yksinhuoltaja äidit takertuvat aikuisiin tyttäriinsä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi yksinhuoltajaäidit takertuvat aikuisiin lapsiinsa niin, että tunkevat heidän avioliittoon kolmantena pyöränä omii heidän lapset aivan kuin ne olisivat heidän omiaan ovat mustasukkaisia toisen osapuolen vanhemmista varsinkin jos on lapsia. ????
 
Miksi yksinhuoltajaäidit takertuvat aikuisiin lapsiinsa niin, että tunkevat heidän avioliittoon kolmantena pyöränä omii heidän lapset aivan kuin ne olisivat heidän omiaan ovat mustasukkaisia toisen osapuolen vanhemmista varsinkin jos on lapsia. ????
Yhtälailla mä tiedän tuollaisia äitejä, jotka ei ole yksinhuoltajia. Eli tuskin kyse on heidän parisuhdestatuksestaan.
 
vierailija
Ei se oo omimista vaan välittämistä ja perään kattomista. Tytöt pysyy omina oli niitten ikä mikä tahansa kun ei se 18 tarkota yhtään mitään. Sitten on sekin että mä en halua että mut jätetään yksin mä en pysty asumaan yksin kun on sosiaalinen ja meillä on aina saanut tyttöjen kaverit käydä ja olla. mä tykkään kun on elämää. Ulkomaille saa mennä mut mun kanssa pitää olla useesti yhteydessä ja näyttää millasta siellä on. Mä haluan puhua niin että mä nään naaman ja kuvaa paikasta missä ne on ja sama suomessakin. Mä haluun nähdä ketä on mukana. Mun äitini on ominu multa yhen mut katotaan se tulee ja sanoo et mami mä haluun tulla takas ja tää on paras paikka. Kyllä mä nään sitäkin mut en yhtään nin paljon kun haluisin ja se on vielä sellasessa iässä et pitää kattoa paljon perään ja olla koko ajan asioissa edellän ja tajuta mitä se kelaa ja yrittää. Toi 1 kusetti mua niin kybällä ja pakkko sanoo että se on tosi taitava. En mä mitään raivaria saanut ja tajuan et voinut mulle kertoa ja kun se paljasti missä se oli ollut mä olin ihan et uskomatonta eikä meinattu pystyä lopettaa naurua. Kaikki joille mä oon kertonut on ihan et wtf ihan uskomatonta!!!!!!!! Nyt mä otan kyl tarkemman siihen ja alan epäilee koska toi oli jotain ihan uskomatonta.
 
vierailija
Äitejä on erilaisia, toisilla on läheisempi suhde lapseen/lapsiin kuin jollain toisella. En usko että se parisuhteesta on kiinni millainen äiti on. Tosin yh-äidillä voi olla paljon läheisempi suhde tyttäreensä, kuin sillä liitossa elävällä joka keskittyy enemmän parisuhteeseen. Lapset on ehkä hankittu vain suoritussyistä, mutta niihin ei muodosteta syvempää suhdetta, Yleensä tuollaisten ihmisten lapsia kuljetellaan paikasta toiseen harrastamaan, koska lapsi ei saa viettää aikaansa liikaa kotona, seillä saa vain käydä nukkumassa, syömässä, tekemässä läksyt ja suihkussa.
 
vierailija
Tyttäret jos haluatte avioliittonne kestävän niin rajoittakaa ajoissa omistushaluista äitiänne. Olen nähnyt avioliittojen hajoavan juuri näiden äitien takia. Ensin mies alkaa olla aina pidempään töissä, jotta ei tarvitsisi kohdata kotiin tullessaan anoppiaan. Koska yhteinen tyttären ja anopin motkotus tuplana alkaa hiertämään ja mies ei halua riitaa vaimonsa kanssa joten vaikenee, ja kärsii sisäisesti. Sitten anoppi alkaa motkottamaan, kun mies on aina töissä jne jne huomatkaa tyttäret ajoissa ja miettikää haluaisitteko sinne myös miehen anopin motkottamaan tyttärelle
 
teinin äiti
Kyllä mä takerrun tyttäreen loppuelämäksi. En varmasti kuten ap.n esimerkkiäiti, mutta takerrun. Me ollaan tiivis parivaljakko ja tytär on paras ystäväni maailmassa. Ei ole toista ihmistä jonka kanssa tulisin yhtä hyvin toimeen ja jonka kanssa olisi niin mukava olla.
Ajattelin joskus, että vanhempien ei kuulu olla lastensa ystäviä, mutta ei sille voi mitään jos paras ystävä löytyykin tyttärestä. Ei siinä ole mitään vikaa, auktoriteettihan on luonnollisesti mulla, mutta ei sitä ole paljon tarvittu noin herttaisen tyypin kanssa mikä hää on.
Äitiys jatkuu kuolemaan asti. Joka kuvittelee että se loppuu laåsen 18 ikävuoteen, on kyllä pihalla. Kuten joku aiemmin jo ketjussa sanoikin. Tytär tarvitsee äitiä aikuisenakin, samoin äiti tytärtä. Normaalia.
 
vierailija
Äitejä on erilaisia, toisilla on läheisempi suhde lapseen/lapsiin kuin jollain toisella. En usko että se parisuhteesta on kiinni millainen äiti on. Tosin yh-äidillä voi olla paljon läheisempi suhde tyttäreensä, kuin sillä liitossa elävällä joka keskittyy enemmän parisuhteeseen. Lapset on ehkä hankittu vain suoritussyistä, mutta niihin ei muodosteta syvempää suhdetta, Yleensä tuollaisten ihmisten lapsia kuljetellaan paikasta toiseen harrastamaan, koska lapsi ei saa viettää aikaansa liikaa kotona, seillä saa vain käydä nukkumassa, syömässä, tekemässä läksyt ja suihkussa.
Useimmat yksinhuoltaja äidit ja isät eivät osaa alkaa omaa elää omaa elämää lasten lähdettyä vaan he takertuvat järjen vastaisesti lapsiinsa. Yksinäisyys ajaa näihin avioliitoihin sekaantuvia. Ja tällä tavalla he saavat myös omista tyttäristään ja pojistaan yksinhuoltajia. Tutkimuksen mukaan lasten jonka vanhemmat ovat eronneet ajautuvat myös itse yksinhuoltajiksi tai elatus velvollisiksi.
 
vierailija
Kyllä mä takerrun tyttäreen loppuelämäksi. En varmasti kuten ap.n esimerkkiäiti, mutta takerrun. Me ollaan tiivis parivaljakko ja tytär on paras ystäväni maailmassa. Ei ole toista ihmistä jonka kanssa tulisin yhtä hyvin toimeen ja jonka kanssa olisi niin mukava olla.
Ajattelin joskus, että vanhempien ei kuulu olla lastensa ystäviä, mutta ei sille voi mitään jos paras ystävä löytyykin tyttärestä. Ei siinä ole mitään vikaa, auktoriteettihan on luonnollisesti mulla, mutta ei sitä ole paljon tarvittu noin herttaisen tyypin kanssa mikä hää on.
Äitiys jatkuu kuolemaan asti. Joka kuvittelee että se loppuu laåsen 18 ikävuoteen, on kyllä pihalla. Kuten joku aiemmin jo ketjussa sanoikin. Tytär tarvitsee äitiä aikuisenakin, samoin äiti tytärtä. Normaalia.
Tuossa on ja paljon vikaa. Hanki ystäväsi muualta.

Säälittäviä nämä äidit joilla ei ole kykyä elää omaa elämään vaan pakottavat lapsensa vielä siihen sairaaseen symbioosiin. Lapsen elämässä voi olla mukana ilman tuollaista "olen lapseni bestis" asetelmaa. Kyse on sinun kyvyttämyydestä olla erillinen lapsestasi.

EIKÄ TYTÄR ole täällä maailmassa palevelemassa äitinsä tarpeita. Se on se kaikkein sairain piirre mitä äiti-tytär parisuhteessa voi olla. Kielii paljon esim äidin narsisimista. Samoin narsisti äideille on hyvin normaalia olla juuri tyttären paras ystävä...
 
vierailija
Kyllä mä takerrun tyttäreen loppuelämäksi. En varmasti kuten ap.n esimerkkiäiti, mutta takerrun. Me ollaan tiivis parivaljakko ja tytär on paras ystäväni maailmassa. Ei ole toista ihmistä jonka kanssa tulisin yhtä hyvin toimeen ja jonka kanssa olisi niin mukava olla.
Ajattelin joskus, että vanhempien ei kuulu olla lastensa ystäviä, mutta ei sille voi mitään jos paras ystävä löytyykin tyttärestä. Ei siinä ole mitään vikaa, auktoriteettihan on luonnollisesti mulla, mutta ei sitä ole paljon tarvittu noin herttaisen tyypin kanssa mikä hää on.
Äitiys jatkuu kuolemaan asti. Joka kuvittelee että se loppuu laåsen 18 ikävuoteen, on kyllä pihalla. Kuten joku aiemmin jo ketjussa sanoikin. Tytär tarvitsee äitiä aikuisenakin, samoin äiti tytärtä. Normaalia.
Kamalaa, poikia jotka ovat hyviä ystäviä äitinsä kanssa sanotaan mammanpojaksi onko tyttärille myös oma haukkuma nimensä ystävä voit olla mutta ystävyyssuhteissa ei ole auktoriteettia joten et vain halua katkaista napanuoraa se voi olla melko ahdistavaa tyttärrellesi, varsinkin kun mainitsit olevasi auktoriteetti suhteessanne. Anna lapsellesi tilaa
 
teinin äiti
Tuossa on ja paljon vikaa. Hanki ystäväsi muualta.

Säälittäviä nämä äidit joilla ei ole kykyä elää omaa elämään vaan pakottavat lapsensa vielä siihen sairaaseen symbioosiin. Lapsen elämässä voi olla mukana ilman tuollaista "olen lapseni bestis" asetelmaa. Kyse on sinun kyvyttämyydestä olla erillinen lapsestasi.

EIKÄ TYTÄR ole täällä maailmassa palevelemassa äitinsä tarpeita. Se on se kaikkein sairain piirre mitä äiti-tytär parisuhteessa voi olla. Kielii paljon esim äidin narsisimista. Samoin narsisti äideille on hyvin normaalia olla juuri tyttären paras ystävä...
Vika on omassa mielikuvituksessas.
kyllä mulla on kavereita enkä kulje tietenkään tyttären käsipuolessa estämässä sen omia kaverisuhteita. Mistä sä sait sen kuvan että tytät olisi palvelemassa mun tarpeita. Meillä nyt vain synkkaa jutut ja huumori yhteen, siksi mä voin hyvin sanoa että tytär on myös mun ystävä, vaikka ensisijaisesti tietty se on tytär ja minä äiti.

Ehkä ymmärsit tahallaan väärin, ainakaan et tiedä mistä puhut. Jätän kommenttisi omaan arvoonsa.

ps. Musta ei saa narsistia tekemälläkään. Enkä kuvittele olevani tyttäreni ikätoveri tms hölmöä, ehkä näit mielessäs sellaisen äitin joka haluaa pukeutua tyttären kanssa samoihin vaatteisiin ja bilettää nuoren tyttärensä kanssa. Ei sellasesta ole ollenkaan kyse, voit ihan rauhoittua. :D
 
vierailija
Kamalaa, poikia jotka ovat hyviä ystäviä äitinsä kanssa sanotaan mammanpojaksi onko tyttärille myös oma haukkuma nimensä ystävä voit olla mutta ystävyyssuhteissa ei ole auktoriteettia joten et vain halua katkaista napanuoraa se voi olla melko ahdistavaa tyttärrellesi, varsinkin kun mainitsit olevasi auktoriteetti suhteessanne. Anna lapsellesi tilaa
Tulisiko sulle hyvä mieli jos olisi sellanen haukkumanimi olemassa.
 
vierailija
Miksi yksinhuoltajaäidit takertuvat aikuisiin lapsiinsa niin, että tunkevat heidän avioliittoon kolmantena pyöränä omii heidän lapset aivan kuin ne olisivat heidän omiaan ovat mustasukkaisia toisen osapuolen vanhemmista varsinkin jos on lapsia. ????
Entä jos lapsi ei mene naimisiin, sopiiko sillon pitää häneen ihan normaali yhteys, vai onko se jotenkin sulta pois..
 
Äitikahdelle24v.
Mun paras ystävä on kyllä mun oma (yh) äiti. Ollaan melko tiiviisti yhdessä, koska hänen nuorin lapsi omaa esikoista 1v nuorempi :) mieskin on ihan hyvissä väleissä hänen kanssaan, tosin yleensä tavataan miehen työpäivien aikana
 
vierailija
Mä voin myöntää että mä en oikein hyväksy mun lapsien seurusteluja. Ne onneks on sinkkuja ja mä toivon että ne tajuaa pysytä niin koko elämänsä. Lapsia voi silti synnyttää kun se nykään on mahollista että siinä ei tarvii suostua seksiin ja voi valita lapsen sukupuolenkin. Lesbous ei häiritse mua.
 
vierailija
Entä jos lapsi ei mene naimisiin, sopiiko sillon pitää häneen ihan normaali yhteys, vai onko se jotenkin sulta pois..
Taisi osua kenenkään, avioliitto ei kaipaa kolmatta pyörää siitä tässä alunperin oli ymmärtääkseni kysymys. Näitä äitejä näyttää riittävän jotka eivät osaa katkaista napanuoraa vaan roikkuvat lapsissaan kuolemaansa saakka. Voi lapsiparkoja minkä taakan ovat saaneet jo syntyessään tähän maailmaan. Normaalisuhteet ovat parasta mitä lapset voivat saada, mutta nyt lienee kyse epänormaaleista äiti tytär suhteista.
 
vierailija
Tulisiko sulle hyvä mieli jos olisi sellanen haukkumanimi olemassa.
Siis tässä tämä nyt tuli poikia saa haukkua jos heillä on läheinen suhde äitiinsä, mutta tyttäriä ei vaikka tyttären äiti olisi koko ajan liivissä kiinni, ja sotkisi normaalin perhe elämän. Olet varmaan näitä äitejä jotka ovat kolmansia pyöriä koska näin ärähdit.
 
vierailija
Hyvin on osa täällä aivopesty ydinperheajatukseen. Suurimman osa ihmisen historiasta sukupolvet ovat asuneet yhdessä, ja tämä ydinperhe on sen verran uusi keksintö, että todennäköisesti ydinperhe ei edes sovi ihmiselle. Nykyajan ruuhkavuosiongelmakin johtuu siitä, että menneinä aikoina isovanhemmat hoitivat lapsenlapsia jotta lasten vanhemmillekin jäi aikaa tehdä muuta, mutta nykyään vanhemmat joutuvat tekemään kaiken itse.
 
vierailija
Hyvin on osa täällä aivopesty ydinperheajatukseen. Suurimman osa ihmisen historiasta sukupolvet ovat asuneet yhdessä, ja tämä ydinperhe on sen verran uusi keksintö, että todennäköisesti ydinperhe ei edes sovi ihmiselle. Nykyajan ruuhkavuosiongelmakin johtuu siitä, että menneinä aikoina isovanhemmat hoitivat lapsenlapsia jotta lasten vanhemmillekin jäi aikaa tehdä muuta, mutta nykyään vanhemmat joutuvat tekemään kaiken itse.
Yhteiskunta pitää isovanhemmat töissä 65 vuotiaaksi lapsenlapset ovat jo silloin niin isoja ettei hoitoa tarvita, kaikki ei ole maanviljelijöitä
 
vierailija
Siis tässä tämä nyt tuli poikia saa haukkua jos heillä on läheinen suhde äitiinsä, mutta tyttäriä ei vaikka tyttären äiti olisi koko ajan liivissä kiinni, ja sotkisi normaalin perhe elämän. Olet varmaan näitä äitejä jotka ovat kolmansia pyöriä koska näin ärähdit.
Mä olen mammantyttö.
On se suht epänormaalia jos äiti ja poika on tiiviissä symbioosissa aikuisina, aikuiset mammanpojat ei voi hyvin.. Tyttärelle taas äitisuhde aikuisena on yleensä voimaa antavaa ja normaalia.
 
vierailija
Taisi osua kenenkään, avioliitto ei kaipaa kolmatta pyörää siitä tässä alunperin oli ymmärtääkseni kysymys. Näitä äitejä näyttää riittävän jotka eivät osaa katkaista napanuoraa vaan roikkuvat lapsissaan kuolemaansa saakka. Voi lapsiparkoja minkä taakan ovat saaneet jo syntyessään tähän maailmaan. Normaalisuhteet ovat parasta mitä lapset voivat saada, mutta nyt lienee kyse epänormaaleista äiti tytär suhteista.
Äitiys kestää koko elämän. Aika ikävän tyyppisiä äitejä tunnet jos ne unohtavat lapsensa kylmästi kun nämä täyttävät 18.
 

Yhteistyössä