Ystävänpäivärunoja

  • Viestiketjun aloittaja ystävä
  • Ensimmäinen viesti
raili
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Piirsin kuvan, siihen silmät, jotka nauravat, ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut! Hyvää ystävänpäivää!
 
Siru
Kerrompa sinulle tarinan tään, joka kuvaa kahta ystävää.
He kantoivat ruukkua keveää, oli täynnä se elämää elävää.
Oli ruukussa surut, ilot ja huolet. Mutta ei hätää
ystävä kantoi puolet!
hyvää ystävän päivää
 
Katjuska
Sun ystäväsi armaasi
aina olla tahtoisin
En koskaan olla tahtoisi
sulle uskoton ja petturi
Olis se suurin riemuni
jos aina oisit luonani
Jos kuolo sinut korjaisi
niin murhe minut murtaisi

*Jos ystävä et olekaan lue joka toinen rivi vaan*
 
Terttu
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Piirsin kuvan, siihen silmät, jotka nauravat, ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut! Hyvää ystävänpäivää!
 
minä vaa
tiedäthän sinä sen että olet minulle tärkeä ihminen tiedäthän myös sen että usein sinua lämmöllä ajattelen ja hyviä hetkiämme muistelen. sinä ystävä kultainen <3 mukavaa ystävän päiväää!!!1 lisätkää ite pilkut ja isot alku kirjaimet ja pisteet jos puuuttuu ja muut hymiöt:D
 
=D
Alkuperäinen kirjoittaja iitu:
Mä ittuin ojatta koilankakan vielettä, ja tä tulit ja kytyit, mikä tulla on?
Mä mökötän.
Jaa, no mä tulen tinne titten kant.
Tä tulit, ja ittuit vieleeni koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveätti.
Kiitot kun olet kiva kaveli!
kiva
 
ttiina`
tässä on 2 mun mielestä ihanaa ystävänpäivärunoa

Olet elämäni, päivänvaloni. Jos muuttaisit elämästäni pois olisin vaan pieni olematon eikä minussa olisi enää energiaa. Viikonloput ilman sinua tuntuvat oksettavilta

Energiani, iloni, sieluni, rakkauteni läytyvät sinusta... Haluaisin juosta perässäsi mutten kykene, olen liian heikko. Mutta onneksi pysähdyt ja otit reppuselkääsi jaksoin taas

Mahtuisipa niin iso sydän tänne että tiedät miten paljon pidän susta haluaisin sinun pysyvän aina minun kanssani.<3 :>

nyt tulee toinen runo.. :D

Paras ystävä:
Puiston penkille istahdin ja taivaalle katsahdin.Näen pilven joka aivan näköisesi on, mun paras ystävä verraton

Kun kaupan hyllyllä katselen mielessäni ajattelen millon taas nähä vois ku meillä niin kivaa aina ois.

Kun pyöräilen ulkona samalla sinulle viestittelen ilman käsiä ajaa koettelen kyllä se onnistuu kun sanat mielessäni kaikuu: Oot mun paras ystävä aina <3 :>

sori tuli aika pitkä :DD
 
Maija
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Minun ystäväni on kuin villasukka,
joka talvella lämmittää
ja minun ystäväni on kuin niitynkukka,
joka saa minut hymyilemään.
Ota kädestä, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan,
miten aurinko laskee puiden taakse ja saa taivaan punertamaan.
Hyvää ystävänpäivää.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Piirsin kuvan, siihen silmät, jotka nauravat, ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut! Hyvää ystävänpäivää!
 
en minä
tiedätkö miksi imiselle on luotu kädet? jotta he voiva halata ystäviä. tiedätkö miksi ihmissillä on suu? siksi että voisi sanoa ystävälle olet tärkeä



aika hyvin minnuuttissa
 
Tälläinen pieni tyttö!
Ystävä on sellainen joka hakee aamulla putkasta, mutta tosi ystävä on se joka istuu aamulla kanssasi putkassa ja hokee miten vitussa me tänne jouduttiin?
 

Yhteistyössä