YAZ pillerit

  • Viestiketjun aloittaja annikka
  • Ensimmäinen viesti
annikka
Terkka suositteli että ois hyvät, mutta tahtosin kuulla että kellä ne on niin minkä hintasia ovat? Kuulemma ovat kalliimmat ku muut muttei osannut sanoo mitään suuntaa..
 
Mulla on Yazit.Olen käyttäny kolme kuukautta.Tiputteluvuotoa oli ensimmäisen kuukauden aikana, sen jälkeen lyhyemmät, niukemmat menkat =) Kasvojen iho parani, ei enää näppyjä.En nyt jaksa kaivaa kuittia, ostin eilen kolmen kuukauden satsin ja kalkkitabletteja.Maksoivat yhteensä 55 euroa, oisko kalkkikset noin kympin?Eli kalliimmat ovat kuin normipilsut, mutta olen käyttänyt useita erimerkkisiä(mercilon, femoden, jasmine, diane nova) ja nämä ovat ehdottomasti parhaimmat. Suosittelen.Mutta toki mikä sopii yhdelle ei välttis käykään toiselle.
 
plussa
Mulla on nyt menossa varmaan jo 7 liuska ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ensimmäiset pillerit on eikä mitään sivuoireita. Rinnat kasvaneet, mutta se kuuluu yleensäkin ikään. Mulla on ollut niukemmat menkat ja iho parantunut, vaikkei paha ole ollutkaan. Hinta on nyt vähän kallis, yhden paketin hinta on 14e, en tiedä sitte että mikä on 3kpl, varmaan joku päälle 35 ? Hinnan sulatan, koska pari, ketä tunnen, on pillereiden (huomattavasti halvempien kuin Yaz) takia lihonnut ihan törkeesti. Lantio ja takapuoli levinneet ja paino noussut. Mulla ei, kun ehkä kilon tai kaksi. Mut senkin voisin pistää ihan ruuan piikkiin. Kyllä mä suosittelen. Mulla alkaa menkat yleensä 3. lumepillerillä paitsi nyt ei oo vielä näkynyt, ei vielä hätäännytä sentään :) Joo, kyllä suosittelen lämpimästi. Ainakin mulla toimii ihan moitteettomasti.
 

Yhteistyössä