Voiko olla angiinaa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En muista että koskaan olis ollut angiinaa mutta nyt siis viikko sitten olin päivän 38.6 kuumeessa,seuraavana päivänä enää 37.3. Tuolloin lihassärkyjä ja vähän kurkku karhea. Siitä alkaen kurkku ollut aika kipeä. Ei peitteitä ole mutta punainen se on. Voiko olla angiinan oireita nämä?
 
vierailija
En muista että koskaan olis ollut angiinaa mutta nyt siis viikko sitten olin päivän 38.6 kuumeessa,seuraavana päivänä enää 37.3. Tuolloin lihassärkyjä ja vähän kurkku karhea. Siitä alkaen kurkku ollut aika kipeä. Ei peitteitä ole mutta punainen se on. Voiko olla angiinan oireita nämä?
Voi olla. Mulla ollut monta kertaa juuri näin. Eivät meinanneet tkssa uskoa, mutta niin se nieluviljely näytti.
 
vierailija
No mulla on angiina ollut kerran ja tuntui kuin kurkussa olisi partaterä aina kun nielaisi tai puhui. Kipulääke auttoi sietämään sitä oloa ja pystyi syömään nestemäistä ruokaa tai pehmeetä. Särkylääkkeitä vedin yliannostuksia ja heräsin yölläkin ottamaan lääkettä hirveissä kivuissa. Mulla oli kuumeeton streptokokin aiheuttama angiina. Kai se voi olla toisinkinpäin, en tiedä.
 

Yhteistyössä