Voiko s-kortilla maksaa kaupassa/nostaa rahaa kassalla, jos ei muista tunnuslukua..?

  • Viestiketjun aloittaja dgfghjhjhj
  • Ensimmäinen viesti
dgfghjhjhj
Muuton takia talous tiukilla ja olisi kiva siellä olevat rahat käytää, ilman että lapsen kanssa raahautuu s-pankkiin..
Tietääkö joku?? Yleensähän kassalla voi kai maksaa ilman pin-koodia jos näyttää henkkärit.
 
ap.
[QUOTE="vieras";27406686]Todellista raahautumista se s-pankkiin meneminen kun ne on yleensä näiden kauppojen yhteydessä.[/QUOTE]

Kiva jos sinulla on. Kaikilla ei ole.
Pitikö tulla kuittailemaan tällaisesta aiheesta?

En viitsisi työpäivän/hoitopäivän jälkeen lähteä julkisilla lapsen kanssa kauemmas, jotta pääsen s-pankkiin.
 
Onko sulla sirukortti siis? Rahaa nostaessa kysytään aina henkkarit ja allekirjoitetaan, että se nyt ainakin onnistuu. Maksaessa kai sitä pin-koodia odotetaan, mutta henkkareilla luulis onnistuvan. Ilman tuskin onnistuu... Ainakaan ei pitäis onnistua! :)
 
ap.
On sirullinen kortti:) Eli voin luultavasti henkkareilla nostaa kassalta rahaa, tai maksaa ilman pin-koodia.

Kiitos! Nyt ei tarvitse kävellä kun 100m kauppaan.
(On minulla muutenkin rahaa, mutta säästelen niitä vielä:D)
 
"vieras"
Mulla on yksi kortti (Mastercard) , jonka pin-koodia en muista. Maksut ovat onnistuneet allekirjoituksen avulla, kun olen ilmoittanut, etten muista pin-koodia. Automaateilla tosin joutuu käyttämään muuta korttia.
 
voiolla
Multa taas nimenomaan rahaa nostaessa kysyttiin ne henkkarit ja allekirjoitukset. En muista, että oisin pin-koodia siinä näpytelly. Mutta tämä on tapahtunut vain kerran ja voi olla että en vaan muista.
voi olla että kassaneidit meidän tapauksissa saaneet eri ohjeistukset? itse en ole ollut s-ryhmällä töissä että tietäsiin nyky ohjeistuksen. mutta se on varmasti ainakin niin että kortilla voi maksaa mutta rahan nostamisesta en menisi takuuseen :). ja todellakin prismoissa on s-pankki ja sieltä saa nostettua sitä rahaa. ps silloin tällöin n jtn asiakasomistajia kuukausia jolloin voi tilata uuden pin koodin ilmatteeks :)
 
"vieras"
Juuri tein näin, kun en muistanut kaupassa tunnuslukua :-(
Kassatäti laittoi kortin väärinpäin lukijaan ja sen jälkeen kuitti allekirjoitettiin, no problem. Rahannostoa en ole kokeillut, mutta maksaminen siis onnistuu ihan näppärästi.
 

Yhteistyössä