Ystävänpäivärunoja

  • Viestiketjun aloittaja ystävä
  • Ensimmäinen viesti
jippi
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
Nalle karvatassu,
vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.
-------
Sulje silmäsi. Laita vasen käsi oikean olkapääsi päälle ja oikea käsi vasemman olkapääsi päälle. Purista hellästi. Tunnetko halauksen? Se on sinulle ystäväni
 
<3
Ystävät on kuin ruusut? Ei, ne kuihtuu pois ajallaan..
Ystävät on kuin taivaan pilvet? Ei, ne ajautuvat tuulen mukana pois..
Mutta ystävät ovat kuin sydän, pitää elossa, tukee ja antaa syyn elää!
 
netta
On mulla keltainen villapaita. Se joka päivä mulla on. En rakasta muuta kuin villapaitaa!!!! Vai rakastanko sittenkin? Kyllä en voi ystävääni unhoittaa!!!!!!!! HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!!!!!!!
 
Helmi salenius
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Ystävyytesi merkitsee
ymmärtämystä,
iloa ja jaksamista...
Kaikkea, mikä tekee
elämästä arvokasta.

Sinun ansiostasi
nauran enemmän,
kuivaan kyyneleeni
jo ennen kuin
ne puhkeavat
ja hymyilen ilman näkyvää syytä.

Sinun ansiostasi
elämä tuntuu mukavalta
ja maailma viihtyisältä,
olet opettanut,
miltä tuntuu
hyvä ja kestävä
ystävyys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
Nalle karvatassu,
vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.
-------
Sulje silmäsi. Laita vasen käsi oikean olkapääsi päälle ja oikea käsi vasemman olkapääsi päälle. Purista hellästi. Tunnetko halauksen? Se on sinulle ystäväni
 
Annan halin toiselle niin hyvä mieli kummalle, kummallekkin hyvä mieli tulla saa ja ottakaa kaveri mukaan. Hali tekee hyvää ja saa myös tehdä kaikkea kivaa mutta tärkeä asia on et ketään ei jätetä pois.<333 :hug: :hug: :wave: kaikki mukaan heheheheh<333
 
Ystävyys on tärkeä sitä ei saa särkeä, kun särkee mieliin hälvenee olen tehnyt väärin pyydän anteeksi saan anteeksi niin kaikki leikkii taas.

Ystävyys on tärkeä sitä ei saa särkeä, kun särkee jonkun sydänmen niin anteeksi uskalla sanoa en. Sitten täytyy mennä jos en minä ehkä taivaaseen lennä, mutta kun pyydän anteeeksi niin ystäviä ollan kaikki. Anteeksi pyysin ja itkua vähän väänsin mutta sitten hän sanoin että: saat anteeksi leikittiin taas niin kovasti että jo nälätti.


heheh oliko hyviä<333 :p :/
 
Ystävä kallis metsässä kulkeE ja pientä kukkaa tuoksuttelee,
pieni sinikello kädessäänsä kulkee pientä polkua ei huolta kanna kun kaveri tulee viereen.
Untako se oli kun olen kotona enkä metsässä ei tottahan se oli koska kaveri on vieressä.


<333 HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ<333


=) :hug: :p
 
jossu91
mä sua kädestä pidän ainiaan, laitan kyyneleesi taskuun, kuiskaan hellästi korvaasi : olet mun ystävä ainiaan, en sua päästä menemään. halaan sinua ja sanon kiitos. hyvää ystävän päivää. TÄMÄ ON MUN PARHAALLE YSTÄVÄLLE! toivottavasti hän lukee sitä juuri nyt
 
irja.niittyvuopio@luukku.com
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
Nalle karvatassu,
vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.
-------
Sulje silmäsi. Laita vasen käsi oikean olkapääsi päälle ja oikea käsi vasemman olkapääsi päälle. Purista hellästi. Tunnetko halauksen? Se on sinulle ystäväni
 
-katasd
Alkuperäinen kirjoittaja -:
teillä ei taida olla mitään tunteita :eek: ootte kauheita ihmisiä ainakin sä seksi fani tommoset kauheet ihmiset ei ansaitse edes ystäviä *huoh* miten lapsellista touhua! mahtaa ikää olla alle 5? seksi fani oot varmaan just oppinu mikä on pillu ja mikä on vittu -,-''' pps. noi runot on kivoja :)
Jooo en mä ainkaan tota korttiin kirjota..

 
kristiina
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
Nalle karvatassu,
vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.
-------
Sulje silmäsi. Laita vasen käsi oikean olkapääsi päälle ja oikea käsi vasemman olkapääsi päälle. Purista hellästi. Tunnetko halauksen? Se on sinulle ystäväni
 

Yhteistyössä