Yleisessä vessassa käydessä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
pyyhitkö renkaan desifiointipyyhkeellä tms?
Entä, pesetkö kätesi ennen pissaamista (että ne on puhtaat ennen kun tartut paperiin pyyhkiäksesi)?
Kyykitkö, vai vuoraatko renkaan paperilla istuaksesi?
Käytätkö käsienpesun jälkeen käsidesiä?
 
laikkari
pyyhitkö renkaan desifiointipyyhkeellä tms?
Entä, pesetkö kätesi ennen pissaamista (että ne on puhtaat ennen kun tartut paperiin pyyhkiäksesi)?
Kyykitkö, vai vuoraatko renkaan paperilla istuaksesi?
Käytätkö käsienpesun jälkeen käsidesiä?
Jos rengas on selkeästi likaisen näköinen, pyyhin kostutetulla vessapaperilla ja kuivaan vielä.
Ihan reilusti istun renkaalle ilman vuoraamista paperilla ja kädet pesen asioinnin jälkeen.
Miksi käyttäisin käsidesiä, en tee niin kotonakaan.
 
vierailija
Jos on pari tippaa reunalla pyyhin paperilla. Jos on roiskittu ympäriinsä, vaihdan vessaa. Aina laitan reunalle paperit ennen istumista ja kädet pesen asioinnin jälkeen kuten kotonakin.
 
vierailijavieras
Joskus pesen ennen menoa jos oon ollut pitkään kaupungilla. En istu renkaalle pissatessa. Paskalla käyn julkisessa vessassa vain äärimmäisessä hädässä. Otan paperirullasta ekat siivut pönttöön, edellinen niihin ehkä koskenut. Pöntön vedän paperi käden suojana. Käsien pesu tottakai ja hanan suljenta paperilla. Ihan simppeli pieniä juttuja millä voi välttää esim. norovirusaltistumista.
 
Joskus pesen ennen menoa jos oon ollut pitkään kaupungilla. En istu renkaalle pissatessa. Paskalla käyn julkisessa vessassa vain äärimmäisessä hädässä. Otan paperirullasta ekat siivut pönttöön, edellinen niihin ehkä koskenut. Pöntön vedän paperi käden suojana. Käsien pesu tottakai ja hanan suljenta paperilla. Ihan simppeli pieniä juttuja millä voi välttää esim. norovirusaltistumista.
Oho. Käyn julkisissa vessoissa samaan tyyliin kuin kotonakin eikä noroja oo näkynyt
 
vierailija
Mä yleensä pidätän kotiin saakka. Mut jos on ihan hirvee pissahätä niin katon semmosen paikan, että näyttää muutenkin siistiltä. Vuoraan pytyn renkaan paperilla, laitan myös pyttyyn paperia, ettei sitä vettä roisku, vessa käynnin jälkeen pesen aina kädet saippualla.
 
vierailija
Harvoin on ollut vessanpytty niin likainen, että sitä pitäisi pyyhkiä ja aina kyllä istun siinä, en voisi kuvitella pissaavani kyykyssä pytyn päällä.. Totta kai pesen kädet käytyäni vessassa, mutta kuulemma ne pöpöt tarttuvat hyvin myös ovenkahvoista. Käsidesiä olen käyttänyt todella vähän, koska se kuivattaa käsiä. Ei ole ollut mulla tai lapsellani vielä koskaan pissatulehdusta, tyttö on jo 12 vee.
 

Yhteistyössä