Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2020

Mä täälä pitkästä aikaa tulin lukemaan kuulukisia, uusia viestejä oliki paljon :D Ensinnäkin onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille! :rolleyes: Mulla alkoi aamulla vihdoin ja viimein mun kierto keskenmenon jälkeen. Yli 7 viikkoa km vuodon alusta ja n. 5 viikkoa loppumisesta. Mut keho...
  2. T

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mulla alkoi tänään vihdoin uus kierto, vaikkakin on aika niukkaa menkkavuodoksi, aikalailla vähän yli 7viikkoa km vuodon alkamisesta. Ja 5 viikkoa päättymisestä. 2vk sit tuli kerralla kaikki ovislimat, ilman suurempia oviskipuja, mulla ku limailut kestää yleensä viikon, ja tärinäkipu...
  3. T

Mulla ei oo vieläkään menkat alkanut keskenmenon jälkeen, menkkajomoja aina välillä, mut ei menkkoja vielä.. mut eiköhä ne sieltä kohta tuu. Pitäs olla tyytyväinen ettei niitä oo. Mut haluais jo päästä kärryille kierrosta.
  4. T

Haaveena vauva 2020

Paljon voimia toipumiseen :cry: <3 Mulla tuli keskenmeno rv 9+0, siitä on nyt 3,5 vk. Alkoi tiputtelemaan kyllä jo yli viikkoa ennemmin. Mutta niin surullisia asioita <3
  5. T

@Norppa_88 Sitä kans pelkään, että on kivuliaat ja runsaat. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin runsaat, kun vasta niin vähän aikaa verenhukasta. Normaalisti mulla ollut suht niukat 3-4pv kestävät ja edellisen keskenmenon jälkeen ei ongelmia, mut sillon olin vasta rv6 ja nyt pääsin n. rv9 asti...
  6. T

Mulla alkoi jäätävät menkkakivut. Ekat menkat keskenmenon jälkeen. En tiedä oliko ovista sitten ollenkaan, vaikka viikko sitten ja vielä muutama päivä sitten oli ovismaisia oireita. Testi on nega vihdoin. Nyt on 4viikkoa vuodon alusta, 3viikkoa suurimmasta vuodosta ja kohta 2 viikkoa...
  7. T

Haaveena vauva 2020

Pikku hiljaa parempi olo, kroppa aika hyvin toipunut ja varmaan saanki kohta menkat vieraaksi, ainakin olo on sellanen, vaikka ovismaisia oireita oli viikko ja vielä muutama päivä sitten. Mielikin jo parempi, varsinkin kun päätettiin antaa aikaa toipumiseen ja varsinainen yrittäminen laitettiin...
  8. T

Haaveena vauva 2020

Jos Gelee Royalea haluaa testata nii tää hunajaki on yks vaihtoehto jos kapselit ei sovi. Toki tässä on 5% gelee royalea ja loput perus hunajaa, 1-2tl on päiväannos. Maku on mun suuhun vähän ehkä etikkainen, mutta menee teen seassa :) Ruohonjuuresta ostin tän. Enkä kerinnyt kun pari kertaa...
  9. T

Mulla loppui km vuoto melkein viikko sitten :) ja kroppa kehittelee ovulaatiota, tosin en oo nyt varma oliko jo viime viikolla, vai onko vasta tuloillaan kipuja vasemmalla ja limaa oli jo, mut nyt on taas, mutta oikealla. Tosin me pidetään taukoa vauvapuuhista, jatketaan kyllä harjoittelua...
  10. T

Joulu oli vähän haikean oloinen, pystyi aattona vähän olemaan iloinen, lapsen ilo on niin aitoa jouluna. Väsynyt oon kyllä ollut, johtuu alhaisesta hemoglobiinista. Joulusiivot ollu vähän sinne päin. Onneks vietettiin aatto kierrellen mummulat, nii ei haitannut mitään. Jälkivuoto loppunut, niin...
  11. T

Onko muilla noussut maito rintoihin alkuraskauden keskenmenossa? Oon täs parina aamuna herännyt paita märkänä, rinnat on just sellaset ku synnytyksen jälkeen maito nousee. Tosin mulla esikosen aikaan vuosi rinnat jo puolesta välistä raskautta.
  12. T

Haaveena vauva 2020

Mulla alkaa keskenmenon jälkivuoto olla loppu, mutta nyt nousi rintoihin maito :( en tajua, alkuraskauden keskenmeno ja mun kroppa on valmis ruokkimaan "syntynyttä" vauvaa. Ihan kuin ei muutenkin olis valmiiksi kestämistä täs kaikessa. Ei nyt oikein jaksais soitella lääkärillekään, että sais...
  13. T

Haaveena vauva 2020

Kohta pitäs ottaa nuo cytotecit :( vähän pelottaa jos se vuoto onkin vielä rajua ja joudun sairaalaan näin joulun alla :( tai sit jos ei toimi, nii sitten joudun kaavintaan. Toivottavasti nyt ees tää menis hyvin ja mallikkaasti. Yö kyllä meni itkiessä kun ahdistaa tää koko tilanne. Olis vielä...
  14. T

Haaveena vauva 2020

Tänään kävin tkssa ja päädyin naistenpolille, haluttiin varmistaa ettei oo kohdunulkoinen, ei ollut. Mutta ei ollut kohtu vielä tyhjäkään. Vaan kivi kova, ja vähän vielä raskausmateriaalia kohdussa,sain cytotecit jotka aamulla kielen alle ja aloittaa kohdun tyhjäys. Viime sunnuntainen vuoto oli...
  15. T

Varasin tänään ajan tk lääkärille, se laittoi naistenpolille, meni yli 6tuntia koko reissussa! Kohtu ei ollut tulehtunut ainakaan pahasti, määrättiin silti varuilta antibioottia, jota ei oo pakko aloittaa heti, että jos tulee vuotoon hajua niin sitte. Hemoglobiini tippunut roimasti. Mulla on...
  16. T

Haaveena vauva 2020

Mä en sitten soitellut tai lähtenyt mihinkään. Olo on ollut aika hyvä koko päivän, tai no päätä särkenyt koska stressi ja niskajumi, mutta ei oo paljoa mahaa tai selkää särkenyt. Päivällä hetken menkkajomoja ja niiden jälkeen tuli vähän hyytymäistä vuotoa, eli supisteli ne hyytymät pihalle. Nyt...
  17. T

@Vaniljapulla Paljon voimia <3 Omasta tilanteesta sen verran, että en oo käynyt lääkärissä. Olo on ollut tänää nimittäin päänsärkyä(stressi-niskajumi) lukuunottamatta aika hyvä. Päivällä tuli menkkakipuja, mutta niitten jälkeen myös vähän hyytymäistä vuotoa. Sit ne hyytymät meni ohi, nii...
  18. T

Haaveena vauva 2020

@minttuni Haluaisin mennä yksityiselle gynelle, mut pitäs se päälle viikko odotella. Mut jos täs nyt jotain isompia kipuja vielä ilmenee, niin meen tuohon sairaalan/tkn päivystykseen. Nyt oon ihan kivuton ja en oo edes särkylääkettä ottanut. Luulis jos kohtu olis tulehtunut, olis se kipu...
  19. T

Haaveena vauva 2020

Voi luoja ku ihminen on helpottunut haalenevasta raskaustestistä!! 2päivää sitten tähän ilmestyi heti 2 selvää tasapaksua punaista viivaa, nyt enää haamulainen, vähän tuosta kuivaessa vielä vahveni, mut vaan vähän. Toivottavasti kohtu on nyt tyhjä!
  20. T

Haaveena vauva 2020

Aika hyvä, yön sain nukuttua ilman kipuja, aamusta ei kipuja, mutta nyt vähän meinaa juilia. Tosin en tiedä johtuuko kipu kun oon joutunut käyttää buranaa max. Annoksella monta päivää, nii mun vatsa sitäkin vierastaa, jos joutuu useamman päivän syömään, nyt kipu tuntuu ehkä enemmän siltä että...