Hakutulokset

1. R

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Rusakkonen Kiitos poikanne hautajaistarinan jakamisesta ❤ Todella koskettavaa ja kaunista. Haluaisin antaa sulle ison halauksen. En vaan voi käsittää tätä, sydäntä riipii lukea pienestä enkelistä, tuntuu että kurkkua puristaa ja henki salpautuu. Olen niin pahoillani..
  2. R

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@Domi Voi ei, toisaalta ihanaa että haluaa olla äitinsä sylissä, mutta toisaalta tietysti ei niin ihanaa kun ei voi itse tehdä mitään. Meillä tyttö haluaisi olla koko ajan mun sylissä, mutta viihtyy myös hetken sitterissä ja leikkimatolla, joinakin päivinä taas ei viihdy hetkeäkään. Mutta mä en...
  3. R

@Domi Ymmärrettävää, ei sitä halua toista herättää kun on saanut just nukkumaan. Mä otan tytön myös vessaan mukaan, mutta sitterissä. Hän tulee myös suihkuun aamupäivisin mukaan sitterissä. Kätevä kapistus (y) Prinsessa oppi eilen illalla kääntymään mahalta selälleen :love:
  4. R

@Domi Meillä taas toisinpäin, pitkät jalat ja lyhyet kädet (vartalo kai sitten ihan normi :D), bodyt ja paidat voi hyvin olla 56, housut 62. Meillä myös nyrkit suussa 24/7, oikein lussutus kuuluu :ROFLMAO: Nyt oppinut viemään vaan sen iiiihan pienen peukkunsa suuhun :p Ja kädet aina myös ihan...
  5. R

@Domi Joo, ne pakkauksen vaatteet on ihan huijauskokoja, mutta mun mielestä paljon suurempia kuin kokolapussa. Meidän tyttö käyttää vielä 56, osa vaatteista on jo 62. Ei siis vaan pakkauksen vaatteista, vaan ihan kaikissa. Ihana pikkuneiti ❤ Esim. se pakkauksen vihreä raitabody on vielä liian...
  6. R

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Moikka kaikille, tulin pitkästä aikaa kurkistelemaan tänne. Ihan ensimmäisenä @Rusakkonen Olen todella pahoillani ja otan osaa järkyttävän suureen suruun ❤ Kauhistuin kun näin että koitte miehesi kanssa näin suuren menetyksen, itken jopa tätä kirjoittaessani. Olen niin pahoillani :cry:❤ Iso...
  7. R

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@nyuu En ole käynyt täällä, anteeksi siis etten ole vastannut. En tiedä saitko joltain jo vastauksen, mutta siis se lääke oli suoneen tiputettava intralipid.
  8. R

Onnea @Domi vauvasta! ❤ Kurjaa ettei synnytys ja sen jälkeinen aika ole mennyt niin kuin sen olisi suonut menevän. Kohta se kaikki on vaan muisto, ja saat nauttia tuhisijasta kotona :love:
  9. R

Kiitos paljon @Mandala @Domi @nyuu @hillan_kukka ❤:love: Tämä on tosiaan uskomattoman ihanaa aikaa, tuijottelen vauvaa ja mietin miten jotain näin ihanaa voi olla olemassa, saatikka että hän on mun :love:
  10. R

Kiitos ihanat @Rusakkonen & @kirsillevauva ❤ Aika meni tosi nopeasti, kohta tekin pääsette nuuskuttamaan oman vauvan ihanaa tuoksua :love:
  11. R

Moikka kaikki rakkaat kanssasiskot täältä vauvan tuoksuisesta kuplasta ❤ Terve, kaunis, ihana, söpö, täydellinen tyttäremme syntyi viime maanantaina suunnitellulla sektiolla. Hän on kiltti, hiljainen vauveliini. Ja sokerivauvaksi tosi pieni, kotiin toimme 2700g painoisen prinsessan :love: Ihana...
  12. R

Moikka kaikki ❤ Elossa ollaan, on vaan ollut niin paljon komplikaatioita ym. raskaudessa, koko aika synnärin päivystyksessä juoksemista jne. ja ongelmia & huolia & murheita perheessä, etten ole vaan yksinkertaisesti jaksanut käydä täällä, tai olla muutenkaan "mukana maailman menossa". Alan...
  13. R

@MyMa Kiitos viestistä. Katsotaan mitä lääkäri meinaa seuraavalla käynnillä. Oispa joku ihana, ei tiukkapipo (y) @kirsillevauva Mies on töissä aina alkuiltaan asti, mutta laittaa viestejä pitkin päivää ja soittaa jos en heti vastaa. Ymmärrän huolesi tulevien päivien suhteen, koita jaksaa uskoa...
  14. R

Kiitos @Rusakkonen. Valitettavasti täällä pääsee vaan siihen Tyksin synnärin päivystykseen, vaikka mihin hakeutuisi, niin sinne passittavat. Perheessäni on myös paljon ikäviä kokemuksia Tyksistä, ihan synnäristä. Läheltä piti -tilanteita, vammautumisia jne. Jos saisi toiselle paikkakunnalle...
  15. R

@nyuu Neuvolassa ollaan huolissaan ja hän sitä mieltä että parempi olisi jo syntyä. He ei vaan voi vaikuttaa synnärin päätöksiin, vaikka yrittäiskin. @kirsillevauva Ultran mukaan on vauva kunnossa, mutta kuinka kauan, mistä sitä tietää.. @Tupsuli Kuulostaa kamalalta! Voi ei.. Tiedostan riskin...
  16. R

Huomenta ihanaiset naiset! ❤ Neuvola oli eilen lähettänyt mun tiedot sairaalaan, josta sitten synnärin päivystyksestä soitettiin ja käskettiin sinne. Taas samat; käyrä, ultra & perusverenkuva. Ja kotiin tarkkailemaan jos pahenee.. Ufff... Ja samaan aikaan täällä etusivulla on juttu naisesta...
  17. R

@kirsillevauva Teit hyvän päätöksen, mä jo kauhulla ajattelin sitä sun tanssia ❤ Hyvä että reisikipu hävisi (y) Joo ei se hengästyminen lopu, äsken neuvolassa kävelin siitä pöydän äärestä vaa'alle ja takasin, niin puuskutin kuin oisin pidemmänkin matkan kävellyt :ROFLMAO: Niin ja siis kävelin...
  18. R

@hillan_kukka Juu, tänään alkoi virallisesti äitiysloma, wuhuu! ❤ Hyvää äippälomaa myös sulle :love: Meillä vauva ollut pää alaspäin koko raskauden, edellispäivänä kääntyi toisinpäin! Nyt hän siis köllöttelee istualteen :LOL: Onneksi on sektio (y) Olen myös miettinyt kukakohan meistä on...
  19. R

@kirsillevauva Kiitos ❤ Niin, aina vaan katsotaan vielä.. Vauva on jo n.2600g, ja hyvillä viikoilla, että sinänsä voisi leikata, mutta kun pitää odottaa vielä.. Niin mitä tässä odotetaan, jomman kumman kuolemaa?? Kaiken lisäksi sanottiin että jos sokerit pysyvät koholla (ollut viime viikon...
  20. R

@gemmy Kiitos, toivotaan :) Voin kuvitella ahdistuksen, itse "jouduin" myös maanantai aamuna aikaisin synnärin päivystykseen kun vauva ei liikkunut pariin päivään kuin ihan muutaman liikkeen. Olin tunnin käyrillä ja vauvakin alkoi liikkua hyvin :love: Tekisi mieli huutaa että leikatkaa jo...