Ystävyyden menettäminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten olet selvinnyt siitä, kun ystäväsi on katkaissut välit sinuun?
Minulle kävi näin pitkän ystävyyden jälkeen. Mitää riitaa tai muuta ei ollut. Olen yrittänyt kysyä syytä, mutta en ole saanut mitään vastausta.
 
vierailijanna
Mä muistan lapsena, kun kirjekaveri lopetti ystävyyden ilmoittamalla, että ei nyt enää halua kirjoitella. Itkin aika paljon ja kun pyysin selitystä, hän selitti jotain sekavaa omista itkukohtauksista ja siitä kuinka outo hän itse on.

Mitä väliä tuollaisella pellellä on?

Jos ei pysty edes kertomaan, mikä riepoo, niin millaista ystävyyttä se alunperinkään oli?

Aikuisella iällä ystävyyssuhteet on loppuneet vähän itsekseen, ikään kuin unohtuneet. Ei sitä ole dramatisoitu ikään kuin "jättämällä". Ei ystävyyssuhde sentään parisuhde ole.
 
vierailija
Mä muistan lapsena, kun kirjekaveri lopetti ystävyyden ilmoittamalla, että ei nyt enää halua kirjoitella. Itkin aika paljon ja kun pyysin selitystä, hän selitti jotain sekavaa omista itkukohtauksista ja siitä kuinka outo hän itse on.

Mitä väliä tuollaisella pellellä on?

Jos ei pysty edes kertomaan, mikä riepoo, niin millaista ystävyyttä se alunperinkään oli?

Aikuisella iällä ystävyyssuhteet on loppuneet vähän itsekseen, ikään kuin unohtuneet. Ei sitä ole dramatisoitu ikään kuin "jättämällä". Ei ystävyyssuhde sentään parisuhde ole.
Näin on!
 
Ap.
Mä muistan lapsena, kun kirjekaveri lopetti ystävyyden ilmoittamalla, että ei nyt enää halua kirjoitella. Itkin aika paljon ja kun pyysin selitystä, hän selitti jotain sekavaa omista itkukohtauksista ja siitä kuinka outo hän itse on.

Mitä väliä tuollaisella pellellä on?

Jos ei pysty edes kertomaan, mikä riepoo, niin millaista ystävyyttä se alunperinkään oli?

Aikuisella iällä ystävyyssuhteet on loppuneet vähän itsekseen, ikään kuin unohtuneet. Ei sitä ole dramatisoitu ikään kuin "jättämällä". Ei ystävyyssuhde sentään parisuhde ole.
Olen samaa mieltä.
 
Ap.
Taitaa olla taas ketju, että yrität neuvoo miten vaan, niin ei voi tehä sitä, ei voi tehä tätä. Kysy osoitepalvelusta osoite
Kysyin alunperin sitä, miten olette selvinneet tälläisestä asiasta. En sitä mitä minun nyt pitäisi nyt tehdä. Kaikki olen tämän asian kanssa tehnyt, mitä voi tehdä. Vastausta kysymykseen miksi en saa koskaan. Nyt pitäisi jatkaa vain eteenpäin, mutta miten?

En kannata menemään kenenkään oven taakse menoa yllättäen. Varsinkin, kun tilanne on se, ettei toinen tahdo puhua, eikä muutenkaan olla kanssasi missään tekemisissä.
 

Yhteistyössä