Hakutulokset

1. Wintersun

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kaikki alkio toki käytetään. Ensin siis 1. Ivf ja mahdollinen tuoresiirto ja pakastealkion siirrot, sitten jos näistä ei plussia tule niin jatketaan 2. Ivf.
  2. Wintersun

Haaveena vauva 2020

Niin no pregnylistä sen pitäis vaan haalea, ei lisääntyä. Mut sit taas dpo 7 olis vielä aikainen raskauteen mut jos pikkasen koholla pregnylin ja raskauden takia..? En tiedä. Aijaa.comin kautta saa ainakin kuvaa. Mulla näkyi ovitrelle vielä 9 päivän päästä. Sit kymmenentenä en enää erottanut ja...
  3. Wintersun

Haaveena vauva 2020

Kuinka kauan pregnylistä? Ja mikä dpo? Voisko olla raskaudesta jo?
  4. Wintersun

Haaveena vauva 2020

Ootko tehnyt raskaustestiä sen vuodon jälkeen?
  5. Wintersun

Syyskuiset 2020

Mulla on sellaisia pistelyitä/ viiltelyitä. En tiedä onko liitoskipuja vai kohdun kasvua vai mitä. Mut nyt viikon aikana ollut enemmän. Sulla kohta ultra! Mulla tasan viikko vielä. Tänään 11+0.
  6. Wintersun

Haaveena vauva 2020

Odotuspuoli ja lapsettomuuspuoli on kadonneet jonnekin. Mä pääsen vaan ilmoitusten kautta sinne..
  7. Wintersun

Näin kyllä sun viestin, siksi pääsin kirjoittamaan kun en löydä tätä muuten. Mihinköhän voi laittaa palautetta. Nyt oli huono uudistus. Ulkoasukin on tosi epäselvä.
  8. Wintersun

Mistä te löydätte tän lapsettomuus-puolen? Mulla se ei näy tossa keskustelu-listassa ja vaan ilmoitusten kautta pääsee..
  9. Wintersun

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Toi testialue näyttää tosi oudolta,siis kun on punertavaa ja jotenkin läikikäs. Nää rfsu:t on välillä antaneet monille turhaa viivaa. Kannattaa kokeilla jollain muulla. Ja testiajan jälkeen mä sain aina näihin ja niihin rfsu herkkiin näkymään jotain. Varsinkin jos testialue jäi punertavaksi ni...
  10. Wintersun

Haaveena vauva 2020

On tuossa hyvät viivat jo ja vähän vahvistunut. Eikä sen tarvi joka päivä vahvistuakaan. Itsellä yksi näytti jopa vaaleampaa kuin edellinen mut se seuraava taas oli vahvempi.
  11. Wintersun

Haaveena vauva 2020

Siitä tykkää-kohdasta kun painaa ns. Pitkään niin tulee muitakin vaihtoehtoja. Mut en kyllä tykkää tästä näkymästä. Lapsettomuus ja odotuspuolta ei ees löydy!
  12. Wintersun

Syyskuiset 2020

Joo niin näyttää. On kyllä niin epäselkeä. En tykkää :cautious:
  13. Wintersun

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Apua tää näyttää niin oudolta enkä meinannut tätä ketjua edes löytää, sit kun löysin vanhat ilmoitukset niin sitä kautta pääsin. Toivottavasti tää ei oo lopullinen näkymä. :cautious:
  14. Wintersun

Lisäsin nyt itse itseni listalle ja pistin tuon nt-ultra-ajan myös. Ajattelin et sen jälkeen vasta listaudun mut kaipa sitä nyt jo voi. Ostin dopplerin ja on ollut helpottava kuunnella sykkeitä. Sain sen postissa kun oli rv 10+0 ja kuului jo silloin!
  15. Wintersun

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 (????) Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020 [email protected] ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... 10.2.2020 nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ...
  16. Wintersun

Paljon onnea @Sukkis :love::love:
  17. Wintersun

Haaveena vauva 2020

Niin no se tietenkin jos niitä ovitrelleja olisi monta joutunut ostamaan. Mulla siis oli 36h ennen punktiota se koko kynällinen, eli yksi riitti.
  18. Wintersun

Haaveena vauva 2020

No juu, varmasti ärsyttävää. Ainakaan ei yritän insseihin onneksi enää tarvi. Mut tosiaan tylsää mennä ensikäynnille ja odottaa vielä hoidonsuunnittelua mut kunpa sen aika pian olisi myös!
  19. Wintersun

Syyskuiset 2020

Huonosti. Siis mä en oksentele, mutta olo on kamala ja väsymys myös. Töissä ei ihan täysillä pysty olemaan ja muutamat kerrat olen lepotilaan mennyt makoilemaan kun ei vaan pysty. Energistä keskiraskautta odotellaan..
  20. Wintersun

Haaveena vauva 2020

Kiitos :love: mulla on ikävä myös sua, teitä ja tätä ketjua. Toivon niin että tämä vuosi tuo teille kaikille plussan! Jatkuvastihan mä täällä käyn lukemassa ja jännäämässä, nyt odotan sun ivf-hoitojen alkua. :love: Millä mielellä menette sinne ensikäynnille? Muistan että se oli itselle sellanen...