Hakutulokset

1. addison

Toukokuiset 2020

Olikos se niin että harjoitussupistukset ei sinällään haittaa, eikä niistä tarvi välittää, paitsi jos jokin tietty asia niitä lisää niin siitä pitäis pyrkiä pois? Mä en oo 4d ultria tms pohtinut, muutoin radin takia on melko tiuhaan ultria. 28+5
  2. addison

Toukokuiset 2020

Mulla äikkärin kanssa sama tilanne kun sulla @LalalaRinkeli . Päivä kerrallaan.. o_O
  3. addison

Toukokuiset 2020

Mäkään en tiedä koska viiminen kolmannes alkaa, googlettelemalla löyty rv 28 ja neuvolasta sanottiin rv 32. o_O että siinä main..:D 26+5
  4. addison

Toukokuiset 2020

Mitä kuuluu @Eloveera-79 ? :love:
  5. addison

Toukokuiset 2020

Mulla alkuraskaudessa ja noin puoleen väliin asti pysy sokerit ihan kurissa ruokavaliolla, mut sit alko olla mitä sattuu. Ilmeisesti raskauden loppupuolella monesti "pahenee". Insuliineilla en vieläkään saa aina korjattua, vaikka koitan miettiä hiilareita ja sisältöä sekä insuliinin määrää...
  6. addison

Toukokuiset 2020

Täällä sairaslomalla mennään, ollu kuolemanväsymystä ja paljon harkkasuppareita. Myös suihkuavaa nenäverenvuotoa havaittavissa, mikä ei oo oikeen hyvä juttu kun hemoglobiini muutenkin laskusuuntanen. Myös insuliinien kanssa mennään nykyään aterioinnit. Aika paljon hankintoja on nyt tehty, ja...
  7. addison

Toukokuiset 2020

Minäkin hain kelalta kaikki jutut ja innolla odottelen pakkausta.. :) Ne joilla ei oo vielä mitään vaunuja tai kaukaloita ja ne tarvii, niin kantsii tsekata ne valmiit starttipaketit:) 25+5
  8. addison

Toukokuiset 2020

@VihreeTee mua ärsytti diagnoosi kans TOSI paljon. Ilmeisesti kuitenki on melko yleinen juttu. Ensin tosiaan ruokavaliolla ja sit vasta se lääkehoito. Mulla ensin näytti et ruokavalio tepsii mutta nyt ei enää pysy kohillaan, oottelen lääkärin juttusille pääsyä. Oon pikkuhiljaa totuttautunu...
  9. addison

Toukokuiset 2020

@VihreeTee Joo tärkeintä on että et oksenna, koska sitte sillä ei oo mitään merkitystä ja se keskeytetään.. mä sain sen nesteen juotua ihmeen hyvin eikä tullu huono olo. Tekemistä sai olla mukana, kun siellä joutu melko kauan olla:D
  10. addison

Toukokuiset 2020

Sen jälkeen seuraava vaihe onki raskauskyllästyminen:ROFLMAO::ROFLMAO:
  11. addison

Toukokuiset 2020

Ilman muuta huoletta pois töistä vaikkei kuumetta olisikaan. Raskaana tietenki pitää viel herkemmin jäädä pois kun muuten. Lepäillään ja kerätään voimia, tehdään sen verran kun jaksetaan. Se on parasta meille ja vauvoille:love: Myönnän että itellekkin on vaikea olla pois töistä, mut sitkun se...
  12. addison

Toukokuiset 2020

@VihreeTee kiitos! :love: mä en tiedä vieläkään mitä on harkkasupparit enkä tiedä onko mulla sellasiao_O
  13. addison

Toukokuiset 2020

Mulla edelleen tulee välillä kovakin paine alavatsaan jollon on pakko itteään suoristaa ja odotella että menee ohi.. ja taas on palannut takaisin noi ihan alavatsalla olevat viiltävät ja nipistävät kivut. Kertokaa te kokeneemmat, onko nää nyt vielkin ok?:LOL: 22+2
  14. addison

Toukokuiset 2020

"Ihana" kuulla että monilla muillakin on väsymystä, tuntuu että tästä ajasta ja energisyydestä pitäs nauttii. Joo, en oo kyllä eläissäni ollu näin epäenerginen:ROFLMAO: @Mymmeli27 onkohan sit niin että sun tarkastelujaksoon kuuluu viel helmikuu? En oo varma, sanokaa jotka tiedätte. Mulla alkaa...
  15. addison

Toukokuiset 2020

Täälläkin maha kasvaa, mutta aivan järjetön väsymys vaivaa. Hemoglobiini ei ollu vielä laskenu liian alas mutta laskenut kuitenkin. Vauhti ja liikkuminen on hidastunu ja jaksaminen on vaan kaikenkaikkiaan poissa:unsure: 22+1
  16. addison

Toukokuiset 2020

Multakin kysellään töissä että joko kohta jäät pois:ROFLMAO: mulla se kohtumitta neuvolassa oli 23cm, ei sanonut siihen kyllä mitään. Ihan hyvin on mennyt, paitsi välillä tulee kauheita pelkotiloja siitä jos kaikki ei meekkään hyvin. Sitähän ei voi ennakkoon tietää, eikä sille taida oikeen...
  17. addison

Toukokuiset 2020

Millon aiotte alkaa tehdä vauvalle hankintoja? Osalla varmaan on jo edellisistäkin:)
  18. addison

Toukokuiset 2020

Muakin jännitti ru AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI. Aamulla en pystyny syömään ja maha oli kipee. Olin myös pitkään hengittämättä kun käytiin vaan niitä rakenteita läpi mut onneks alko sit pikkuhiljaa rentoutuu ja rauhottuun ja nauttiin siitä et näki ku pikkunen liikku!
  19. addison

Toukokuiset 2020

Täällä on käyty rakenneultrassa, kaikki oli hyvin ja poikalupaus saatiin:love: nyt on sellaista tasaista vaihetta, vielä ei oo tehty hankintoja mutta jonkun verran oon katellu vaihtoehtoja. Vointi ollut ihan ok, rasituksessa alavatsa kipeytyy ja tulee paineen tunnetta, sillon täytyy levähtää...
  20. addison

Kertokaa oireita ennen plussaa!

Samankaltaisia oireita. Alavatsakipuja, rinnat oli todella kipeät, nännejä nipisteli ja olin tosi väsyny. Vatsaa turvotteli, varsinki ylävatsaa oudosti. Huonoa oloa ja huimausta. Dpo 8 tuli flunssainen olo. Poskien kuumotusta, nenä tukossa ja kasvojen iho alko yhtäkkiä kuivua. Lämmöt pysyi...