Yliluonnolliset jutut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kertokaa tähän kummallisia yhteensattumia ja yliluonnollisia juttuja. Tuli mieleen, kun eräällä tutulla on erään kuolleen kuuluisan henkilön kanssa kummallisen paljon samaa. Äsken huomasin, että tuttu on syntynyt tämän 100 vuotispäivänä. Sama syntymäpäivä, sukujuuret tämän kotimaahan ja eräs harvinainen syntymävika molemmilla sama. Vähän sama, kun kuusi varvasta viiden sijaan. En viitsi tarkemmin sanoa, ettei joku tunnista.
 
vierailija
No olen välillä katsellut kuuta iltaisin. Nyt kävin Virossa ja se kuu oli siellä myös, vaikka olin paljon etelämpänä. Ystäväni ei nähnyt kuuta, kun oli käynyt Virossa. Oli erittäin yliluonnollinen kokemus. Aivan kuin se kuu seuraisi minua minne menen.
 
haamuiluja
Jossainpäin maailmata on sellanen silta jossa kuulemma kaikki koirat sitä ylittäessään koettavat hypätä alas kuolemaan. Ja aina kuulemma samalta kohdalta. Asiaa ei ole vieläkään selvitetty... Se oli mielestäni aika jännä :)

Koitan etsiä sen tähän.

Tulispa tähän enemmänkin kaikkea. Tykkään lueskella pelottavia juttuja iltaisin, oli ne sitten tosia tai ei. :)
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Olen tavannut itseni tulevaisuudessa, jonne olen mennyt menneisyydestä ollessani 3 vuotias. Sitten adoptoin itseni ja olen nyt oma adoptioisäni. Sitten matkustimme takaisin nykyisyyteen ja elämme rinnakkaista elämää itsemme kanssa, mutta elämme kuitenkin Turussa nykyisin.
 
haamuiluja
Löytyihän se nopeasti :)

http://viovio.vapaavuoro.uusisuomi.fi/vapaa-aika/209433-nakevatko-koirat-kummituksia

Näkevätkö koirat kummituksia?

Overtoun
Netissä liikkuu materialia Overtounin sillasta, joka oli rakennettu vuonna 1895 Englannissa lähellä Milton kylää.

Yli puoli vuosisataa silta palveli asianmukaisesti käyttäjiä, mutta 1900-luvin puolivälissä alkoi tapahtua outoja mystisiä kohtauksia koira-lemmikkien kohdalla, jotka yhtäkkiä hyppäsivät viidentoista metrien korkeudesta alas kivien päälle, joten melkein kaikki kuolivat heti.

Kummallista on se, että ne, jotka selvisivät hengissä ryntäsivät taas hyppäämään samasta paikasta. Kaikki koirat ovat hypänneet aina aivan samasta paikasta ja joittenkin tietojen mukaan sinne kuiluun on hypännyt jo noin 600 koiraa...

Kummitus?
Eri legendojen mukaan joku on hypännyt sillalta ja hänen haamunsa on jäänyt kummittelemaan... Näkevätkö koirat sellaisia kummituksia jotka eivät näy ihmiselle? Vai mistä lienee kysymys.

Eläintieteilijät ja muut ammattilaiset ovat tutkineet asiaa mutta ei ole löytynyt siihen syytä, mikä tuntematon voima vetää nelijalkaiset lemmikit tekemään kuoleman hypyn? Se on mysteeri, joka ei ole ratkaistu, mutta tosiasia on, että niin tapahtuu säännöllisesti Overtounin sillalla.

Siltaan on laitettu varoitustaulu.


 

Yhteistyössä