Whatsapp kyyläilyn vinkkejä ja tuloksia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkos täällä muita avoimesti olevia kyyliä ja pieniä neitietsiviä jotka tahtoisivat jakaa joitain hyytäviä juttuja? Esimerkiksi tuo whatsapp kiinnostaisi. Oletteko koskaan saaneet käräytettyä ketään sitä kautta?
Itse olen tässä taannoin käräyttänyt työkaverini ja toisen uuden työntekijän epäilyttävän suhteen. Pari viikkoa sitten nainen alkoi ravata työpaikallamme kahvilla. Ja aina yritti vitkutella lähtöään ja odotti että kaikki muut lähtee jo pois ja saa jäädä kahden tämän miehen kanssa. Pian tämä miespuolinen kaveri muutui puhelimensa kanssa salailevaksi. Ennen räpläsi puhelinta myös muiden läsnäollessa. Äänet avoimesti päällä yms. Nyt on aina äänetön viestiääni. Aina kun työmiehet lähtivät töihin tämä mies ilmestyi heti whatsappiin(ei missään nimes enää muiden läsnä ollessa käsitelly puhelinta) ja hetken päästä myös tämä nainen. Aina samaan aikaan paikalla olevat siellä tai parin minuutin erolla. Ja aamusta iltaan jatkuu. Kerran tämä mies lähti hakemaan jotain vettä ruokalastamme muitten seurasta ja hetken päästä näin omasta puhelimestani että on paikalla. Kun menin sinne kämppään hethädällä sen puhelin kiinni ja vähän sellainen "huh rhdin just". Kun lähdimme pois töihin autolla mies ilmestyi heti paikalle. Samoin nainen. olen vain vihkaa kysellyt tästä naisesta tältä mieheltä mutta vastaukset ovat sellaisia "en oikein tunne, tässä meidän kannsa vaikuttaa ihan mukavalta". Tänään viimein sain sen kunnolla valheesta kiinni! Töitten jälkeen illalla palasin työmaallemme ja nämä kaksi olivat siellä keskenään kahvilla.. mies valahti aivan kalpeaksi ja veteläksi kun tiesi jääneensä valheesta kiinni! Väitti monta kertaa mitenkään tuntevansa naista sen kummemmin hah ja kun oon tuntenu ton miehen tosi kauan et tiedän milloin se valehtelee!
Nainenkin on kihloissa ja mies naimisis niin on se outoa et aamu kasista ilta ysiin viestit laulaa!Se vaan on mun mielestä sangen epäilyttävää. Mitäs mieltä? Kokemuksia kehiin!
 
vierailija
Et taida olla kovin hyvä tai pidetty työntekijä? Mitä työkaverin suhteet sinulle kuuluvat?

Onneksi whatsapissa voi piilottaa paikallaolon. Suosittelen kaikille.
 
voiko
Muka kokonaan piilottaa paikalla olon sehän on vaan se et ei näy koska VIIMEKSI on ollu paikalla mut aina näkyy paikalla olo????? Eli mitään kellonaikoja ei vaan näy....
 
uskonettä
Muka kokonaan piilottaa paikalla olon sehän on vaan se et ei näy koska VIIMEKSI on ollu paikalla mut aina näkyy paikalla olo????? Eli mitään kellonaikoja ei vaan näy....
Minusta juurikin näin. Esim. "Viimeksi paikkalla 11.30" ei näy koskaan jos ottaa ne asetukset pois. Etkä silloin näe muittenkaan paikalla olo aikoja.Mut se "paikalla" näkyy aina jos olet paikalla ja näet jos toinenkin on. Saikohan selvää:) näin ainakin itse ymmärtänyt. Eikun kyyläämään!
 
vierailija
Tuohan on ihan arkipäivää kun teknologia on tätä. No jos mielipidettä tarvitset niin minusta tuossa on jotain meneillä.
On myös itsellä kokemusta puhelimen kautta käräyttämisestä kun puoliso alkoi piilotella puhelinta ja ajattomalla ajalla tuli soittoa ja viestiä. Lopuksi salaa katsoin mitäs se puhelin sisältää. Ero tuli. Siitä on jo 10 vuotta. Hyvin menee. Pieni vinkki teille ; tehkää oikeasti töitä älkääkä vahtiko sitä puhelinta koko päivää ;)
 
voiko
Minusta juurikin näin. Esim. "Viimeksi paikkalla 11.30" ei näy koskaan jos ottaa ne asetukset pois. Etkä silloin näe muittenkaan paikalla olo aikoja.Mut se "paikalla" näkyy aina jos olet paikalla ja näet jos toinenkin on. Saikohan selvää:) näin ainakin itse ymmärtänyt. Eikun kyyläämään!
Okei ihan hyvin ymmärsin nyt:D
kiitos.
Olis toinenki tyhmä kysymys sellanen et näkeekö toinen ihminen et mulla on sen numero mun osoittekirjas ja et mä näen sen whatsap profiilin ja näen kuinka se on paikalla? Niin voiko mun puhelin tai wa-profiili jotenkin näkyä sen puhelimes? jos en oo antanu siis omaa numeroani Ja oletan ettei sillä oo sitä..
Ihan siis puolituttu jota haluan vahtii:D
meitähän on moneen junaan!
 
vierailija
Mua on petetty. Silti tuo sun toiminta sai minut ryhähtämään nauruun. Tuskin sua niiden petetyt kumppanit kiinnostaa, haluat vaan tunkea nokkas muiden asioihin. Siis, miten joku edes jaksaa? Ja vielä työajalla! :D voi elämän kevät.
 
vierailija
Hilpeyttä herätti myös täällä vaikka toisaalta ymmärrän kyllä kuinka koukuttavaa se voi olla seurata toisten liikkeitä.
Ehkä sun kannattaa vain lopettaa vahtiminen.
j
Jos sua eniten vaivaa pelko siitä etteivät jää kiinni niin lohdutuksena voisin sanoa että näin melko varmasti tulee käymään.
 
vierailija
Oon vakoillu tolla menetelmällä ex poikaystävää. Ja kyllä, se paska viestitteli koko päivän kans toisen muija kanssa. Mitään ei koskaan myöntäny, häpesi varmaan liikaa.
Myönnän kyllä stalkanneeni pariskuntaa vielä eron jälkeen ja se kyllä kasvatti katkeruutta!
pidä vaan turpas kiinni ja jatka omaa elämääs.

vai jos olisit itte toisen niistä puoliso niin haluaisitko kuulla jotain tollasta?
 
vierailija
Voivat olla vaan kavereita, toki tuo salailu viittais johonkin hämärään. Toisaalta ei välttämättä, jos tietävät ettei kaveruutta ymmärretä, voivat salata sitäkin...
 
onkokemusta
Tännekin taas muutama jeesustelija eksynyt. Kuka muka ei höristä korviaan kun kahvipöydäs joku nostaa salasuhde jutut pöytään! Harvassa paikassa ei ikinä päivitellä tuttujen ja puolituttujen tekemisiä.
Ihan varmana ainakin 90% haluaa tietää jos työkavereilla on kuhinaa keskenään!miksei sitä voi myöntää?
Liika uteliaisuus voi kyllä koitua tappioksi sen minäkin myönnän. Onkos nää ihmiset, pettäjät ja puolisot sulle parempiaki tuttuja?
Kyllähän työkaverit voi kahvia juoda työajan ulkopuolella eikai siinä mitään? Noi kaikki asiat tietysti 1+1 alkaa miekuvitus laukata varsinkin jos oot sellaiseen taipuvainen. Mut älä ainakaan muille yhteisön jäsenille ala noista esitelmää pitämään!

Juu. No itse jouduin työkaverin suhdetta peittelemään vaimoltaan vuosikymmen sitten. Jos olisin ollut fiksumpi silloin olisin tehny monta asiaa toisin.

Pese kätes nyt koko jutusta vielä kun ehdit tai joudut vielä likapyykkitupaan.
 
vierailija
Voivat olla vaan kavereita, toki tuo salailu viittais johonkin hämärään. Toisaalta ei välttämättä, jos tietävät ettei kaveruutta ymmärretä, voivat salata sitäkin...
mietin aivan samaa!
Ei esim. Kahvittelus töitten jälkeen mitään outoa ole mut kyllä kehonkieli voi paljastaa aika paljon. Ja jos koko päivä viestitellään...? Ja vaan kun muut ei näe.. hmm olis kiva lukea lisää mielipiteitä ketään tuomitsematta:D
 
vierailija
=D
jos näitä watsappeja olisi ollut kun minä olin nuorempi niin tuollainen toiminta olisi vienyt minulta järjen! Vahtia kavereita, kuka on paikalla.. eihän ne nyt vaan juttele toisilleen.... miksei kukaan sano minulle mitään... haudotaanko siellä jotain minua vastaan.......
Ei muuta kun tsemppiä aloittajalle, älä kuihduta itseäsi henkisesti;)
 
vierailija
Siis kuka viitsii koko päivän kytätä onko toiset paikalla whatsappis?:eek::eek: Voi luoja. Hanki ap elämä. Ethän sä sitä tiedä kuka lähettelee ja kenelle viestejä, näet vain paikalla olemisen. Haloo. Vaikutat todella rasittavalta ja vittumaiselta tyypiltä.
 
vierailija
Ihan varmasti jotain on meneillään. Voi olla vaan flirttiä
Ei ehkä viel fyysistä. mut onko se henkistä pettämistä?
Mut tavalliset työkaverit pystyy sanomaan asiat muutamas viestis. Jos koko päivän ollaan ei oo enää normaalia mun mielestä. Sitten kotiin puolison luo kun on toivoteltu toiselle hyvät yöt. Mun korvaan kuulostaa inhalta.

Ei oo omia kokemuksia enkä osaa mitään vinkkejä antaa ainakaan digivakoiluun. Isot aurinkolasit ja huivi päähän. Trenssitakki.
 
vaimo_
Voit lopettaa naurettavan touhusi. En tarvitse sääliäsi.

Tiedoksesi, että minulla on ollut rakastaja jo useamman vuoden. Mies seikkailkoot myös ihan rauhassa. Muiden asiat ei sinulle kuule, joten pidä nokkasi erossa meidän perheen asioista.
 
voi urpot!!
Voit lopettaa naurettavan touhusi. En tarvitse sääliäsi.

Tiedoksesi, että minulla on ollut rakastaja jo useamman vuoden. Mies seikkailkoot myös ihan rauhassa. Muiden asiat ei sinulle kuule, joten pidä nokkasi erossa meidän perheen asioista.
kannattais varmaan erota jos asiat on noin. XD Vai eikö ne rahat riitä? Koko perhe täynnä sekopäitä ilmeisesti.
 
huoliohi
Voit lopettaa naurettavan touhusi. En tarvitse sääliäsi.

Tiedoksesi, että minulla on ollut rakastaja jo useamman vuoden. Mies seikkailkoot myös ihan rauhassa. Muiden asiat ei sinulle kuule, joten pidä nokkasi erossa meidän perheen asioista.
Kiitos tiedosta. Kyllä voin nyt lopettaa tämän naurettavan hommani. Kivi vierähti nyt sydämeltä kun tiedän ettei sulla ole hätää. Toivottavasti lapset pärjää myös. Olisinpa tiennyt asioiden laidan. Hyvää jatkoa, hymyillään kun tavataan!:)
 
vierailija
ELÄKÖÖN! Näin ne asiat ilmeisesti selviää kun vaan avaa suunsa.

Rakastan onnellisia loppuja; nyt aloittaja voi alkaa elämään omaa elämää.:)

ps. Oon ihan kade teille kaikille osapuolille kun teillä on työ jossa voi koko päivän flirtata taikytätä watssapis! Maksetaanko hyvin?
 
vaimo_
Kiitos tiedosta. Kyllä voin nyt lopettaa tämän naurettavan hommani. Kivi vierähti nyt sydämeltä kun tiedän ettei sulla ole hätää. Toivottavasti lapset pärjää myös. Olisinpa tiennyt asioiden laidan. Hyvää jatkoa, hymyillään kun tavataan!:)
Voit olla huoleti, lapsetkin pärjäävät oikein hienosti.

Lapsille ei aikuisten seksiasiat kuulu. Onko teillä kenties tehty selkoa myös lapsille vanhempien seksielämästä? Perin kummalliselta kuulostaa.
 

Yhteistyössä