Ylelle ja Hesarille jauhot suuhun

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä yksi tyypillinen esimerkki Hesarin ala-arvoisesta toimittajien tasosta. Haastattelussa pitäisi antaa haastateltavan kertoa oma näkemyksensä asioista.

Mitä tekee Hesarin toimittaja? Lisää joka väliin omia eriäviä mielipiteitään ja yrittää halveerata haastateltavaa. Täysin pöyristyttävää journalismia. Minua ei kiinnosta kuulla toimittajan oman aatemaailman värittämiä mielipiteitä, vaan haluan lukea haastateltavan kommentit ilman mitään lisähuomautuksia, joihin tämä itse ei ole voinut edes jälkeenpäin antaa vastinetta.

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1443760378928
 
vierailija
Hesarilla on äärioikeisto oikoluku joka parantaa luettavuutta. Edellisten kirjotukset näyttäisi tältä:

Äärioikeistolaiselle Ylelle ja Hesarille äärioikeistolaiset jauhot suuhun

Viestiketju äärioikeistoalueella 'Mitäs nyt? ÄärioikeistoAihe vapaa' , aloittaja Tänään 11:12.

äärioikeistovierailija Vieras
  1. Edelleen ajankohtainen äärioikeistokirjoitus. En ole tajunnutkaan, että äärioikeisto-yle ja äärioikeisto-Hesari harrastivat jo tuolloin näin räikeää äärioikeisto-asioiden vääristelyä.

    http://www.halla-aho.com/scripta/minako_äärioikeisto-muukalaisvastainen.html

    #1
    äärioikeistovierailija, Tänään 11:12

  2. Tässä yksi tyypillinen äärioikeistoesimerkki Hesarin ala-arvoisesta äärioikeistotoimittajien tasosta. Haastattelussa pitäisi antaa äärioikeistohaastateltavan kertoa oma äärioikeistonäkemyksensä asioista.


  3. Mitä tekee Hesarin äärioikeistotoimittaja? Lisää joka väliin omia eriäviä äärioikeistomielipiteitään ja yrittää halveerata äärioikeistohaastateltavaa. Täysin pöyristyttävää äärioikeistojournalismia. Minua ei kiinnosta kuulla äärioikeistotoimittajan oman äärioikeistoaatemaailman värittämiä äärioikeistomielipiteitä, vaan haluan lukea äärioikeistohaastateltavan kommentit ilman mitään äärioikeistolisähuomautuksia, joihin tämä itse ei ole voinut edes jälkeenpäin antaa äärioikeistovastinetta.

 

Yhteistyössä