisi lähteä postiin jonottamaan sitä, niin että meneekö joulukortit perille ilman mitään lunastusmaksuja 0.80 e postimerkeillä, jos laitan postilootaan nuo kortit ilman postituskuorta?
Ei mene. Tavallinen ykkösmerkki niin menee ilman kuorta. Kuoria tosiaan saa postista. Tuskin siellä hirveät jonot on nyt kun lakkokin on niin ihmiset postittaa vähemmän. Meillä ei pe ollut ketään muuta postissa kun kävin hakemassa kuoren. Yleensä on täynnä ihmisiä.
 
vierailija
Menee myös yksittäisinä ja kuoressa halvemmalla merkillä.

Tämä löytyy posti.fi sivuilta:

Lähetä 0,80 € kotimaan joulukortit viimeistään 14.12.2015.

Valitse itse miten lähetät joulukorttisi. Perinteisen kortin voit jättää kirjelaatikkoon tai postiin. Joulukortin enimmäispaino on 50 g. Kortin minimikoko on 9 x 14 cm ja maksimikoko 25 x 35,3 cm. Jos askartelet itse korttisi, kannattaa kortit laittaa kuoreen. Näin kortteihin liimatut koristeet pysyvät kiinni korteissa. Kuorellisen kortin hinta on sama kuin kuorettoman. Ota korttipostitukseen avuksesi joulutervehdysten punainen postituskuori, joka jaetaan tänäkin vuonna joka kotiin (ei mainoskieltoluukkuihin).

Perinteisen kortin vaihtoehtona voit laittaa kortit matkaan puhelimestasi tai netin kautta, jolloin voit käyttää kortissa itse ottamiasi kuvia.

Ykkösluokassa lähetettävät joulutervehdykset ehtivät jouluksi, kunhan saat ne postin kyytiin viimeistään maanantaina 21.12.

Oikealla osoitteella varmistat, että kortit ehtivät perille jouluksi.
 
Voi tietysti postittaa.
Nuo punaiset kuorethan on lähinnä sitä varten että niissä olevat kortit jaetaan vasta tietyn päivän jälkeen, tänä vuonna 7.12 alkaen. Vaikka jättäisit tänään tuon kuoren, niissä olevia kortteja jaetaan vasta tuon 7.12 jälkeen.
 

Yhteistyössä