yhdistelmärattaissa turvakaukalo

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin missä tilanteissa käytätte?
Näyttää näppärältä kun huomasin että meidän singeihin saa brion primo turvakaukalon kiinni.
Mietin vaan millaisissa tilanteissa käyttää tuollaista.
 
vierailija
Kauppakeskuksissa lähinnä, helppo nostaa nukkuva vauva kaukalossa rattaisiin. Lisäksi junalla ja lentokoneella reissatessa Kaukalon ja rattaat saa molemmat helposti kulkemaan kun laittaa sen rattaisiin, kun on paljon muutakin matkatavaraa mukana. Meillä siis aina esim
Mummolaan otettu kaukalo mukaan kun siellä määräänpäässä liikuttu autolla.
Aika vähällä käytöllä mutta joskus on kyllä näppärä ominaisuus.
Jotkut näyttää käyttävän siihen että vauvan ja esim ostokset saa parkkipaikalta vietyä kotiin, onhan se hyvä jos on pitkä matka ja yksin pitää viedä paljon tavaraa.
 
vierailija
Mua on noi aina ihmettänyt noi. Varmasti käteviä mutta paljon näkee esim ostoskeskuksissa kun vauvoja makuutetaan tunti kaupalla kaukaloissa. Kaukalohan ei kumminkaan ole ergonominen vauvan selälle.
 
vierailija
Mua on noi aina ihmettänyt noi. Varmasti käteviä mutta paljon näkee esim ostoskeskuksissa kun vauvoja makuutetaan tunti kaupalla kaukaloissa. Kaukalohan ei kumminkaan ole ergonominen vauvan selälle.
Meillä ainakin kaukalon on aivan makaavassa asennossa kun se on vaunuissa kiinni niin en usko että kovasti rasittaa selkää. Autoon kiinnitettynä se tulee paljon pystympään.
 
vierailija
Kaupassa, kauppakeskuksissa, jos on pitkä matka autolta johonkin tiettyyn paikkaan. Se kaukalo kun painaa aika paljon ja mulla on vielä 3 v lisäksi vahdittavana. Kauppakassitkin saa paremmin autolle ja kotiin kun ei tarvi kantaa vauvaa, kasseja, hoitolaukkua ja 3 veetä...

Meillä paljon käytetty molempien kanssa. Ihan vauvoina molemmilla tuli helposti refluksioiretta ja puklua makuulla, joten kaukalon asento oli parempi. Ei pääse mahahapot niin nousemaan kurkkuun. Ja kyllähän nuo siinä 2-3 kuukauden korvilla molemmat on alkaneet jo protestoimaankin jossain kopassa makuuta, kun haluavat nähdä maailmaa.
 

Yhteistyössä